Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reaksjonære motkulturer har alltid kommet. Verden har likevel alltid gått videre. Vestlig tankesett er overlegen islamsk, så jeg er ikke bekymret.

• Liker 3
Skrevet

Spørs om Kvinneguiden er rett forum for denne type artikler. Har inntrykk av at folk med Sosialistisk venstreparti-sympatier dominerer her inne.

Det er selvfølgelig opplagt at de vestlige demokratier er i fare, ihvertfall på litt sikt. Vi har enorm toleranse for den minst tolerante religionen i verden, nemlig islam, det er jo fullstendig absurd !

Men man bør ikke bruke for mange kalorier på å bekymre seg, verden går sin skjeve gang uansett. Og vi skal alle dø en dag.

Blir det for ille, får man heller emigrere.

Skrevet

Spørs om Kvinneguiden er rett forum for denne type artikler. Har inntrykk av at folk med Sosialistisk venstreparti-sympatier dominerer her inne.

Det er selvfølgelig opplagt at de vestlige demokratier er i fare, ihvertfall på litt sikt. Vi har enorm toleranse for den minst tolerante religionen i verden, nemlig islam, det er jo fullstendig absurd !

Men man bør ikke bruke for mange kalorier på å bekymre seg, verden går sin skjeve gang uansett. Og vi skal alle dø en dag.

Verden går sin gang, og man får bare emigrere? Det er jo en fullstendig fallitterklæring. Verden går den veien folk ønsker at den skal gå, altså både i revers og for fremskritt. Det farligste man gjør er å tro at fremskritt er en naturlov og ikke noe som blir kjempet frem av mennesker og som også må kjempes for hver dag for å beholdes.

Skrevet

Da jeg vokste opp på 70-tallet, fantes det en håndfull ikke-vestlige innvandrere i Norge. I dag, knapt 40 år senere, bor det 300.000 ikke-vestlige innvandrere i Norge. I over halvparten av grunnskolene i Oslo, er barn av ikke-vestlige foreldre i flertall !

Det sier seg selv at om nye 40 år vil Norges demografi være dramatisk forandret, og nordmenn vil antakelig være i mindretall i sitt eget land. Når norske kvinner i snitt får 1 unge hver, mens kvinner fra Somalia/Irak/Eritrea/Afghanistan i snitt får 5 unger hver, så endres landskapet fort.

Dette er ren matematikk, og et resultat av en ønsket, politisk utvikling, med Arbeiderpartiet i spissen.

Denne utviklingen kan man ikke stanse, det er alt for sent allerede. Dessuten så får man ikke lov til å diskutere utviklingen heller, da norsk venstrevridd presse ikke tillater det.

• Liker 5
Gjest pastablasta
Skrevet

Mange gode poenger her.

Jeg kan bare si: Tiltredes!

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke si at jeg akkurat har noe ønske om å sette flere vestlige barn til i denne verden heller, til det er det for langt til å nå målet om å overgå muslimene. Og hva slags liv vil jeg gi mine fremtidige barn? Krigere mot muslimene?

• Liker 2
Skrevet

Vi lever hvertfall i interessante tider. Jeg tenker endel selv på dette temaet og lurer på i hvilket vestlig land det rakner først, og da snakker jeg ikke om noen små separate hendelser.

Merkel har vel i Tyskland kommet med endel om ikke kvassere uttalelser så hvertfall klarere anngående integrasjon og kuulturforskjeller for ikke så lenge siden. Her i Norge tror jeg vi merker det politisk med neste stortingsvalg da flere vil stemme blått.

Jeg har ingenting imot innvandring generelt men det er feil (vil ikke gå så langt som å kalle det ett overgrep enda) mot folk i Norge eller for den saks skyld i Norden å tillate en større andel integrasjon fra ikke-vestlige kulturer å tro at alt uten videre skal gå bra.

I Norden har det blitt "for mye for fort" da man har i den humanistiske ånd ikke lagt strenge nok bånd på innvandringen slik jeg ser det, jeg har truffet endel trivelige innvandrere men er selvfølgelig ikke ukjent med at blonde jenter blir kalt horer på skolen, og at mange innvandrere (menn) ikke oppfører seg. Det er vel en tråd gående om det her på KG nå som er populær.

• Liker 3
Skrevet

Tja, det er alltid lettere å preke til korguttene, enn til et kritisk publikum. Men er det ikke mer tilfredsstillende med litt motbør og kritikk av dine meninger, enn ukritisk enighet?

Gjest Moder Theresa
Skrevet

Når norske kvinner i snitt får 1 unge hver, mens kvinner fra Somalia/Irak/Eritrea/Afghanistan i snitt får 5 unger hver, så endres landskapet fort.

Årsaker til at norske kvinner i gjennomsnitt føder bare 1 barn:

- Norske menn griper aldri sjansen: de tar aldri initiativ til å fri eller stifte famile (nei da, de må overtales og tvinges...sier litt om norske menn.)

- I Norge kryr det av single kvinner, fordi norske menn ikke kaprer kvinnene som går der rundt deilige og alene - blir ikke mye barn av det!

Derfor:

"Takk" norske menn for at det knapt fødes barn i dette landet!

• Liker 2
Skrevet

- Norske menn griper aldri sjansen: de tar aldri initiativ til å fri eller stifte famile (nei da, de må overtales og tvinges...sier litt om norske menn.)

- I Norge kryr det av single kvinner, fordi norske menn ikke kaprer kvinnene som går der rundt deilige og alene - blir ikke mye barn av det!

Derfor:

Haha.. dette må være dagens bitreste kommentar :skratte:

• Liker 1
Skrevet

Derfor:

Skjønner at det ikke bare er jeg som går rundt og venter på treig kjæreste som synes det er veldig skummelt med barn og ekteskap? :fnise:

Skrevet

Skjønner at det ikke bare er jeg som går rundt og venter på treig kjæreste som synes det er veldig skummelt med barn og ekteskap? :fnise:

Det stemmer. Norske "menn" er og blir smågutter som ser med store øyne på "verden der ute" og storegutta.

Blir ikke mye familieforøkelser når norske kvinner må lage store planer og lure menn til å tilfeldigvis bli fedre.

Norske menn er ikke ansvarlige eller voksne, de er bare smågutter som ikke overlever ute i "jungelen" - blir ikke mye barn av sånt.

Norske menn blir familiefedre, når det ikke er planlagt. Da spiller de med og fyller rollen sin. Men de er fraværende og forstår ikke helt sin plass her i verden.

Skilpadder og dotter - det er norske gutter på 25-35.

• Liker 1
Skrevet

Det stemmer. Norske "menn" er og blir smågutter som ser med store øyne på "verden der ute" og storegutta.

Hvem er "storegutta"? :skratte:

Skrevet

Hvem er "storegutta"? :skratte:

Skrevet

Blir ikke mye familieforøkelser når norske kvinner må lage store planer og lure menn til å tilfeldigvis bli fedre.

Og dette mener du er voksen oppførsel?

• Liker 1
Skrevet

Derfor:

Skoleeksempel på kvinnelig ansvarsfraskrivelse.

• Liker 2
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Derfor:

Norske menn er ikke ansvarlige eller voksne, de er bare smågutter som ikke overlever ute i "jungelen" - blir ikke mye barn av sånt.

Norske menn blir familiefedre, når det ikke er planlagt. Da spiller de med og fyller rollen sin. Men de er fraværende og forstår ikke helt sin plass her i verden.

Skilpadder og dotter - det er norske gutter på 25-35.

:hakeslepp::sjokkert::hakeslepp::sjokkert:

Skoleeksempel på kvinnelig ansvarsfraskrivelse.

Fiffig........

Ikke bare kvinnelig ansvarsfraskrivelse men muligens også resultatet av den såkalte likestillingen?

Med alt likestillingsmaset er det åpenbart at enkelte kvinner ser på menn i dette landet som androgyne pingler som ikke tjener nok, ikke kaprer kvinner nok, ikke lager unger nok, ikke tar initiativ nok, ikke flørter nok, ikke bestemmer nok osv osv.

Da er det vel bare for disse misfornøyde damene å ønske islamistene velkommen, så vidt meg bekjent evner de gutta å plassere skapet, vise hvem som er sjefen, vise handlekraft og behandle damer slik de behandles skal......?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er født klar. (Født som mann, får bare håpe lønna strekker til 3-4 koner).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...