Gå til innhold

Pjusks lille familie


Pjusk

Anbefalte innlegg

Jeg stemmer for tidlig UL, altså! :jepp: Om du bestiller nå, og får time i f.eks uke 12, så vil du få se en sprellende liten baby inni der! :jepp: Jeg klarte heller ikke vente til uke 18. Forstår ærlig talt ikke de som klarer det.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg stemmer for tidlig UL, altså! :jepp: Om du bestiller nå, og får time i f.eks uke 12, så vil du få se en sprellende liten baby inni der! :jepp: Jeg klarte heller ikke vente til uke 18. Forstår ærlig talt ikke de som klarer det.. :fnise:

Ja, jeg har veldig lyst. Det eneste som stopper meg litt er at det ikke er noe slike tilbud her hvor jeg bor, så da må jeg mest sannsynlig til Trondheim, som er ett lite stykke unna her jeg bor. Men det er vel verdt det, så det spørs om det ikke blir tidlig UL likevel :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har veldig lyst. Det eneste som stopper meg litt er at det ikke er noe slike tilbud her hvor jeg bor, så da må jeg mest sannsynlig til Trondheim, som er ett lite stykke unna her jeg bor. Men det er vel verdt det, så det spørs om det ikke blir tidlig UL likevel :rodmer:

Jeg synes det er verdt det, selv med litt reisevei. Har heldigvis veldig godt tilbud her hvor jeg bor! Og siden du må bestille privat, så er det som oftest ikke noe ventetid. Maks to dager, ville jeg tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er verdt det, selv med litt reisevei. Har heldigvis veldig godt tilbud her hvor jeg bor! Og siden du må bestille privat, så er det som oftest ikke noe ventetid. Maks to dager, ville jeg tro :)

Ja, det er nok verdt det :jepp: De stedene jeg har sett på så har det vært rundt 3 uker ventetid, men det kan jo kanskje være noen andre som har litt kortere ventetid. Må vel bare undersøke litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Du finner sikkert et sted med kortere ventetid, håper det ihvertfall :) Men uansett om du må vente 3 uker så er det forskjell på uke 12/13 og uke 18/19! Uke 18/19 er for de tålmodige :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Du finner sikkert et sted med kortere ventetid, håper det ihvertfall :) Men uansett om du må vente 3 uker så er det forskjell på uke 12/13 og uke 18/19! Uke 18/19 er for de tålmodige :fnise:

Ja, det er veldig sant det. Skal jeg vente til uke 18/19 må jeg vente i 2 måneder til, mot 3 uker til uke 12/13. Jeg er ikke akkurat kjent for å være tålmodig av meg, så det er vel sannsynlig at det blir en tidlig UL før ordinær UL ja :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er veldig sant det. Skal jeg vente til uke 18/19 må jeg vente i 2 måneder til, mot 3 uker til uke 12/13. Jeg er ikke akkurat kjent for å være tålmodig av meg, så det er vel sannsynlig at det blir en tidlig UL før ordinær UL ja :jepp:

Jeg klarte å vente til ordinær ul i forrige svangerskap, men denne gangen var det ikke sjans! Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å vente til ordinær ul i forrige svangerskap, men denne gangen var det ikke sjans! Hehe :)

Hehe, nei det er ikke så enkelt å være tålmodig bestandig! Men jeg synes du var flink som klarte å vente forrige svangerskap :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 uker :hoppe:

I dag er embryoet blitt et foster, og alle indre organer er ferdig formet! Bare 2 uker igjen til uke 12 nå. Tiden går så fort, og jeg gleder meg til å bli mamma :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 uker! :hoppe: Det er en milepæl å nå 10 uker! Og neste er bare to uker unna! :) Herlig.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 uker! :hoppe: Det er en milepæl å nå 10 uker! Og neste er bare to uker unna! :) Herlig.

Ja, det føles ikke lenge siden jeg satt med en positiv test i hånda, og nå er jeg 10 uker på vei. Rart hvor fort tiden går altså :)

-

I dag har jeg faktisk lært noe. Det lønner seg å kaste opp FØR man drar på jobb, hehe :P Jeg håper virkelig denne kvalmen gir seg snart, for jeg føler meg helt hjelpesløs når denne kvalmen står på for fullt.

Når forsvant kvalmen hos dere andre? Og forsvant den sånn plutselig over natten?

Endret av Pjusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan dessverre ikke si så mye om den kvalmen, da jeg har vært så heldig å slippe unna alt sammen. Men håper uansett det blir bedre snart. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan dessverre ikke si så mye om den kvalmen, da jeg har vært så heldig å slippe unna alt sammen. Men håper uansett det blir bedre snart. :jepp:

Åh, må si jeg synes du er veldig heldig som har sluppet unna kvalmen :jepp: Det sies jo at dem som er gravide med jenter oftere er mer kvalm enn dem som er gravide med gutter, og det stemte jo i ditt tilfelle da Teriyaki, så kanskje jeg har ei lita jente i magen? :) gleder meg til å finne ut hva det er i allefall :jepp:

Skriver forresten fra telefonen, så hvis dette ble litt rart og rotete er det derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvalmen gar ikke gått bort her enda men var verst i uke 10/11(er nå 14+4)Nå kaster jeg bare opp 1-3gr pr dag kontra 8-9:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Hos meg gikk det ikke bort før i uke 16. :sjenert: Kastet ikke opp hver dag, men var kvalm hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen gar ikke gått bort her enda men var verst i uke 10/11(er nå 14+4)Nå kaster jeg bare opp 1-3gr pr dag kontra 8-9:)

Oi, da har jeg virkelig ingenting å klage på, kvn84. Jeg kaster kanskje opp mellom 1-5 ganger de dagene jeg kaster opp, og oftest ikke mer enn ett par-tre ganger dagen. Jeg kaster ikke opp hver dag heller. Håper virkelig du blir bedre snart, det fortjener du :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hos meg gikk det ikke bort før i uke 16. :sjenert: Kastet ikke opp hver dag, men var kvalm hele dagen.

Høres kjent ut. De dagene jeg ikke kaster opp er jeg konstant kvalm. Håper ikke jeg er kvalm helt til uke 16, det kan umulig være noe særlig :sjenert: Men hvordan forsvant kvalmen? Forsvant den gradvis eller bare sånn over natten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan desverre ikke gi deg noen råd ang kvalme, har nok sluppet stortsett unna den i begge svangerskapene (foreløpig)..

Og jeg var aldeles ikke kvalm sist og da fikk jeg jente så tror ikke det har noe å si på kvalmen ;)

Håper det ikke tar så lang tid før du blir bedre! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Høres kjent ut. De dagene jeg ikke kaster opp er jeg konstant kvalm. Håper ikke jeg er kvalm helt til uke 16, det kan umulig være noe særlig :sjenert: Men hvordan forsvant kvalmen? Forsvant den gradvis eller bare sånn over natten?

Den forsvant gradvis, men dukker opp en gang i blant. Først var jeg kvalm hver dag, deretter varierte det. Kunne gå noen dager mellom før jeg var kvalm. Det er noe man blir vant til uansett. :fnise: Får ikke gjort stort annet enn å la det komme og gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan desverre ikke gi deg noen råd ang kvalme, har nok sluppet stortsett unna den i begge svangerskapene (foreløpig)..

Og jeg var aldeles ikke kvalm sist og da fikk jeg jente så tror ikke det har noe å si på kvalmen ;)

Håper det ikke tar så lang tid før du blir bedre! :klemmer:

Heldig du som har sluppet unna kvalmen! Får håpe du slipper unna den dette svangerskapet også :jepp:

Leste ett sted at hvis man ble kvalm av p-piller med mye progesteron(?) er det stor sjanse for at man også blir kvalm i svangerskapet, og dette stemmer jo for meg, så kanskje det kan være noe sannhet i det? :vetikke:

Den forsvant gradvis, men dukker opp en gang i blant. Først var jeg kvalm hver dag, deretter varierte det. Kunne gå noen dager mellom før jeg var kvalm. Det er noe man blir vant til uansett. :fnise: Får ikke gjort stort annet enn å la det komme og gå.

Ja, man blir jo for såvidt vant med det. Blir sikkert rart når den forvinner :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...