Gå til innhold

Ned 15 kg til sommeren!


Gjest nordpia

Anbefalte innlegg

Gjest Unknown

Er lite aktiv jeg også, har rett og slett ikke tid til slanking og kg :fnise:

Men jeg holder meg på 60 (skal ikke se 70-tallet) selv om jeg spiser nesten bare usunn mat og det ikke er noe trening for tiden. Jeg må si meg superfornøyd med det altså :)

Kanskje vi må lage en fit-til-jul-tråd ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :vinke:

Er absolutt med på en jule-tråd :jepp:

Jeg har jo spist meg opp litt når jeg var på ferie, men det var jo også "planen" og oppgangen var mye mindre enn fryktet, så jeg er fornøyd med statusen tross alt. Nå skal jeg ha to sunne uker før jeg skal på ny ferie hvor jeg har tenkt å skeie ut igjen. Etter sommeren og utover høsten er det sunne tider igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm in! (Selv om jeg er litt redd for at jeg fort kan få et skummelt forhold til mat til høsten, da jeg flytter på hybel for meg selv og deler kjøkken med flere andre. Blir liksom ikke like "stuerent" å veie mat da, og da sliter jeg litt.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tøff du er, Raggsokk! Lurer på om jeg ikke bare må trå til og tørre jeg også..... Men er jo litt kjipt å være "hun med vekta" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta mi ble ødelagt her om dagen, stod bare "Out2" eller noe slikt.

Dvs at nå må jeg bare anslå, men det går greit for nå har jeg høvelig peiling på hvor mye mat jeg skal ha i løpet av en dag uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her vil jeg også gjerne være med hvis dere har plass til en til!

Jeg har også planer om å gå ned noen kilo i løpet av sommeren.. Begynte på prosjektet i mai, og har hittil gått fra 82 til 74 kilo. Planen er å komme meg under 70 før jeg drar tilbake til New York i september og ligge stabilt rundt 65 ved juletider!

Jeg prøver å trene 4-6 ganger i uka, og da går det mest i jogging/sykling og litt styrke..

Alle dere er så flinke og gir meg inspirasjon til å fortsette :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering, blir litt sporadisk veiing nå i ferien :) 65,6 denne uka ned 0.5 kg (over et par uker). Det går saktere nå, men det skal også sies at jeg unner meg litt mer av alt nå på sommeren. Er optimistisk til å greie 65 blank innen utgangen av august, kaaaanskje til og med innen utgangen av juli.

Håper dere alle har en fantastisk sommer !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så flink, Mille_!!!! (Og det er klart du kan være med, Serida!)

Selv trenger jeg hjelp, jenter.... Jeg antar at jeg ikke er nok motivert, for jeg skeier ut for ofte og trener for lite, i tillegg til at jeg jobber sånne hersens nattskift, og vektnåla står stille. Jeg ligger i overkant av 70 kilo og om jeg absolutt må stå stille vil jeg i alle fall gjøre det på 60-tallet! :sukk:

Jeg skal prøve å få til tre treningsøkter denne uka da jeg endelig får fri fra disse nattskiftene snart, og selvsagt også være flink med mat. Ellers noen gode tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så flink, Mille_!!!! (Og det er klart du kan være med, Serida!)

Selv trenger jeg hjelp, jenter.... Jeg antar at jeg ikke er nok motivert, for jeg skeier ut for ofte og trener for lite, i tillegg til at jeg jobber sånne hersens nattskift, og vektnåla står stille. Jeg ligger i overkant av 70 kilo og om jeg absolutt må stå stille vil jeg i alle fall gjøre det på 60-tallet! :sukk:

Jeg skal prøve å få til tre treningsøkter denne uka da jeg endelig får fri fra disse nattskiftene snart, og selvsagt også være flink med mat. Ellers noen gode tips?

Nå synes jeg kanskje ikke det er katastrofe å skeie ut litt så lenge vekta står stille, da går du ikke opp i allfall! :) Men kanskje du kan prøve å planlegge hva du skal spise for 1-2 dager av gangen (inkludert hvor mye "kos" du skal unne deg).

Jeg er rimelig rigid på akkurat den biten, jeg spiser det samme til frokost og lunsj hver dag, så varierer jeg mellommåltid og middag. Da får jeg en "ramme" som gjør at jeg ikke skeier ut så ofte, men man må selvfølgelig finne ut hva som passer for seg. Jeg har også vært slapp med treninga i det siste, det har vært så mye jeg måtte ordne, og det har ikke fristet å gå i marka i høljeregn *feig*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser også det samme til frokost og lunsj hver dag. Det funker veldig bra for meg også :Nikke: Cluet da er jo å finne noe man ikke blir lei, og som inneholder det man trenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mille_: Neida, jeg er enig i at det ikke er krise, men det er litt kjipt likevel siden jeg ikke vil være i en utskeie-periode, men i en nedgangsperiode :sjenert:

Det med frokosten er et godt tips, men ikke nødvendigvis et jeg vil ha nytte av da jeg er godt rutinert ang. kalorier, men også variert i forhold til type mat, både til frokost og lunsj, men jeg skal prøve å bli mer bevisst på det fremover!

Hva som er det egentlige problemet er jeg ikke helt sikker på, for jeg spiser jo ikke FOR mye, jeg spiser bare ikke lite nok, MEN jeg mistenker at det er den forferdelige døgnrytmen min som er problemet, da jeg ofte blir fryktelig sulten om kvelden (les: natta....) og må spise litt til før jeg går til sengs.

Nei, nå vil jeg ned mer altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Back on track, endelig!! Ned 600 gram siden siste offisielle veiing (som riktignok er noen uker siden), og det føles knallbra!

Jeg ligger nå på 69,7 kg, og har gått ned 7,6 kilo til nå. Fortsatt ikke all verden, men nok til at at jeg har fått en drøss med komplimenter til nå - og DET er herlig. I tillegg føler jeg meg mer vel i egen kropp, og selv om jeg enda ikke anser meg som ferdig er det rett og slett mye bedre å være meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gah, opp 100 gram...... Har blitt lite trening, men maten har vært ok, så jeg antar at det er "uka" som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Jeg har ikke pakket opp vekta engang etter at vi flyttet. Drøyer måling en uke eller to tror jeg :fnise: Blitt en del utskeiinger..

Men mandag går jeg tilbake tildet nye livet mitt igjen :) Håper jeg rekker en kg eller to ned før ny graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...