Gå til innhold

Ned 15 kg til sommeren!


Gjest nordpia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Jeg er med!

Høyde: 170 cm

Vekt: 50 kg

Mål: 5 kg

Anorektikere har vel ingenting i denne tråden å gjøre. Hvis du faktisk mener at du veier for mye, vil jeg råde deg til å søke profesjonell hjelp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anorektikere har vel ingenting i denne tråden å gjøre. Hvis du faktisk mener at du veier for mye, vil jeg råde deg til å søke profesjonell hjelp.

Er ingen anorektiker, så slike kommentarer vil jeg ha meg frabedt! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingen anorektiker, så slike kommentarer vil jeg ha meg frabedt! ;-)

Men du trenger på ingen måte å gå ned i vekt. Jeg er like høy som deg og ser slank ut når jeg veier 70 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Er ingen anorektiker, så slike kommentarer vil jeg ha meg frabedt! ;-)

Du har en BMI på 17,3. Du er i høy grad undervektig. Jeg har til dags dato ikke hørt at noen vil innrømme at de er anorektiske, så jeg beklager ikke min kommentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en BMI på 17,3. Du er i høy grad undervektig. Jeg har til dags dato ikke hørt at noen vil innrømme at de er anorektiske, så jeg beklager ikke min kommentar.

Tipper du er passe fet, er så typisk dem(nei, drar ikke alle under èn kam) å skulle rakke ned på dem som er mindre enn en. MIN idealvekt ligger fem kg. under, og jeg har like mye rett til å være med i denne tråden som alle andre. Spar meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en god treninguke så langt: 7,5 km på mølla på mandag og 7,5 km på mølla + styrke i går. i dag skal jeg ta med hunden på en lang tur, og i morgen blir det treningssenteret igjen før vi reiser bort i helga. Vekta står stille desverre..

3/1-11: 64,3

16/1-11:63,4

21/1-11:63,3

27/1-11:63,2

4/2-11: 63,6

15/2-11:63,9

18/2-11: 63,1

28/2-11:63,1

I dag, 10/3-11: 63,3

Det kan være den økte aktiviteten din, da? Du bygger jo litt muskler selv om du går/jogger/løper på tredemølle. Muskler veier mer enn fett, så da kan vekta lure deg litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Tipper du er passe fet, er så typisk dem(nei, drar ikke alle under èn kam) å skulle rakke ned på dem som er mindre enn en. MIN idealvekt ligger fem kg. under, og jeg har like mye rett til å være med i denne tråden som alle andre. Spar meg.

Har du lest overskriften på tråden? Du veier altfor lite som du gjør, så hvis du mener at din idealvekt er 45 kilo når du er 170 cm lang, har du en fullstendig forvridd kroppsoppfatning. Dette sier jeg ikke for å rakke ned på deg, men fordi det er sant.

Hvis du føler deg bedre til sinns ved å anta at jeg er fet, må du så gjerne det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde veiedag igår, og har gått ned 1,6 kilo på en uke!

4.mars - 87kg

11.mars - 85,6kg

I'm going dooown!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg laget meg ticker :gjeiper:

Jeg tar det ganske å sakte denne nedgangen i vekt, jeg :)

Endret av ^littletoomuch
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det fredag og helg dere ;) Jeg er akkurat ferdig med ukas siste treningsøkt, og er godt fornøyd med ukas innsats :D I helga skal vi reise bort på familiebesøk, og har planer om å kose meg og ta ting helt med ro! Men det vil ikke si jeg skal bare ligge på sofaen.. deilig å kunne nyte helga med et par gåturer osv. På snopfronten tenker jeg fortsatt alt med måte. Vil absolutt ikke at alle kaloriene som er svettet bort på trening skal være forjeves, men samtidig er det viktig å kose seg.

Håper dere har hatt en flott uke, GOD HELG fra meg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg!

Jeg har brukt dagen på å vasket huset, og tenker at det er treningsøkt nok for meg i dag! Det er slitsomt å vaske et helt hus ;) I tillegg er det skinnende rent og klar til helg!

