Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest hør her
Skrevet

Ååååh johooo ! Alle norske venner av meg får ikke arbeid! Men alle utenlandske får den arbeiden de vil ha ;) Så si meg; Hvem har rett her ?

Så slutt å døm oss muslimer etter Taliban og Al Qaida, vi HATER dem myeee mer enn dere !

Ikke tro at vi liker dem! Islam har ikke NOE med dem å gjøre !

Hvis alle tror at islam har noe med det å gjøre, så bevis det for meg !

Jeg ER LEI AV ALLE IDIOTER SOM HATER ISLAM,OG SOM IKKE ENGANG VET NOE OM HVORFOR DE HATER OSS! NOK!!

DERE ER IKKE NOE BERDRE ENN HITLER ! HAN HATA JØDER, DERE HATER MUSLIMER! HVA ER FORSKJELLEN?

MAN KAN KALLE DERE NAZIZSTER PÅ MÅTE! SKJERP DERE ! :O

Jeg går på skole med mnge muslimer hver dag og de bruker skjellsord som "jævla jøde", og sier masse dritt om jøder. Da er det jo muslimer som har noe imot jøder som er nazister ;)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det skulle vært mer likestilling jeg også, men det har jeg ingenting med.

Det er deres kultur og det er mye positivt i den også.

Ikke alle er slik som du vil ha det til, og det er heller ikke sånn at det er slik du beskriver det over alt.

Kristendom har en god del negative sider den også.

Nei, man kan ikke unnskylde menneskerettighetsbrudd som begås i religioners eller kulturers navn, med at det er deres religion eller kultur. Hadde det vært slik så hadde vi f.eks ikke vært i Afghanistan hvor jenter hadde blitt angrepet dersom de gikk på skole.

Kristendommen har en god del negative sider, det er korrekt. På sett og vis kan man jo si at både den og islam er like grusomme, men forskjellen ligger i hvordan religionene utøves og hvor stor samfunnsmessig makt de har. Når hørte du sist om noen som ble skutt i bakhodet med AK47-rifle som pauseunderholdning på fotballkamp eller gravd ned i jorda til brystet og steinet i den kristne gudens navn fordi de har blitt voldtatt? Eller hengt på torget når folk er på vei hjem etter gudstjeneste på søndager fordi de begått forbrytelsen av å være homofil, eller gud forby; ateist? Og litt på siden av saken; hvor ofte hører vi om muslimer som kritiserer slik praksis?

• Liker 2
Skrevet

Jeg går på skole med mnge muslimer hver dag og de bruker skjellsord som "jævla jøde", og sier masse dritt om jøder. Da er det jo muslimer som har noe imot jøder som er nazister ;)

Nasjonalsosialistiske muslimer?

• Liker 1
Skrevet

Og litt på siden av saken; hvor ofte hører vi om muslimer som kritiserer slik praksis?

Det er på ingen måte på siden av saken. Det store flertall av muslimer er greie, tolerante og helt normale folk. Akkurat som andre.

Men de er totalt irrelevante, nettopp fordi de aldri kritiserer islam. De følger de ekstreme om det er de som vinner. Løfter ikke en finger. Lever sine dobbeltliv og det lyser aggresjon i øynene på de fleste hvis man nevner ordet Israel.

Og hvor mange muslimer er egentlig moderate? I Storbritannia er 40% av studentene for innføring av Sharia. I Norge demonstrerte en håndfull muslimer mot drapsforsøket på Kurt Westergaard, mens nær 3000 demonstrerte mot Muhammed-tegningene.

Skrevet

Ååååh johooo ! Alle norske venner av meg får ikke arbeid! Men alle utenlandske får den arbeiden de vil ha ;) Så si meg; Hvem har rett her ?

Så slutt å døm oss muslimer etter Taliban og Al Qaida, vi HATER dem myeee mer enn dere !

Ikke tro at vi liker dem! Islam har ikke NOE med dem å gjøre !

Hvis alle tror at islam har noe med det å gjøre, så bevis det for meg !

Jeg ER LEI AV ALLE IDIOTER SOM HATER ISLAM,OG SOM IKKE ENGANG VET NOE OM HVORFOR DE HATER OSS! NOK!!

DERE ER IKKE NOE BERDRE ENN HITLER ! HAN HATA JØDER, DERE HATER MUSLIMER! HVA ER FORSKJELLEN?

MAN KAN KALLE DERE NAZIZSTER PÅ MÅTE! SKJERP DERE ! :O

Hva er problemet ditt? Du må vel bli fornøyd når dere får områder for dere selv, når dere bare er muslimer i nærområdet og alle de norske flytter! Blir dere ikke fornøyde da?

Skrevet

Hvor naiv ER du?

Jeg er ikke naiv. Jeg har andre meninger enn deg.

Skrevet

Du er naiv. Vent og se når de kommer i flertall og endrer grunnlovene.

Joda, for det kommer sikkert til å skje..

Skrevet

Nasjonalsosialistiske muslimer?

Muslimene er store beundrere av Hitler.

Venstresiden, ytre høyre og muslimene har en felles hobby: jødehat.

Og der denne trippel-aksen tar over, flykter jødene. Se bare på Malmø.

"Aldri mer" sa man etter andre verdenskrig. Det gjelder ikke lenger. Muslimene ildner til jødehat og venstresiden adlyder kallet. Slik får de stemmekveg.

• Liker 2
Skrevet

Joda, for det kommer sikkert til å skje..

Ja, det gjør det. I Sverige er grunnloven nylig endret for å tekkes muslimene. Den sier nå at Sverige skal være et multikulti samfunn og at minoriteter har krav på statsstøtte. Siden det er en grunnlovsendring, vil det trolig ikke være mulig å endre den tilbake noensinne.

Arbeiderpartiet med Hadia Tajik i spissen har to ganger forsøkt å snikinnføre lovendringer for å slikke muslimene oppetter ryggen (forbud mot kritikk av islam og hijab i politiet).

Vær sikker, islam-inspirert lovgivning kommer mer og mer.

• Liker 2
Gjest Oslojenta, 35
Skrevet

Det finnes nok av single, norske menn som ønsker barn. Men det har dere jo ikke tid til, for etter å ha soset en 5-6 år på intetsigende studier, så skal dere jo reise mest mulig og "realisere dere selv" slik at dere ikke får tid til å få barn.

Ja, det var satt på spissen, men det er nok nærmere sannheten enn mange kvinne liker å innrømme. For øvrig er det rart at ikke kvinne selv ønsker å begrense import av uheldige kulturelle elementer som potensielt kan definere kvinner som annenrangs borgere. Nei, alt ved Islam er ikke negativt, men det er du som kvinne som har alt å tape ved å velge å ikke være bevisst i forhold til hvilke fremmedkulturelle elementer vi bør akseptere.

For oss single kvinner med utdanning, uten barn, i Oslo i alderen 30-35+ finnes det ikke mange single menn uten barn som vil ha barn, nei. Single menn i Oslo er unge og i 20-årene, og en overvekt av dem har ikke utdanning. Dermed blir det feil singlegruppe kvinner til den gruppen som det er mest single av blant menn. I Oslo er det også en overvekt av kvinner...så menn kan velge.

Derfor, ønsker jeg og flere av mine hittil barnløse single venninner på 35 seg utenlandske kjærester, da vi stadig ser flere og flere utenlandske menn i byen :-) Muslimer eller ikke, spiller ingen rolle, så lenge de vil ha familie :-)

Om du har pult rundt med Ahmed'er og Ali'er i 20 år er det helt naturlig at Ola ikke vil ta i deg. Det vil heller ikke Ahmed og Ali for den saks skyld.

Det har jeg eller mine venninner aldri gjort. Men nå i en aldern av 35 vurderer vi det sterkt, fordi de ser kjekke ut, de er single og ordentlige, de er kjekke og de har gode jobber - de er vant til å beskytte sine kvinner, og det liker vi. Så la oss gå for Ali og Ahmed i Oslo. De vil ha familie og er voksne menn!

Skrevet

For oss single kvinner med utdanning, uten barn, i Oslo i alderen 30-35+ finnes det ikke mange single menn uten barn som vil ha barn, nei. Single menn i Oslo er unge og i 20-årene, og en overvekt av dem har ikke utdanning. Dermed blir det feil singlegruppe kvinner til den gruppen som det er mest single av blant menn. I Oslo er det også en overvekt av kvinner...så menn kan velge.

Derfor, ønsker jeg og flere av mine hittil barnløse single venninner på 35 seg utenlandske kjærester, da vi stadig ser flere og flere utenlandske menn i byen :-) Muslimer eller ikke, spiller ingen rolle, så lenge de vil ha familie :-)

Det har jeg eller mine venninner aldri gjort. Men nå i en aldern av 35 vurderer vi det sterkt, fordi de ser kjekke ut, de er single og ordentlige, de er kjekke og de har gode jobber - de er vant til å beskytte sine kvinner, og det liker vi. Så la oss gå for Ali og Ahmed i Oslo. De vil ha familie og er voksne menn!

Det er plenty av single, stødige, velutdannede norske menn i tredveårsalderen i Oslo som også vil ha familie. Opprett en konto på Sukker eller Match og du vil få bekreftet dette temmelig raskt.

Hva var egentlig poenget med den YouTube-snutten btw?

