Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...


Lilywhite

Anbefalte innlegg

Tilgang skal være gitt nå :Nikke:

Det er veldig smak og behag om det å fortelle sjefen og/eller kolleger og redusert arbeid i forsøksperioden. Gjør akkurat som du selv føler det! :klemmer: Noen reagerer veldig kraftig både fysisk og psykisk på forsøksperioden, andre føler seg helt normale. Selv syns jeg det er tungt å gå igjennom dette så jeg har valgt å jobbe redusert for å klare å stresse ned. Barn kommer før arbeidet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her vil jeg gjerne følge med! :)

Spennende at dere snart skal tilbake. Jeg takler ikke nasespray fra før av, så håper virkelig jeg slepper det når vi er i gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilgang skal være gitt nå :Nikke:

Det er veldig smak og behag om det å fortelle sjefen og/eller kolleger og redusert arbeid i forsøksperioden. Gjør akkurat som du selv føler det! :klemmer: Noen reagerer veldig kraftig både fysisk og psykisk på forsøksperioden, andre føler seg helt normale. Selv syns jeg det er tungt å gå igjennom dette så jeg har valgt å jobbe redusert for å klare å stresse ned. Barn kommer før arbeidet mitt :)

Tusen takk, da må jeg inn og lese etterpå! :) Ja, jeg føler ikke for å dele det med alle på jobben, men kan være greit å informere sjefen tenker jeg, sånn at han vet hva som er årsaken hvis jeg ikke yter max på jobb. Jeg syntes jo det var ganske tøft sist, så greit å ta det litt rolig denne gangen kanskje.. Det vil jo uansett stå IVF på sykemeldingen hvis jeg blir sykemeldt, så med mindre han er skikkelig treig så legger han vel sammen to og to :fnise:

Her vil jeg gjerne følge med! :)

Spennende at dere snart skal tilbake. Jeg takler ikke nasespray fra før av, så håper virkelig jeg slepper det når vi er i gang :fnise:

Ja, det blir kjekt :) Har inntrykk av at de fleste får kort protokoll nå, men siden det ikke var så vellykket med kort hos meg sist så blir det litt annerledes denne gangen... Jeg kan heller ikke fordra nesespray :fnise: Men hva gjør man ikke for :babysmokk: Får håpe du slipper nesespray da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jo uansett stå IVF på sykemeldingen hvis jeg blir sykemeldt, så med mindre han er skikkelig treig så legger han vel sammen to og to :fnise:

Men diagnosen står vel ikke på den delen av sykemeldinga som leveres til arbeidsgiver...? :klo:

Spennende at dere vet når det skjer noe mer nå da! :hoppe: Trondheim er jo ... ehm... skikkelig koselig i oktober/november! :hoho::fryser::regn::sno:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men diagnosen står vel ikke på den delen av sykemeldinga som leveres til arbeidsgiver...? :klo:

Spennende at dere vet når det skjer noe mer nå da! :hoppe: Trondheim er jo ... ehm... skikkelig koselig i oktober/november! :hoho::fryser::regn::sno:

:fnise:

Ehm, det gjør den kanskje ikke nei :rodme: Jeg er skikkelig noob når det kommer til sykemeldinger, så jeg tror jeg glemte å rive av min egen del sist før jeg leverte den inn :ler: Stusset litt på det siden jeg mente at arbeidsgiver ikke hadde rett til å vite hvorfor du er sykemeldt ;) Men uansett, siden jeg kanskje er litt på tuppa på den tiden så kan det være greit at sjefen vet hva som foregår tenker jeg...

Hehe, jeg har faktisk ikke vært i Trondheim før... Så kan sikkert bli litt kjekt og, vi får i allefall prøve å kose oss. Har fått tilbud om å bo hos en kompis som jobber der oppe nå. Veldig snilt å tilby seg, og han er verdens søteste, men vi har kanskje godt av å kunne være litt for oss selv, i allefall hvis formen min er litt laber innimellom...

Min søster var her i kveld. Hun og samboeren har så smått begynt å snakke om å gifte seg, så nå er vi i full gang med planlegging :ler: Det blir sannsynligvis ikke før tidlig sommer 2015, men de vil gifte seg i utlandet, så da kan det jo være greit å være tidlig ute med å undersøke litt :) Jeg tror seriøst jeg bør starte en ny karriere som bryllupsplanlegger, for det er såå koselig å planlegge sånt :hjerte: Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at dere har fått oppstart på nytt forsøk! :bolledeig: Langt regime, ja. Har gjort det to ganger (de to uttakene vi har hatt) og for min del var det helt greit. :jepp: Reagerte ikke noe særlig på nesesprayen annet enn hodeverk og usannsynlig vimsethet :fnise: , men siden jeg har en tendens til å ha litt trøblete bihuler var det egentlig forventet. Hodeverken, altså. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om det ikke blir stående diagnose, så står det ofte stemplet med Kvinneklinikken eller noe i den duren. Det er veldig dumt at de stempler med det, sånn overfor de som ikke vil si noe om dette på jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at dere har fått oppstart på nytt forsøk! :bolledeig: Langt regime, ja. Har gjort det to ganger (de to uttakene vi har hatt) og for min del var det helt greit. :jepp: Reagerte ikke noe særlig på nesesprayen annet enn hodeverk og usannsynlig vimsethet :fnise: , men siden jeg har en tendens til å ha litt trøblete bihuler var det egentlig forventet. Hodeverken, altså. :ler:

Ja, det blir godt å komme i gang igjen, forhåpentligvis med bedre utfall denne gangen :) Det var selvfølgelig 2 ganger du gikk på nesesprayen ja! Godt å høre det ikke var altfor jævlig... Var vel Pergoen som var verst for deg? Jeg får prøve å ikke tenke på bivirkninger, kanskje det hjelper :fnise:

Selv om det ikke blir stående diagnose, så står det ofte stemplet med Kvinneklinikken eller noe i den duren. Det er veldig dumt at de stempler med det, sånn overfor de som ikke vil si noe om dette på jobben.

Veldig sant! :Nikke: Tror jeg skal fortelle det nå allerede neste uke uansett, så han vet at jeg blir en del borte fremover og hvorfor...

---------------------------------------

Har vært på familietreff i helgen, veldig koselig:) Tror ikke jeg skal utdype det så mye her, men mulig det kommer noen bilder på FB etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fortalt sjefen min om at vi sliter med å få barn og at vi skal ha nytt prøverørsforsøk i november. Han sa egentlig ikke noe spesielt i verken den ene eller den andre retningen, men han syntes det var greit å være orientert, og jeg synes det er greit å ha fått sagt det :)

I kveld skal jeg være med en venninne, så det blir sikkert kjekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt og høre at dere endelig har en dato og se frem til :hoppe: Det blir spennende tider fremover!

Godt at du fikk fortalt det til sjefen, det beste er at han er orientert slik at han eventuelt kan tilrettelegge isteden for å bli muggen for at du ikke yter max :jepp:

Ha en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt og høre at dere endelig har en dato og se frem til :hoppe: Det blir spennende tider fremover!

Godt at du fikk fortalt det til sjefen, det beste er at han er orientert slik at han eventuelt kan tilrettelegge isteden for å bli muggen for at du ikke yter max :jepp:

Ha en fin helg :klem:

Ja, det blir bra å komme i gang igjen :)

Greit å få sagt det til sjefen ja :)

Helgen har vært fin. Var ute og spiste med svigers på fredag. 6 retters med vinpakke! :spise: Utrolig god mat og vin, ble jo nesten litt på en snurr av 6 glass vin, selv om det var til mat ;)

I går feiret vi bursdagen til mannen med venner. Veldig kjekt på vorspiel, by'n derimot var som vanlig en nedtur... Dessuten, hva er det med nordmenn, som alltid må bli stupfulle og snuble rundt? Vi gikk fra ene enden av sentrum til den andre, og så flere som blødde, kranglet med politiet og satte fordøyelsessystemet i revers :haar:

Men men... Håper du har hatt en fin helg du også :klemmer: I dag har vi slappet av og ryddet/vasket en del... Synes helgene går så fort... Men nå er det bare 3 vanlige arbeidsdager da, så skal jeg på jobbreise, og deretter skal jeg og mannen på kjærestetur igjen :hjerte:

:klem:

Så godt å få unna å fortelle det til sjefen, slipper du å ha noe sånt hengende over deg iallfall.

:jepp: Håper du har hatt en fin helg også, Lollipop! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er ikke hodt å si hvorfor folk skal drikke så mye.. Dvs, jeg kan også en sjelden gang få i meg for mye, men jeg lager da ikke bråk. Nå er det vel kanskje gutta som er "best" på å lage bråk, men.. Trist!!

Ønsker deg gode turer fremover, Lilywhite!! Heldiggris :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, søtinger :hjerte:

Dagen i går utviklet seg til å bli ganske trist, og kjæresteturen vår blir litt amputert pga. ting som skjedde i går, men vet ikke om jeg orker å skrive mer om det her, kan evt. sende en PM til de som vil vite...

Merker generelt at jeg kanskje heller vil gå over til privat blogg eller noe, er jo stort sett de samme som kommenterer uansett, og vet ikke om jeg er helt komfortabel med å skrive alt her lengre :sjenert:

Lollipop: Er det stress å opprette privat blogg her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neimen lilywhite da :klem: det var trist å høre.

Det er ikke vanskelig å opprette blogg. Så setter du den på innstillinger til å bare vises for privat klubb og der legger du inn nickene til de du vil skal kunne lese det.

Igjen en stor :klem: håper det ordner seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...