Teriyaki Skrevet 1. juli 2011 #101 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg stemmer for tidlig UL, altså! Om du bestiller nå, og får time i f.eks uke 12, så vil du få se en sprellende liten baby inni der! Jeg klarte heller ikke vente til uke 18. Forstår ærlig talt ikke de som klarer det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 2. juli 2011 Forfatter #102 Del Skrevet 2. juli 2011 Jeg stemmer for tidlig UL, altså! Om du bestiller nå, og får time i f.eks uke 12, så vil du få se en sprellende liten baby inni der! Jeg klarte heller ikke vente til uke 18. Forstår ærlig talt ikke de som klarer det.. Ja, jeg har veldig lyst. Det eneste som stopper meg litt er at det ikke er noe slike tilbud her hvor jeg bor, så da må jeg mest sannsynlig til Trondheim, som er ett lite stykke unna her jeg bor. Men det er vel verdt det, så det spørs om det ikke blir tidlig UL likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 2. juli 2011 #103 Del Skrevet 2. juli 2011 Ja, jeg har veldig lyst. Det eneste som stopper meg litt er at det ikke er noe slike tilbud her hvor jeg bor, så da må jeg mest sannsynlig til Trondheim, som er ett lite stykke unna her jeg bor. Men det er vel verdt det, så det spørs om det ikke blir tidlig UL likevel Jeg synes det er verdt det, selv med litt reisevei. Har heldigvis veldig godt tilbud her hvor jeg bor! Og siden du må bestille privat, så er det som oftest ikke noe ventetid. Maks to dager, ville jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #104 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg synes det er verdt det, selv med litt reisevei. Har heldigvis veldig godt tilbud her hvor jeg bor! Og siden du må bestille privat, så er det som oftest ikke noe ventetid. Maks to dager, ville jeg tro Ja, det er nok verdt det De stedene jeg har sett på så har det vært rundt 3 uker ventetid, men det kan jo kanskje være noen andre som har litt kortere ventetid. Må vel bare undersøke litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 5. juli 2011 #105 Del Skrevet 5. juli 2011 Hei Du finner sikkert et sted med kortere ventetid, håper det ihvertfall Men uansett om du må vente 3 uker så er det forskjell på uke 12/13 og uke 18/19! Uke 18/19 er for de tålmodige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #106 Del Skrevet 5. juli 2011 Hei Du finner sikkert et sted med kortere ventetid, håper det ihvertfall Men uansett om du må vente 3 uker så er det forskjell på uke 12/13 og uke 18/19! Uke 18/19 er for de tålmodige Ja, det er veldig sant det. Skal jeg vente til uke 18/19 må jeg vente i 2 måneder til, mot 3 uker til uke 12/13. Jeg er ikke akkurat kjent for å være tålmodig av meg, så det er vel sannsynlig at det blir en tidlig UL før ordinær UL ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 6. juli 2011 #107 Del Skrevet 6. juli 2011 Ja, det er veldig sant det. Skal jeg vente til uke 18/19 må jeg vente i 2 måneder til, mot 3 uker til uke 12/13. Jeg er ikke akkurat kjent for å være tålmodig av meg, så det er vel sannsynlig at det blir en tidlig UL før ordinær UL ja Jeg klarte å vente til ordinær ul i forrige svangerskap, men denne gangen var det ikke sjans! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #108 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg klarte å vente til ordinær ul i forrige svangerskap, men denne gangen var det ikke sjans! Hehe Hehe, nei det er ikke så enkelt å være tålmodig bestandig! Men jeg synes du var flink som klarte å vente forrige svangerskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #109 Del Skrevet 7. juli 2011 10 uker I dag er embryoet blitt et foster, og alle indre organer er ferdig formet! Bare 2 uker igjen til uke 12 nå. Tiden går så fort, og jeg gleder meg til å bli mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. juli 2011 #110 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) 10 uker! Det er en milepæl å nå 10 uker! Og neste er bare to uker unna! Herlig. Endret 7. juli 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #111 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) 10 uker! Det er en milepæl å nå 10 uker! Og neste er bare to uker unna! Herlig. Ja, det føles ikke lenge siden jeg satt med en positiv test i hånda, og nå er jeg 10 uker på vei. Rart hvor fort tiden går altså - I dag har jeg faktisk lært noe. Det lønner seg å kaste opp FØR man