Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...


Lilywhite

Anbefalte innlegg

Veldig forståelig at det var et slag i magen. Spesielt hvis graviditeten ikke var ventet heller? Misunnelse er ikke noe man styrer... Men du er flink som greier å se det positive! Det er jo faktisk noe man kan kontrollere :)

Håper du ikke brygger på noe sykdom og at dere får dere leilighet snart!

Hvis du tar turen til Oslo, så bor jo jeg like ved?! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg :kaffekopp:

Syns også mennene fortjener å gå igjennom litt undersøkelser,ikke bare vi damer. Jeg ble glad da jeg leste dere kan få det til på naturmåten. Håper det snart blir deres tur :klemmer:

Forstår veldig godt hvordan det er å høre om venninner som blir gravide på første forsøk. Skulle ønske jeg greide å takle det så bra som deg. Må nok bare jobbe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig forståelig at det var et slag i magen. Spesielt hvis graviditeten ikke var ventet heller? Misunnelse er ikke noe man styrer... Men du er flink som greier å se det positive! Det er jo faktisk noe man kan kontrollere :)

Håper du ikke brygger på noe sykdom og at dere får dere leilighet snart!

Hvis du tar turen til Oslo, så bor jo jeg like ved?! :lur:

Jeg visste at de skulle prøve, men jeg hadde ikke forventet at det skulle gå SÅ raskt.. Egentlig sa de at de ikke skulle prøve før etter bryllpsreisen, men de har tydeligvis ombestemt seg :gjeiper:

Jeg har ikke følt meg så bra denne uken dessverre :sjenert: Mye stress på jobben, det bidrar jo ikke akkurat til god helse ;)

Neste gang vi tar turen hadde det vært kjekt å møtes ja! :Nikke:

Hei på deg :kaffekopp:

Syns også mennene fortjener å gå igjennom litt undersøkelser,ikke bare vi damer. Jeg ble glad da jeg leste dere kan få det til på naturmåten. Håper det snart blir deres tur :klemmer:

Forstår veldig godt hvordan det er å høre om venninner som blir gravide på første forsøk. Skulle ønske jeg greide å takle det så bra som deg. Må nok bare jobbe med det.

:jepp: Hehe.. Vi får håpe vi får det til :)

Det er ikke så lett å takle alltid nei.. Får håpe det blir vår tur snart, så blir det lettere å glede seg for andre også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig drittdag! :kjefte: Er en sak på jobben som totalt ødelegger humøret mitt, men vil ikke utbrodere det her... Har vært med to venninner i kveld og greide i stor grad å fokusere på noe annet.. Men nå når jeg er alene begynner jeg å tenke på det igjen... Heldigvis er mannen på vei hjem :hjerte:

Tror jeg hadde hatt godt av litt ferie snart, merker stresset på kroppen :sjenert:

Er visst bare syting og klaging her for tiden, håper dere holder ut å lese her likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare syt i vei! Er her med en :klem: til deg...

Tusen takk! :klemmer: til deg også! Det går bedre nå. Hatt en koselig helg. Fredag var jeg og kjære på kino og så "The dictator". Den var litt skuffende, men kjekt å gå på kino uansett. I går gikk vi på tur på fjellet bak blokken vår, var i familiebesøk og så var vi hos en kompis og så kampene. Jeg har jo fått en forkjærlighet for Tsjekkia etterhvert, så gøy at de kom videre! :hoppe:

I dag må jeg jobbe litt, har blitt spurt om å delta på et møte på jobben i morgen angående noe jeg aldri har vært borti før, og jeg fikk telefon om dette rett før jeg skulle gå fra jobb på fredag, så da blir det å sitte i helgen.. Men det virker som et spennende prosjekt, så kan sikkert bli gøy å bidra :)

Ellers har vi tenkt å kanskje droppe å flytte nå, men heller vente to år på en helt flunka ny leilighet... Den virker dødsfin, og vi kan være med å påvirke hvordan leiligheten ser ut med å velge gulv, farge på vegger, bad og kjøkken :hoppe: Hvis banken er med ender vi nok med å kjøpe på mandag! :bond: Skal nok holde ut to år til her hvis vi har en helt fletta ny leilighet å glede oss til :)

I dag skal vi også gå en tur, og så skal vi til byen å se på Ang San Suu Kyi :) Alltid beundret henne sterkt!

Ha en fin søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Så gøy med helt ny leilighet! Vår leilighet var sånn. At vi kunne bestemme det vi ville altså. :jepp: Kjempegøy å føle at det er helt vårt, om du skjønner. Og så kan dere jo bruke de neste to årene på å se på kjøkken, bad, fliser, parkett osvosv. Det er ikke lite som skal bestemmes altså. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Så gøy med helt ny leilighet! Vår leilighet var sånn. At vi kunne bestemme det vi ville altså. :jepp: Kjempegøy å føle at det er helt vårt, om du skjønner. Og så kan dere jo bruke de neste to årene på å se på kjøkken, bad, fliser, parkett osvosv. Det er ikke lite som skal bestemmes altså. :fnise:

:jepp: Det blir supert å ha noe å se frem til, og få litt tid til å spare ekstra :hoppe: Er så giret, så sender deg en link på FB så du kan se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Tar gjerne imot link jeg også, om du vil dele ;)

Synes forresten ikke du skal være redd for å klage for mye i dagboka di! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Tar gjerne imot link jeg også, om du vil dele ;)

Synes forresten ikke du skal være redd for å klage for mye i dagboka di! :klem:

:jepp: Sender deg en link på FB :) Takk, søte Mazilla! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag i dag, har dere kjøpt?? :popcorn:

Må også bare si at det dukket opp et bilde av deg på facebook'en min i dag, og du ser virkelig bra ut altså! Superfint bilde av deg :)

Og så blir det veldig spennende om det hjelper å putte mannen på litt behandlinger...tenk om det er det som skal til. Krysser alt jeg har for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ooh, oh, oh! Jeg vil også gjerne ha link! :jepp:

Har sendt den på FB som du ser :) Hadde kontraktsmøte i dag, så nå er det bare å vente og glede seg! :hoppe:

Mandag i dag, har dere kjøpt?? :popcorn:

Må også bare si at det dukket opp et bilde av deg på facebook'en min i dag, og du ser virkelig bra ut altså! Superfint bilde av deg :)

Og så blir det veldig spennende om det hjelper å putte mannen på litt behandlinger...tenk om det er det som skal til. Krysser alt jeg har for dere!

Vi "kjøpte" i går, men var på kontraktsmøte i dag, så nå er det offisielt :jepp:

Tuuuuusen takk! :klemmer: Varmer veldig å høre sånt, spesielt siden jeg har følt meg litt crap i det siste, selv om mamma og pappa har bemerket at jeg har slanket meg... Du er nå ikke så verst søt du heller da! :Nikke: Hot mama :) Gratulerer med bryllupsdag forresten! :hjerte:

Takk for fingerkryssing! Nå er det bare en uke igjen med medisiner, så kan bli spennende å se om det har funket!

Innom og smugleser litt :)

Koselig :klemmer: Må innom å følge med litt hos deg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å oppdatere meg igjen :vinke:

Håper at ting kan ordne seg for dere slik at dere kan få det til på naturmåten :Nikke:

Gratulerer med underskrevet kontrakt på bolig :hoppe: Er interessert i link jeg også om jeg får lov å se :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innom for å oppdatere meg igjen :vinke:

Håper at ting kan ordne seg for dere slik at dere kan få det til på naturmåten :Nikke:

Gratulerer med underskrevet kontrakt på bolig :hoppe: Er interessert i link jeg også om jeg får lov å se :sjenert:

Tusen takk! :klemmer: Håper det jeg også... Veldig kjekt med ny leilighet, skal sende deg en link senere, men nå er jeg akkurat på farten til å dra til en venninne.. Bare minn meg på det hvis jeg skulle glemme det ;) Ha en fin kveld så lenge! :klemmer:

Gratulerer med 3 års bryllupsdag i dag! :strix:

Tusen takk! :) Og i like måte :hjerte: Vi skulle liksom feire skikkelig, men her var mannen så trøtt at han sovnet kl 2030 :ler: Han har hatt mye på seg i det siste da, så skjønner at han var sliten...

Mannen er på jobbfest i kveld, så jeg skal på besøk til en venninne med to små :rodmer:

Ha en fin kveld jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en kjempefin helg :rodmer:

Guttene til venninnen min er bare supersøte :hjerte: Fikk gi kvelds til minsten, og begge to ble kjempeglade for bursdagsgavene sine. Begge foreldrene er jo studenter, så de er ikke så bortskjemte på å få ting, og da er det ekstra gøy å gi :)

I går var vi i bryllup til noen familievenner. Et helt nydelig bryllup! Bruden var så vakker, med blomster i håret og kjempefin kjole. Det var stor fest med over 200 (!) gjester, masse musikk og underholdning m.m :)

I dag har jeg og kjære begynt på "Kom i form med Yngvar på 7 uker", så får vi se hvor flinke vi er ;) Har tatt en styrkeøkt hjemme i stuen nå. Kjære har dratt på jobb (han må elske jobben sin som drar frivillig på en søndag ;) ) og skal løpe hjem igjen.

Gleder meg faktisk litt til fotballfinale i kveld. Forza Italia! :)

Nå får jeg vel ta å rydde litt, og så tenkte jeg å prøve meg på langpannebrødet til Yngvar ( :fnise: Vant til å være med kompiser som tolker alt i groveste mening, så det ble jo nesten en litt morsom setning, hehe..)

Ha en fin søndag dere! :klemmer:

Endret av Lilywhite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære skal forresten sende ny sædprøve til analyse i morgen for å se om medisineringen har funket, så det er bare å krysse fingrene! Hadde vært fantastisk om det skjedde, selv om jeg har mine tvil. Jeg har i allefall fått mensen nå, så ingen umiddelbar effekt i allefall :sjenert:

Håper vi får svar i løpet av uken..

Kjære har dratt for å se kampen hos venner, men jeg er ganske sliten etter en innholdsrik helg, så jeg ble hjemme. Blir kjekt å se finalen uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...