Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2011 #121 Skrevet 10. januar 2011 For oss single kvinner med utdanning, uten barn, i Oslo i alderen 30-35+ finnes det ikke mange single menn uten barn som vil ha barn, nei. Single menn i Oslo er unge og i 20-årene, og en overvekt av dem har ikke utdanning. Dermed blir det feil singlegruppe kvinner til den gruppen som det er mest single av blant menn. I Oslo er det også en overvekt av kvinner...så menn kan velge. Derfor, ønsker jeg og flere av mine hittil barnløse single venninner på 35 seg utenlandske kjærester, da vi stadig ser flere og flere utenlandske menn i byen :-) Muslimer eller ikke, spiller ingen rolle, så lenge de vil ha familie :-) Det har jeg eller mine venninner aldri gjort. Men nå i en aldern av 35 vurderer vi det sterkt, fordi de ser kjekke ut, de er single og ordentlige, de er kjekke og de har gode jobber - de er vant til å beskytte sine kvinner, og det liker vi. Så la oss gå for Ali og Ahmed i Oslo. De vil ha familie og er voksne menn! Snakk for deg selv. Jeg har aldri hatt noen problemer med å finne meg kjekke, velutdannede etniske norske menn i alderen 30-40 år. Det sier noe om deg når du ikke klarer det..men snakker du slik du skriver her så skjønner jeg at mennene stikker. Klart utlendinger gjerne vil varte opp deg så lenger det varer, de ser det jo også som sin plikt å ta fra alle norske menn de norske kvinnene. Du er ikke noe annet enn et trofe for de, og de hånler av de norske menn (og av damene) som er så lettlurte. Du konnverterer sikkert også lett til islam, så klart de er fornøyde..dere mål er jo å få verdensmakt. PS: jeg har også embetstudiet.
Larsern Skrevet 10. januar 2011 #122 Skrevet 10. januar 2011 Flott innlegg. Det viser et representativt nivå for de islamofile. Que? Hva er flott med dette innlegget? Hva er representativt med det? Og hva er en islamofil person, en som elsker islam?
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2011 #123 Skrevet 10. januar 2011 Snakk for deg selv. Jeg har aldri hatt noen problemer med å finne meg kjekke, velutdannede etniske norske menn i alderen 30-40 år. Det sier noe om deg når du ikke klarer det..men snakker du slik du skriver her så skjønner jeg at mennene stikker. Klart utlendinger gjerne vil varte opp deg så lenger det varer, de ser det jo også som sin plikt å ta fra alle norske menn de norske kvinnene. Du er ikke noe annet enn et trofe for de, og de hånler av de norske menn (og av damene) som er så lettlurte. Du konnverterer sikkert også lett til islam, så klart de er fornøyde..dere mål er jo å få verdensmakt. PS: jeg har også embetstudiet. Kan også legge til at jeg ikke synes det er spesielt trivelig å gå forbi muslimske menn som parkerer bilen og pisser ute nå i vintermørket, synes ikke det er noe trivelig å gå alene fordi de på øde veistrekninger. Slik opplever man når man beveger seg der muslimene er i flertall...Og der er bare menn ute på kveldene. Det er akkurat som i muslimske land. Mennener er ute i gjenger og kvinnene er....?
mousepad Skrevet 10. januar 2011 #124 Skrevet 10. januar 2011 Du er totalt ute og kjører. De aller fleste religioner har ikke noe skille mellom politikk og gudstro. Islam er ekstremt i så tilfelle. Muhammeds ord, liv og levned gir leveregler ned til de minste detalj for enhver troende. Det er ikke rom for noe demokrati innen islam. De er motsetninger. Derfor finnes det heller ingen muslimske demokratier. Kristendommen har et skille mellom gudstro helt fra begynnelsen av. "Gi keiseren hvad keiserens er, og Gud hvad Guds er!" sa for eksempel Jesus. Derfor har det vært relativt enkelt å Det er ikke tilfeldig at demokratiet oppsto i kristenheten. Det var kun snakk om tolkninger som lå i dagen. Å innføre demokrati i en islamsk stat vil si å rive bort det meste av fundamentet for religionen. Kristendommen har gitt opphav til demokrati, kunst, innovasjon og filosofi og kort sagt hele den moderne verden. Den islamske verden har intet av dette. Muslimer stirrer nærmest utelukkende bakover i historien og er sykelig opptatt av en eller annen urett de mener å ha blitt påført en gang i historien. Dessverre er de fleste ateister, og særlig europeiske ateister, så innbitte kristenhatere og så historieløse at de ikke er i stand til å se forskjell på religionene. Derfor er også Europa på vei utfor stupet. Blirlitt kort innlegg nå på morgenen , men demokratiet oppstod vel blant grekerne 500 før kristendommens begynnelsen . De fleste har vel også hørt om "the dark ages" i middelalderen ? Kristendommen har vel en regel eller 2 om hvordan folk burde leve livene sine den også samt at det vel har vært startet endel kriger i kristendommens navn også .