drar på jobb, hehe Jeg håper virkelig denne kvalmen gir seg snart, for jeg føler meg helt hjelpesløs når denne kvalmen står på for fullt. Når forsvant kvalmen hos dere andre? Og forsvant den sånn plutselig over natten? Endret 8. juli 2011 av Pjusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. juli 2011 #112 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg kan dessverre ikke si så mye om den kvalmen, da jeg har vært så heldig å slippe unna alt sammen. Men håper uansett det blir bedre snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #113 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg kan dessverre ikke si så mye om den kvalmen, da jeg har vært så heldig å slippe unna alt sammen. Men håper uansett det blir bedre snart. Åh, må si jeg synes du er veldig heldig som har sluppet unna kvalmen Det sies jo at dem som er gravide med jenter oftere er mer kvalm enn dem som er gravide med gutter, og det stemte jo i ditt tilfelle da Teriyaki, så kanskje jeg har ei lita jente i magen? gleder meg til å finne ut hva det er i allefall Skriver forresten fra telefonen, så hvis dette ble litt rart og rotete er det derfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 8. juli 2011 #114 Del Skrevet 8. juli 2011 Kvalmen gar ikke gått bort her enda men var verst i uke 10/11(er nå 14+4)Nå kaster jeg bare opp 1-3gr pr dag kontra 8-9:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 8. juli 2011 #115 Del Skrevet 8. juli 2011 Hos meg gikk det ikke bort før i uke 16. Kastet ikke opp hver dag, men var kvalm hele dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #116 Del Skrevet 11. juli 2011 Kvalmen gar ikke gått bort her enda men var verst i uke 10/11(er nå 14+4)Nå kaster jeg bare opp 1-3gr pr dag kontra 8-9:) Oi, da har jeg virkelig ingenting å klage på, kvn84. Jeg kaster kanskje opp mellom 1-5 ganger de dagene jeg kaster opp, og oftest ikke mer enn ett par-tre ganger dagen. Jeg kaster ikke opp hver dag heller. Håper virkelig du blir bedre snart, det fortjener du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #117 Del Skrevet 11. juli 2011 Hos meg gikk det ikke bort før i uke 16. Kastet ikke opp hver dag, men var kvalm hele dagen. Høres kjent ut. De dagene jeg ikke kaster opp er jeg konstant kvalm. Håper ikke jeg er kvalm helt til uke 16, det kan umulig være noe særlig Men hvordan forsvant kvalmen? Forsvant den gradvis eller bare sånn over natten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 11. juli 2011 #118 Del Skrevet 11. juli 2011 Kan desverre ikke gi deg noen råd ang kvalme, har nok sluppet stortsett unna den i begge svangerskapene (foreløpig).. Og jeg var aldeles ikke kvalm sist og da fikk jeg jente så tror ikke det har noe å si på kvalmen Håper det ikke tar så lang tid før du blir bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 11. juli 2011 #119 Del Skrevet 11. juli 2011 Høres kjent ut. De dagene jeg ikke kaster opp er jeg konstant kvalm. Håper ikke jeg er kvalm helt til uke 16, det kan umulig være noe særlig Men hvordan forsvant kvalmen? Forsvant den gradvis eller bare sånn over natten? Den forsvant gradvis, men dukker opp en gang i blant. Først var jeg kvalm hver dag, deretter varierte det. Kunne gå noen dager mellom før jeg var kvalm. Det er noe man blir vant til uansett. Får ikke gjort stort annet enn å la det komme og gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #120 Del Skrevet 11. juli 2011 Kan desverre ikke gi deg noen råd ang kvalme, har nok sluppet stortsett unna den i begge svangerskapene (foreløpig).. Og jeg var aldeles ikke kvalm sist og da fikk jeg jente så tror ikke det har noe å si på kvalmen Håper det ikke tar så lang tid før du blir bedre! Heldig du som har sluppet unna kvalmen! Får håpe du slipper unna den dette svangerskapet også Leste ett sted at hvis man ble kvalm av p-piller med mye progesteron(?) er det stor sjanse for at man også blir kvalm i svangerskapet, og dette stemmer jo for meg, så kanskje det kan være noe sannhet i det? Den forsvant gradvis, men dukker opp en gang i blant. Først var jeg kvalm hver dag, deretter varierte det. Kunne gå noen dager mellom før jeg var kvalm. Det er noe man blir vant til uansett. Får ikke gjort stort annet enn å la det komme og gå. Ja, man blir jo for såvidt vant med det. Blir sikkert rart når den forvinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå