Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...


Lilywhite

Anbefalte innlegg

Det blir litt spørsmål ja... Hehe. Som oftest går det greit, men innimellom kan det selvsagt være fryktelig irriterende! Spesielt på fest... Men igjen. Mye avhenger nok av kunnskapen min på området og... Jeg liker best spørsmål innen felt jeg kan endel om! ;)

Det er jo bare det ene rette egget som skal til for å skape et lite mirakel! Krysser alt jeg har for deg på innsetting i morra! :klemmer::hjerte:

Hehe, kjenner meg igjen i det der med fest :fnise: ... Alltid noen som skal ha hjelp til en eller annen problemstilling i sene nattestimer, og da er jo ikke alltid forklaringsevnen på topp heller :ler: Jeg synes også det er kjekkest å hjelpe når det er noe jeg kan litt mer om, ikke sånne sære spørsmål som jeg knapt var borti på studiet... Selv om jeg merker at jeg har blitt litt mer nerd på en del ting innenfor faget mitt med årene :eeeh:

Tusen takk for fingerkryssing! :klemmer:

Jeg stiller meg i rekken av fingerkryssere jeg også, masse masse lykke til i morgen!

Takk, takk søte du :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagen i dag har ikke gått så sakte som jeg kanskje skulle tro... Etter telefonen fra klinikken var jeg rastløs og greide ikke slappe av på hotellet, så jeg og mannen dro til inn til sentrum og ruslet litt...

Kl 12 traff jeg søte Belle og hennes enda søtere datter A til lunsj, og det var kjempekoselig :) Merket jeg var litt trøtt fortsatt etter i går, og Belle og A var forkjølet stakkars, men vi skravlet i vei og koste oss :) A var stort sett i strålende humør selv om hun ikke var helt i form, bablet litt hun også :)

Kl 1430-15 var det tid for Belle og A å komme seg hjemover, og kjære hentet meg i sentrum. Vi vurderte å ta en kjøretur til nabokommunen, men jo mer vi nærmet oss hotellet, jo tettere stod rushtrafikken... Så vi dro tilbake til hotellet og slappet av i stedet :)

Nå tenkte jeg jeg at jeg skal hoppe i :dusje: før vi skal ned i restauranten å spise middag. Planlegger å holde meg våken en stund i kveld og se på TV, så jeg kan sove lengst mulig frem mot innsett kl 1045 i morgen ;)

Vi drar nok hjem på direkten i morgen etter innsett, og skal innom besteforeldrene mine på veien, så etter innsett blir det nok ikke noen oppdatering før i morgen kveld.

Ha en fin kveld, jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så utrolig spent på deres vegne nå :jepp:

Håper alt går strålende under innsettingen :nigo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var 2 embryoer satt inn og vi er vel hjemme :hoppe: Innsett gikk fint, ikke vondt i det hele tatt. Utrolig sær følelse at jeg kanskje er :gravid: nå.

Oddsene er 40-50 % sjanse, og dersom jeg blir :gravid: er det som nevnt 25 % sjanse for tvillinger.

Føler meg ikke helt i form. Småvarm og slapp... Har egentlig ikke følt meg helt i slag siden jeg begynte på medisinene. Tror det er tilfeldig da :sjenert:

Fantastisk og sær følelse å ha fått satt inn embryoer :rodmer: Får egentlig ikke teste før på dag 14, men tenkte jeg skulle prøve å snike meg til en test dag 12, som er søndagen :)

Nå skal jeg ut og vaske bilen, og så tror jeg jeg skal sove litt. Ha en fin kveld jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia embryoer, klor dere fast! I hvert fall minst én av dere, da! :duskedame:

Håper du har rett, søte Kommode ;) Både mannen og broren hans er skikkelig giret på :babysmokk: :babysmokk: Hadde ikke hatt noe imot det jeg heller, men er glad så lenge det blir baby i det hele tatt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond: så spennende dette blir!

Kan tenke meg det er en litt rar følelse ja... Mitt råd til deg de neste dagene: tenk positive tanker og gjør ting som gjør deg glad! Vær god mot hverandre og spesielt deg selv :)

Og til de to embryoene: fortsett å dele dere og klor dere godt fast. Dere er i ei flott rugekasse å tilbringe de neste månedene i :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond: så spennende dette blir!

Kan tenke meg det er en litt rar følelse ja... Mitt råd til deg de neste dagene: tenk positive tanker og gjør ting som gjør deg glad! Vær god mot hverandre og spesielt deg selv :)

Og til de to embryoene: fortsett å dele dere og klor dere godt fast. Dere er i ei flott rugekasse å tilbringe de neste månedene i :)

:klemmer:

Det blir kjempespennende! :hoppe:

Det er nok ikke dumme tips du kommer med :) Mannen har laget middag og vasket klær etter vi kom hjem, så han gjør så godt han kan ;) Ikke det at jeg skal sitte på en pidestall heller, fikk beskjed om å trene og leve som normalt..

