Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...


Lilywhite

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Unner dere virkelig kjærlighetsbarnet deres... :hjerte::klem:

Takk :hjerte: I dag testet jeg negativt igjen :sukk: Begynner virkelig å tro at dette ikke går veien... Har vært i familiebesøk med mannen sin familie i dag og slitt med å holde masken... Pappa var her i ettermiddag/kveld og hjalp oss litt med å fikse noe i leiligheten, og jeg greide ikke la være å gå i oppløsning... Ser utrolig mørkt på å eventuelt begynne helt på scratch igjen, selv om klinikken nesten har lovet oss at det vil gå bedre neste gang fordi de vet hva som gikk feil nå :sjenert:

Vet det fortsatt er et lite halmstrå igjen, men CB digital skal visst være 90% sikker i dag, og jeg føler meg overhodet ikke gravid... (selv om jeg ikke har vært det før og derfor ikke vet hvordan jeg eventuelt bør føle meg).

Trist kveld... Kjære har vært her for meg hele helgen, så jeg ville ikke tvinge han til å være hjemme i kveld, han er og ser fotball med kompiser... Vet at han er lei seg han også, har vært litt tårer hos han i dag og, men han orket ikke bare sitte her å være lei seg, og det skjønner jeg jo...

Prøver å ikke være 100% pessimist, men bedre å bli positivt overrasket på tirsdag enn å få falske forhåpninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som dere har en koselig helg :hjerte: Håper dere får gode nyheter allerede i morgen! :hoppe:

Fredag og lørdag har egentlig vært koselige dager ja, men i dag har jeg hatt det tungt... Kan ikke huske sist jeg har grått så mye.. Naturlig å være skuffet selvfølgelig, men tror kanskje medisinene gjør meg litt ekstra ko-ko... :sjenert: Griner for alt og ingenting, så håper en god natts søvn gir meg bedre humør til jeg skal på jobb i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for støtten, søte dere :klemmer: Går litt bedre allerede, selv om jeg gråt en del etter jobb i dag også. Men nå har jeg og mannen gått en tur og kost oss litt, så da føles ting litt bedre allerede :)

Men det tar nok litt tid å innstille seg på nytt forsøk... Nå vil det jo uansett bli 2-3 måneder til neste gang på grunn av at jeg må ha en pausemåned uansett, og så får vi se hvordan det passer i forhold til avsluttende eksamener med kjære etter det (tror det kommer litt an på om vi skal kjøre kort eller lang protokoll, det får jeg nok vite når jeg ringer de i morgen etter test da).

Det er ikke så lett å glede seg til ting fremover, for det er ting jeg hadde sett for meg at jeg skulle gjøre med baby i magen... Men det er mye kjekt som skjer fremover:

1) Hytten til helgen med besteforeldrene mine

2) Hytten med svigers i slutten av påsken (bare noen få rolige dager på jobb i mellomtiden)

3) Bryllup til et vennepar

4) Tsjekkia-tur og nytt bryllup i mai

I juni og juli blir det også bryllup og Bruce Springsteen-konsert, men når vi kommer så langt har vi forhåpentligvis gjennomført et nytt forsøk og har kanskje baby i magen da :rodmer:

Har følt meg litt anstrengt i øynene i dag, men tror rett og slett det er fordi jeg gråt så mye i går :flau:

Føler meg litt selvsentrert nå, for orker ikke kommentere så mye i bøkene deres, men jeg følger med..

Husker jeg leste her inne en gang om en som sa at for hver dag som går så var hun en dag nærmere baby... Jeg får prøve å tenke sånn jeg også, for å gi opp er ikke et alternativ! Vi har vurdert å stille oss i adopsjonskø parallelt, men vi får summe oss litt først og se.

Håper i allefall jeg ikke får like mye bivirkninger neste gang... Gikk ganske greit frem til innsett, men disse to ukene med bivirkninger og psykisk påkjenning har ikke vært så greie... Har bestilt legetime på onsdag da, bare for å være helt sikker på at det ikke er noe som feiler meg, sånn at jeg kan prøve å slappe litt mer av hvis det dukker opp igjen neste gang...

Ble visst et langt innlegg... Nå tror jeg jeg skal sløve litt foran TV-en...

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Har lest litt i boka di ved flere anledninger. Jenna/Hvittønske, som forsvant fra KG, men nå er tilbake. Har fulgt med i noen måneder, men ikke skrevet noe hittil. Tenkte bare å legge igjen et spor, og si at jeg leser. Håper virkelig det løser seg for dere snart.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt dere støtter dere på hverandre. Ikke så lett å tenke positivt når man hadde sett for seg en helt annen fremtid, men jeg vet dere vil klare det :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lilywhite! vært en litt ufrivillig KG pause pga hektisk hverdag her. Jeg har lest igjennom en del av de siste innleggene, og er lei for at spiren ikke sitter enda :( krysser fingre for dere. Det er tungt når man går å håper så inderlig og legger planer i den retningen. Jeg har troen på at dette går veien for dere snart. Tenker på deg! håper du får en fin påske. Godt at det skjer litt fremover nå så tida mot nytt forsøk går fort :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Takk igjen for all støtte! :klemmer: Bare kjapt innom for å si at testen i går som forventet var negativ. Skal til gyn. i dag for å snakke litt om hva som skjer videre, sannsynligvis nytt forsøk i juni...

Min søster var forresten oppom til meg på mandag med et påskeegg fordi hun visste jeg hadde det litt tøft :hjerte: Godt med støtte fra familie og venner også..

Ha en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du og mannen får masse omsorg og trøst og hygge om dagen :klem:

Ønsker deg en god påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...