Godis skal nytes med måte i morgen ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått unnagjort tre økter denne uka, og skal prøve meg på ei spin-økt i morgen tidlig, er veldig fornøyd med meg selv :) Når det gjelder mat har jeg vært veldig flink denne uka, men føk opp på 1800 kcal i dag. Ikke så mye at det gjør noe, men kanskje nok til at det bremser nedgangen ørlite? Eller?

Jaja, tar det uansett ikke så tungt, skal tross alt trene i morgen også :-)

Vi er flinke, jenter!!!

(Selv om jeg ikke har gått ned noe særlig i kilo da til nå..... :sukk: Men jeg har blitt 5 cm smalere rundt livet!!)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil være med!

Jeg skal ned 10-15 kg i løpet av året, men tviler på at jeg tar alt til sommeren. Tar det som det kommer. Har snikt litt på denne tråden en stund for inspirasjon, og i dag turte jeg for første gang å gå på vekta på sats! Jeg veide 69,5 kg, og dette er etter å ha drukket to liter vann og spist en større middag en vanlig. Kjempeoverrasket over at det ikke var mer! Jeg er forresten 160 høy, så har ikke så mange metrene å fordele vekta på. Målet er først 65 kg, deretter 60 kg og dersom jeg ikke er fornøyd der, så går jeg nok ned mer.

Jeg har holdt på siden januar, men har hatt avbrudd pga visdomstenner som måtte ut(og var da på mitt smaleste i midjen pga alt jeg inntok var væske). Jeg går mye mer etter hva jeg føler meg vel med i stedet for kiloene, og måler meg også jevnlig. Har et mål om en midje på 65 cm, nå er den på 72-73 cm(har vært oppe i 75-76 cm og kanskje mer, men midjen min har alltid vært smal i forhold til hofter og pupper).

Kommer til å oppdatere ved framskritt, da jeg velger å fokusere på dette mer enn feil jeg gjør.

:)

Inspirerende tråd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken har jeg ikke vært noe flink, men jeg kan vise til -4 cm på magen og - 1,5 cm på låret noe jeg er kjempe fornøyd med. Dette er de to stedene som plager meg mest og jeg hoppet og danset litt når jeg så det. Gleder meg til å starte på en ny uke som forhåpentligvis er mye sunnere enn denne uken.

Flinke dere er!

Endret av Pentu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ned 0,7 denne uka, 8 kilo totalt og første delmål nådd! Nå har jeg under femten kilo igjen å gå ned :duskedame:

Det er så utrolig motiverende å se at man får uttelling på tiltakene man gjør, og det blir så mye lettere å fortsette å holde seg unna sukker og annet usunt når jeg ser resultatene på vekta.

Nå skal jeg se om jeg klarer å putte inn ti minutter med rockering hver dag i tillegg til annen trening. Jeg mister og legger veldig lett på meg rundt rumpe og lår i forhold til midjen, så når jeg veier mer har jeg mer markert midje. Så nå skal jeg se om rockeringen kan hjelpe meg til å gå ned litt ekstra i midjen! :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke alle sammen er!! :D

Her blir det litt lite trening til uka, har fått mitt månedlige, så da orker jeg ikke. MEN jeg har vært flinkere til å spise sunt og funnet flere sunne oppskrifter jeg skal prøve ut :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått endel svar nå!

Stoffskifte er lavt, kroppen er full av stresshormon og jeg har cøliaki. Ikke rart man er feit! Nå blir det glutenfri diett og noe sier meg at jeg vil merke det ganske så fort. FOrgifter man kroppen er det ikke rart at man blir dårlig!

Så blir spennende å se om ting ordner seg fremover...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått endel svar nå!

Stoffskifte er lavt, kroppen er full av stresshormon og jeg har cøliaki. Ikke rart man er feit! Nå blir det glutenfri diett og noe sier meg at jeg vil merke det ganske så fort. FOrgifter man kroppen er det ikke rart at man blir dårlig!

Så blir spennende å se om ting ordner seg fremover...

Uffda! Føler virkelig med deg! Håper at alt ordner seg nå som du har fått en diagnose, og kan gjøre kroppen din godt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...