Skrevet

Ali og Ahmed er smarte. Like smarte som Fabrizio og Alexandros. Ingen av dem vil ha gamle oppstaka norske damer. Det er kun tafatte nolduser av noen norske menn som tar til takke med slikt. Ali og Alexandrus puler norske damer mellom 18 og 25. Så gifter de seg med en skikkelig dame fra sitt eget miljø.

Er du 35 og singel, må du finne deg en "stødig" (= grå, trist og kjedelig) norsk tapermann.

Skrevet

Ali og Ahmed er smarte. Like smarte som Fabrizio og Alexandros. Ingen av dem vil ha gamle oppstaka norske damer. Det er kun tafatte nolduser av noen norske menn som tar til takke med slikt. Ali og Alexandrus puler norske damer mellom 18 og 25. Så gifter de seg med en skikkelig dame fra sitt eget miljø.

Er du 35 og singel, må du finne deg en "stødig" (= grå, trist og kjedelig) norsk tapermann.

Tapere som en mann med så nedsettende holdninger og lite kunnskap som du viser her vil vi alle fall ikke ha. Tror ikke Vendela, Heidi Klum, Claudia Schiffer og andre modellpene damer har problemer med å finne seg en kjekk mann på deres egen alder, uansett hvor gamle de blir! Slik er det for norske, pene kvinner også, uansett alder.

Skrevet

Tapere som en mann med så nedsettende holdninger og lite kunnskap som du viser her vil vi alle fall ikke ha. Tror ikke Vendela, Heidi Klum, Claudia Schiffer og andre modellpene damer har problemer med å finne seg en kjekk mann på deres egen alder, uansett hvor gamle de blir! Slik er det for norske, pene kvinner også, uansett alder.

Så, så. Det er lov å drømme at man er en av stjernene. Men man bør slutte med slikt når man når tenåringsalder.

Problemet er at du bare er en singel 35+-åring som ingen skikkelig etnisk nordmann vil ha, så du må se deg rundt etter noe annet. Men beklager, de vil nok ikke ha deg de heller. Muslimske menn vil ha skikkelige koner som gjør husarbeid, tar seg av barna og ikke lager bråk eller puler rundt slik norske kvinner gjør.

Skrevet

Ja, det gjør det. I Sverige er grunnloven nylig endret for å tekkes muslimene. Den sier nå at Sverige skal være et multikulti samfunn og at minoriteter har krav på statsstøtte. Siden det er en grunnlovsendring, vil det trolig ikke være mulig å endre den tilbake noensinne.

Arbeiderpartiet med Hadia Tajik i spissen har to ganger forsøkt å snikinnføre lovendringer for å slikke muslimene oppetter ryggen (forbud mot kritikk av islam og hijab i politiet).

Vær sikker, islam-inspirert lovgivning kommer mer og mer.

Hehe, det må være trist å være deg.. :)

Skrevet

Hehe, det må være trist å være deg.. :)

Stakkars deg. Har ikke de som indoktrinerte deg gitt deg noen argumenter du kan bruke?

Du vet, jenta mi, blant voksne holder det ikke å bare rope rasist. :)

• Liker 2
Skrevet

Stakkars deg. Har ikke de som indoktrinerte deg gitt deg noen argumenter du kan bruke?

Du vet, jenta mi, blant voksne holder det ikke å bare rope rasist. :)

Du vet, ikke alle muslimer vil ta over verden :)

Ikke gitt meg noen argumenter jeg kan bruke?

Jeg orker ikke bruke all tid på å forsvare mine meninger og hva jeg tror?

"Det må være trist å være deg" - Ingen tvil om det? Enn å bruke tiden sin på å tro at muslimer kommer til å ta over Norge? Av alle ting!

Skrevet

Wow, Norge har blitt Nazi Tyskland i 30 tallet, patetisk Propaganda tull..."Muslimene spiser barn, de vil spise oss."

Patetiske jæveler, hvorfor sier dere ikke dette på gaten. Istendenfor å snakke dritt bak en Dataskjerm?

Svake mongoloider

• Liker 1
Skrevet

Svake mongoloider

Jeg har selv svært lite sansen for generaliseringer og generell idioti som alltid kommer i islamdebatter, men det nærmeste jeg har sett nazisme i denne tråden er det du skrev her. ;)

• Liker 2
Skrevet

Wow, Norge har blitt Nazi Tyskland i 30 tallet, patetisk Propaganda tull..."Muslimene spiser barn, de vil spise oss."

Patetiske jæveler, hvorfor sier dere ikke dette på gaten. Istendenfor å snakke dritt bak en Dataskjerm?

Svake mongoloider

Flott innlegg. Det viser et representativt nivå for de islamofile.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...