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2011 #125 Skrevet 10. januar 2011 Blirlitt kort innlegg nå på morgenen , men demokratiet oppstod vel blant grekerne 500 før kristendommens begynnelsen . De fleste har vel også hørt om "the dark ages" i middelalderen ? Kristendommen har vel en regel eller 2 om hvordan folk burde leve livene sine den også samt at det vel har vært startet endel kriger i kristendommens navn også . Men den tiden er vi nå forbi så vi har da lært! Muslimene går jo helt motsatt vei, det er ikke fremskritt det de holder på med.
Gjest Ateist Skrevet 10. januar 2011 #126 Skrevet 10. januar 2011 Blirlitt kort innlegg nå på morgenen , men demokratiet oppstod vel blant grekerne 500 før kristendommens begynnelsen . De fleste har vel også hørt om "the dark ages" i middelalderen ? Kristendommen har vel en regel eller 2 om hvordan folk burde leve livene sine den også samt at det vel har vært startet endel kriger i kristendommens navn også . Samtlige moderne demokratier er oppstått i kristne stater eller ved spredning fra en kristen nabostat. The dark ages henspiller på at det finnes svært lite informasjon om middelalderen. Hva har de som indoktrinerte deg påstått at det betyr? Kristendommen har utviklet seg i takt med historien. Islam er den samme som for 1400 år siden. Du fremstår som en forvirret kristenhater. Trøst deg med at du har mange likesinnede blandt muslimene.
Mann 42 Skrevet 10. januar 2011 #127 Skrevet 10. januar 2011 Samtlige moderne demokratier er oppstått i kristne stater eller ved spredning fra en kristen nabostat. The dark ages henspiller på at det finnes svært lite informasjon om middelalderen. Hva har de som indoktrinerte deg påstått at det betyr? Kristendommen har utviklet seg i takt med historien. Islam er den samme som for 1400 år siden. Du fremstår som en forvirret kristenhater. Trøst deg med at du har mange likesinnede blandt muslimene. Demokratiet oppstod på tross av kristendommen, ikke på grunn av den. I føydale tider var konger og adeliges makt ansett som gitt av Gud, og absolutt. Kirken støttet tyranniet. Demokratiet kom som et opprør mot denne ordningen. Men det er sant nok at kristendommen har tilpasset seg tapet av makt godt. Det tipper jeg at mullahene kommer til å gjøre, også, om verdens muslimer skulle klare å få summet seg til å kappe ballene av dem. I billedlig forstand, selvsagt.
Gjest ogaboga Skrevet 10. januar 2011 #128 Skrevet 10. januar 2011 Problemet er at du bare er en singel 35+-åring som ingen skikkelig etnisk nordmann vil ha, så du må se deg rundt etter noe annet. Men beklager, de vil nok ikke ha deg de heller. Muslimske menn vil ha skikkelige koner som gjør husarbeid, tar seg av barna og ikke lager bråk eller puler rundt slik norske kvinner gjør. Tror heller ikke en oppegående Norsk frisk dame vil ha en trangsynt kjønnsdiskriminerer, isåfall må hun være ganske desperat...
Gjest Ateist Skrevet 10. januar 2011 #129 Skrevet 10. januar 2011 Demokratiet oppstod på tross av kristendommen, ikke på grunn av den. Demokratiet kunne oppstå fordi det er kompatibelt med kristendom. Og de som innførte dagens demokratier var alle kristne, fra Englands middelalderkonger som åpnet det første parlamentet til de amerikanske grunnlovsfedre som satte standard for det kristne Europas demokratisering. Som den 70-talls-indoktrinerte stakkaren du er, ligger det nok langt inne å erkjenne noe slikt. Du får hyle videre mot den judeo-kristne tro og kulturarv, og så får du se hvilket alternativ som kommer (islam, kommunisme, fascisme). De mer oppegående av oss ateister har forstått at veien til et demokratisk samfunn hvor ateister kan leve ut sin ikke-tro ligger i et nært samspill med den enorme mengden av kristne som aksepterer et skille mellom stat og religion. Venstresiden og muslimer har en ting felles: jøde- og kristenhatet blinder dem så totalt at de hverken forstår eller aksepterer historien, og følgelig må leve den om igjen.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #130 Skrevet 10. januar 2011 Derfor, ønsker jeg og flere av mine hittil barnløse single venninner på 35 seg utenlandske kjærester, da vi stadig ser flere og flere utenlandske menn i byen :-) Muslimer eller ikke, spiller ingen rolle, så lenge de vil ha familie :-) hehe Muslimske menn i 30-årene som foreldrene ikke har klart å gifte bort er nok kremen...
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2011 #131 Skrevet 10. januar 2011 hehe Muslimske menn i 30-årene som foreldrene ikke har klart å gifte bort er nok kremen... Tja, de vil vel passe som hånd i hanske med norske 35+ damer som ikke har klart å gifte seg bort selv. 1
Mann 42 Skrevet 10. januar 2011 #132 Skrevet 10. januar 2011 Demokratiet kunne oppstå fordi det er kompatibelt med kristendom. Og de som innførte dagens demokratier var alle kristne, fra Englands middelalderkonger som åpnet det første parlamentet til de amerikanske grunnlovsfedre som satte standard for det kristne Europas demokratisering. Som den 70-talls-indoktrinerte stakkaren du er, ligger det nok langt inne å erkjenne noe slikt. Du får hyle videre mot den judeo-kristne tro og kulturarv, og så får du se hvilket alternativ som kommer (islam, kommunisme, fascisme). De mer oppegående av oss ateister har forstått at veien til et demokratisk samfunn hvor ateister kan leve ut sin ikke-tro ligger i et nært samspill med den enorme mengden av kristne som aksepterer et skille mellom stat og religion. Venstresiden og muslimer har en ting felles: jøde- og kristenhatet blinder dem så totalt at de hverken forstår eller aksepterer historien, og følgelig må leve den om igjen. Demokratiets vei inn i den vestlige sivilisasjon var ikke et resultat av at kristendommen er kompatibel med folkestyre, men av at folket ikke lenger ville tolerere å være underlagt enevelde. Og forsøket ditt på å dikotomisere kristendom og "alt det andre, som er helt forferdelig", er det mest talentløse jeg noen gang har sett. Jeg tror heller at veien fremover går gjennom videre sekularisering av et samfunn der majoriteten av innbyggerne egentlig ikke tror på den judeokristne guden (som forøvrig er akkurat den samme guden som muslimene bekjenner seg til).
Gjest Ateist Skrevet 10. januar 2011 #133 Skrevet 10. januar 2011 Demokratiets vei inn i den vestlige sivilisasjon var ikke et resultat av at kristendommen er kompatibel med folkestyre, men av at folket ikke lenger ville tolerere å være underlagt enevelde. Og forsøket ditt på å dikotomisere kristendom og "alt det andre, som er helt forferdelig", er det mest talentløse jeg noen gang har sett. Jeg tror heller at veien fremover går gjennom videre sekularisering av et samfunn der majoriteten av innbyggerne egentlig ikke tror på den judeokristne guden (som forøvrig er akkurat den samme guden som muslimene bekjenner seg til). Du hadde tydeligvis ikke så mye å fare med. Det blir for tøft for deg å forholde deg til at det er kristne som har innført og fremdeles innfører demokrati verden over (senest nå i Sør-Sudan). Du får heller forsøke å være ateist i et ikke-kristent og ikke-totalitært samfunn. Lykke til!
Mann 42 Skrevet 10. januar 2011 #134 Skrevet 10. januar 2011 Du hadde tydeligvis ikke så mye å fare med. Det blir for tøft for deg å forholde deg til at det er kristne som har innført og fremdeles innfører demokrati verden over (senest nå i Sør-Sudan). Du får heller forsøke å være ateist i et ikke-kristent og ikke-totalitært samfunn. Lykke til! Det er i dag, og har ikke så mye relevans for vår historie. Men jeg skal ikke mene så mye om Sudan, siden jeg vet veldig lite om landet. Den siste setningen din må jeg innrømme at jeg ikke helt forstod meningen med. Å være ateist i et ikke-kristent og ikke-totalitært samfunn høres veldig bra ut for meg. Men du sier det som om det skulle være et problem? Whatever.
mousepad Skrevet 10. januar 2011 #135 Skrevet 10. januar 2011 The dark ages henspiller på at det finnes svært lite informasjon om middelalderen. Hva har de som indoktrinerte deg påstått at det betyr? Jeg trodde det var allmennkunnskap at deler av middelalderen var kjent for sterk kristen innflytelse på ideologi og samfunn samtidig som at produktiviteten innenfor blant annet vitenskap og kunst falt i denne perioden . Hva har de som har indokterinert deg påstått at det betyr ? Du fremstår som en forvirret kristenhater. Trøst deg med at du har mange likesinnede blandt muslimene. Da var det nok en ting til du misforstod . Jeg syntes som jeg nevnte i et annet innlegg her at demokratiske prinsipper å styre en stat på alltid vil være overlegent et styresett basert på religiøse prinsipper og årsaken er fordi at religion er fundert i fortiden , mens et demokrati vil være uttrykk ønskene til de som lever idag . 1
Gjest brutal_mann Skrevet 10. januar 2011 #136 Skrevet 10. januar 2011 Du vet, ikke alle muslimer vil ta over verden Ikke gitt meg noen argumenter jeg kan bruke? Jeg orker ikke bruke all tid på å forsvare mine meninger og hva jeg tror? "Det må være trist å være deg" - Ingen tvil om det? Enn å bruke tiden sin på å tro at muslimer kommer til å ta over Norge? Av alle ting! I 1939 ville ikke alle tyskere heller det... 1
Gjest brutal_mann Skrevet 10. januar 2011 #137 Skrevet 10. januar 2011 Demokratiet oppstod på tross av kristendommen, ikke på grunn av den. I føydale tider var konger og adeliges makt ansett som gitt av Gud, og absolutt. Kirken støttet tyranniet. Demokratiet kom som et opprør mot denne ordningen. Men det er sant nok at kristendommen har tilpasset seg tapet av makt godt. Det tipper jeg at mullahene kommer til å gjøre, også, om verdens muslimer skulle klare å få summet seg til å kappe ballene av dem. I billedlig forstand, selvsagt. Til det er de nasjonene vi snakker om for underutviklede og kunnskapsløse. Lyst å vinne kampen mot religionene? Utdann kvinner på et høyt nivå.
Larsern Skrevet 10. januar 2011 #138 Skrevet 10. januar 2011 Til det er de nasjonene vi snakker om for underutviklede og kunnskapsløse. Lyst å vinne kampen mot religionene? Utdann kvinner på et høyt nivå. En forsker som heter Hans Rosling har en god og interessant forklaring på hvordan nettopp utdanning av kvinner vil være en av de viktigste faktorene for å bekjempe global fattigdom og sikre menneskerettigheter. Foredraget ligger bl.a på youtube hos kanalen "TEDtalksDirector", men jeg husker ikke tittelen i farta. Han har et par foredrag der, alle verdt å se.
Mann 42 Skrevet 10. januar 2011 #139 Skrevet 10. januar 2011 En forsker som heter Hans Rosling har en god og interessant forklaring på hvordan nettopp utdanning av kvinner vil være en av de viktigste faktorene for å bekjempe global fattigdom og sikre menneskerettigheter. Foredraget ligger bl.a på youtube hos kanalen "TEDtalksDirector", men jeg husker ikke tittelen i farta. Han har et par foredrag der, alle verdt å se. Interessante foredrag, og dessuten jævlig morsomme. Sjelden kombinasjon.
Gjest brutal_mann Skrevet 10. januar 2011 #140 Skrevet 10. januar 2011 (endret) Her er et hint om hva som venter om vi ikke stanser innvandring og ikke minst familiegjenforening fra Pakistan og andre land med samme ukultur. http://www.dagbladet.no/2011/01/10/nyheter/pakistan/blasfemi/15016849/ Endret 10. januar 2011 av brutal_mann 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå