Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...


Lilywhite

Anbefalte innlegg

Var på visning i dag også. Leiligheten var litt mindre enn det vi egentlig har tenkt, men den var heeelt strøken og i det perfekte nabolaget, så jeg tror det blir budrunde i morgen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, spennende! :popcorn:

Ja! :hoppe:

Så spennende!! :hoppe: Link? :nigo:

:jepp: Link er sendt på PM :)

Så gøy! Håper det er deres tur nå! Lykke til ihvertfall! :hoppe:

:Nikke: Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk ikke multisitat-funksjonen til å virke i dag :sjenert:

Vi var med i budrunde, men trakk oss når den var kommet 120 000 over pris... standardmessig og områdemessig helt perfekt, men den var litt liten, så da ville vi ikke strekke oss lengre selv om vi hadde muligheten rent økonomisk...

To nye visninger på mandag og en på onsdag, så dere får bare krysse fingrene :)

Tenkte å ringe lab-en på mandag og høre hva som skjer med kromosomprøven.

Ellers håper jeg vekterstreiken blir avblåst snart så ikke det blir noe trøbbel for Oslo-turen vår på tirsdag :kjefte:

I går hadde vi det kjempekoselig :) Kjære har endelig levert mastergraden sin, så jeg laget hjemmelaget kyllingrisotto og vi koste oss med :vin: Svigermor er alene hjemme denne helgen, så vi inviterte henne med også. Vi skal ha en ordentlig feiring med hele familien om tre uker, etter at kjære har forsvart oppgaven sin muntlig.

I dag har jeg slappet av hjemme med aviser og hjulpet "lillebror" med eksamensoppgaven hans... Kjære har allerede vært på lang fjelltur, så jeg føler meg litt lat til sammenligning :sjenert:

Nå skal jeg bare hoppe i dusjen, så blir det ut på handletur :) Burde nesten fått meg en spasertur etterhvert jeg også, har ikke blitt så mye av det i det siste dessverre...

Ha en fin lørdag i :sol: ! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal vi til en ekspert på mannlig infertilitet. Vi burde sikkert være forventningsfulle, men jeg tror vi er så redde for å bli skuffet at vi ikke har noen forventninger... Dette har vært en litt tung ettermiddag for oss begge, for jeg tror vi begge frykter dårlige nyheter... Jeg så gjennom papirene våre igjen nå, og konsentrasjonen hos kjære var omtrent den samme i desember og mars, men fra desember til mars gikk motiliteten ned fra 54 % til 20 % :( Det er ganske deprimerende, i og med at motiliteten i det minste var innenfor normalen i desember.. Jeg har egentlig sett det før, jeg har bare ikke orket å ta det inn over meg..

Vi håper at det kan være en infeksjon eller noe som gjør at motiliteten har gått ned, men jeg orker som sagt ikke håpe for mye..

Har greid å fokusere på andre ting en stund nå, som boligkjøp og utenlandsturen, men i dag kom savnet og frustrasjonen som en knyttneve på oss begge :sjenert: Føles så urettferdig :(

Vi begynte å se litt på adopsjonspapirene i dag, vi har enda ikke fylt de ut, så vi begynte så smått, men vi var egentlig litt for triste begge to til at det ble så lystig.. Men nå får vi se hva slags informasjon vi får i morgen... Med mindre mannen er på vei til å bli helt steril så tror jeg vi begge er innstilt på å gi det et nytt forsøk i august..

Samtalen låser seg fortsatt helt når det kommer til donor.. Jeg har det selvfølgelig ikke på toppen av listen min, og jeg skjønner at det ikke er en så kjekk tanke for mannen min, men det frustrerer meg litt at vi ikke kan lufte det ordentlig en gang... Men nå får vi som sagt se hva morgendagen bringer før vi bestemmer oss for veien videre..

--------------

Vi var forresten på visning på en kjempefin leilighet i dag. Den kan fort bli dyr, men vi har lagt inn bud, så får vi se om vi greier å henge med hele veien..

Endret av Lilywhite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i dag! :klem:

Kjenner meg så veldig godt igjen i alle tankene deres. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Lykke til i dag!

Hvor lenge står budet deres? Lykke til med det også!

:klem:

Takk :) Vi er vel forsiktige optimister etter i dag, forteller mer nedenfor :)

Budet vårt stod til kl 12. Det ble en ganske heftig budrunde, og vi ga oss til slutt, selv om vi kunne gått litt lengre... Litt synd, for det var en utrolig fin leilighet, men det må være verdt det ifht prisantydning også, så vi leter videre :sjenert:

Lykke til i dag! :klem:

Kjenner meg så veldig godt igjen i alle tankene deres. :kose:

Tusen takk! :klemmer: Du er knusegod! :) Håper du har hatt en super bursdag, fineste Belle! :bursdag:

-------------------------------------

Vi ga oss som sagt på budrunden i dag. Ellers er vi heldigvis begge i langt bedre humør i dag enn i går :)

Legen fant ut følgende: Kjære har normale testikler og normalt testosteronnivå, noe som indikerer at han kan ha sædceller av god kvalitet i testiklene. Han har imidlertid en åreknute på en av testiklene, + en cyste på prostata som blokkerer mye av spermen fra å komme ut.

Det var også en del arrvev i urinrøret, sannsynligvis fra urinveisinfeksjoner e.l. som liten. Uansett, kjære blir satt på hormonbehandling for å se om det kan øke trykket slik at sædcellene blir presset ut uansett :lur: Ser ikke helt hvordan hormoner kan hjelpe på en blokkering, men får stole på legen. Vet jo ut i fra nettet at mange har vært fornøyd med å gå dit. Så nå får vi se hvordan hormonene hjelper... Pga. blokkeringen mener legen at de få sædcellene som kommer ut nå sannsynligvis er gamle og døende, og at hvis behandlingen lykkes og vi får konsentrasjonen opp til 15-20 millioner/ml, så er det sjanse for at vi kan klare dette med naturmetoden :hoppe: Velger som sagt å være forsiktig optimist foreløpig, men er helt fantastisk om vi kan klare dette med bare et lite dytt :)

Var litt morsomt å se kjære bli undersøkt etter alt jeg har vært gjennom, han var jo livredd :lol: Hadde selvfølgelig litt sympati for han også, men greit at han endelig må ta litt av det kjipe med undersøkelser, medisiner osv :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk forresten beskjed om å ha :sengekos: som gale fremover, med unntak av å spare opp litt i dagene før EL :ler: (vi må bli kvitt de gamle sædcellene som ikke har kommet seg ut og derfor er av dårlig kvalitet)

Endret av Lilywhite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig å få noen gode nyheter oppi alt dere har vært gjennom på prøvefronten! Skjønner godt at dere ikke tør å hoppe av glede akkurat, men det er ikke dumt for verken sinn eller kropp å få et lite håp :) Unner dere kjærlighetsbarnet deres, og det hadde jo vært ordentlig stas om dere nå fikk det til på naturmåten! Dere får øve masse :ler: (og ekstra bonus at dere da også blir kvitt "gamlingene").

Lykke til videre med boligtittingen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mohahahah, jeg hadde gnidd meg i hendene om mannen måtte tatt en sånn undersøkelse. :twisted:

:fnise: Synes ikke synd på dem i det hele tatt (mannen min klager når han skal inn og runke i en kopp liksom :dry: ), når det som regel er vi som må gå gjennom all dritten. :gjeiper:

Men uansett, så bra at det ser lysere ut! Krysser fingre og tær for at dette virker. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei,

har smuglest i dagboken din og vil bare ønske deg lykke til! Mye spennende på gang, både hos Purvis og med leiligheten :) Krysser fingrene for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å få noen gode nyheter oppi alt dere har vært gjennom på prøvefronten! Skjønner godt at dere ikke tør å hoppe av glede akkurat, men det er ikke dumt for verken sinn eller kropp å få et lite håp :) Unner dere kjærlighetsbarnet deres, og det hadde jo vært ordentlig stas om dere nå fikk det til på naturmåten! Dere får øve masse :ler: (og ekstra bonus at dere da også blir kvitt "gamlingene").

Lykke til videre med boligtittingen! :klem:

:jepp: Takk! :klemmer:

Masse lykke til :)

Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mohahahah, jeg hadde gnidd meg i hendene om mannen måtte tatt en sånn undersøkelse. :twisted:

:fnise: Synes ikke synd på dem i det hele tatt (mannen min klager når han skal inn og runke i en kopp liksom :dry: ), når det som regel er vi som må gå gjennom all dritten. :gjeiper:

Men uansett, så bra at det ser lysere ut! Krysser fingre og tær for at dette virker. :klem:

Hehe, ser den ;) Jeg syntes vel egentlig det var litt gøy jeg også... Etter den berømte halvmeters nålen skal det litt til før jeg synes synd på han der :ler:

Takk! :klemmer:

Hei,

har smuglest i dagboken din og vil bare ønske deg lykke til! Mye spennende på gang, både hos Purvis og med leiligheten :) Krysser fingrene for dere :)

Tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på hyttetur i helgen. Var egentlig veldig koselig, men fikk meg et lite slag i magen i går... Jeg orket ikke å drikke noe på fredag, men i går da vi skulle spise spurte jeg ene venninnen min som var med om hun skulle ha vin, og etter et par sekunders stillhet annonserte de gledesstrålende at de skal ha barn :sjenert: De er supersøte sammen, og jeg vet de har sett frem til å få barn, så det er ikke det at jeg ikke unner de det, men de giftet seg i april og spiren satt på første forsøk... Så må innrømme at jeg ble litt misunnelig..

Men på den annen side, hvis vi endelig lykkes snart så har vi i allefall noen gode venner med barn på samme alder :) (always look at the bright side of life...)

Ellers har jeg vondt i lungene og er varm, så håper ikke jeg er på vei til å bli syk igjen, har masse å gjøre på jobb og bare 2 uker siden jeg var borte 1 og en halv dag pga at magen trøblet seg litt...

Ny visning i morgen, superfin leilighet... Merker jeg begynner å bli lei av å lete nå, så dere får krysse fingrene :)

Jeg trenger noe å se frem til nå, så jeg og kjære ble enige om å ta en roadtrip senere i sommer :reise: Vi har ikke tatt ut ferie for noen bestemte uker enda siden alt er så usikkert med flytting og sånt, men tenker at det kanskje blir i slutten av juli, dra innom min søster i Oslo (rart at hun flytter nå!!) og en snartur til Sverige :)

Håper dere andre har hatt en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...