Har herlige planer for de neste dagene: Være med venninne med bebis i morgen (kanskje snuse litt ekstra på han i håp om at det trigger de rette hormonene i meg :fnise: ), spillkveld med venner på fredag, bare slappe av med kjære på lørdag og tur med et vennepar søndag. Så er bare håpe at dagene frem mot 27. går fort fort fort! :)

Håper embryoene finner seg til rette ja :rodmer:

:klemmer: til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, heia embryoene dine!! Så fantastisk at det gikk fint i dag. Håper virkelig det her var det som skulle til, og at vi om 12 dager får se en termindato fra deg ;) Dere fortjener virkelig dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det gikk fint! :klemmer: Dette er så spennende! :hoppe: Jeg krysser alt jeg har for at dette skal gå bra! Håper du har noen morsomme planer i dagen fremover så ventetiden til testing går fort! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselige planer! :rodmer:

:jepp: Er som sagt fortsatt litt sliten, så har ikke orket noen dagbokrunde i kveld (har brukt litt tid i tlf med familie også), men håper S har blitt bedre og at det har blitt mindre grining i dag ;)

Åhh, heia embryoene dine!! Så fantastisk at det gikk fint i dag. Håper virkelig det her var det som skulle til, og at vi om 12 dager får se en termindato fra deg ;) Dere fortjener virkelig dette!

Ja, det hadde vært kjekt :) Hvis dette klaffer så mener jeg selv at termin blir 5. desember. Siden mamma gikk én uke over med både meg og min søster er hun overbevist om at vi i såfall får et 12.12.12-barn :fnise:

Så bra det gikk fint! :klemmer: Dette er så spennende! :hoppe: Jeg krysser alt jeg har for at dette skal gå bra! Håper du har noen morsomme planer i dagen fremover så ventetiden til testing går fort! :)

:Nikke: Ja, har litt planer ut denne uken i allefall. Hva gjelder neste uke tenker jeg å ta det relativt rolig, men komme i gang med trening igjen på mandag :) (har vært redd for å trene under stimuleringen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sa forresten til legen og sykepleieren i dag at jeg håpet å slippe og se de på et par år :fnise: Nevnte først at de hadde vært veldig hyggelige mot oss da ;) Men tror de skjønte den, de sa i like måte og ønsket oss lykke til :)

Men dersom dette ikke skulle gå må vi prøve å se positivt på det: Det er vanskelig å vite før første forsøk hvordan man reagerer på stimuleringen, og til neste gang vet de hva de bør gjøre annerledes. Tror de vurderer å sette meg på lang protokoll med nesespray neste gang, sånn at eggene får lengre tid til å modnes. Si at vi også da får ut 15 egg, at 12 kan brukes og 6 befruktes, så har vi i tilfelle til frys også :)

Men jeg vil helst ikke tenke så mye på det før IKM da :sjenert: Prøve å tenke positivt nå, som Tutta sa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis mindre grining i dag ja :Nikke:

Hvor mange rundt dere har dere involvert i prosjektet? Tenker det er deilig å kunne snakke med de nærmeste om alt som skjer! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis mindre grining i dag ja :Nikke:

Hvor mange rundt dere har dere involvert i prosjektet? Tenker det er deilig å kunne snakke med de nærmeste om alt som skjer! :jepp:

Så bra :) Skjønner at det ikke er særlig gøy verken for mor eller barn med sånne dager! :klemmer:

Foreldrene våre, søsken og besteforeldre vet det. Rett og slett fordi det er litt vanskelig å gå gjennom dette i fullstendig hemmelighold, og det er greit å ha noen å snakke med som du sier :) Et par av vennene våre vet det også :)

-----

Litt :flau: for å innrømme det, men ser på Paradise nå, og herregud så kleint :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nydelig vær i dag :sol: Dessverre har jeg blitt ganske forkjølet, så det blir ikke noen tur på oss...

Var til legen her om dagen fordi nummenheten ikke hadde gått helt vekk, men hun undersøkte meg og konkluderte med at jeg virket frisk :) Hun hadde visst hatt en del prøverørspasienter før, og det var relativt normalt å føle rare ting rundtom i kroppen når man gikk på alle de hormonene. Selv om jeg ikke virker hoven kan det være små væskeansamlinger i kroppen som bidrar til den rare følelsen. Vi ble enige om at jeg skulle komme tilbake om noen uker hvis det ikke gikk over, men jeg synes det har bedret seg de siste dagene :)

Var syk i går også, men hadde en herlig og avslappende dag med kjære :hjerte:

Har heldigvis ikke hatt noe særlig feber, bare vært utrolig snåttete og vond i halsen... Så får vi håpe at forkjølelsen ikke har noe å si for rugingen :)

Har hatt utrolig ømme pupper og følt at jeg må tisse oftere de siste dagene, men det er jo for tidlig å kjenne noen symptomer allerede, så det er nok bare progesterontilskuddet som spiller meg et puss ;)

Ha en fin søndag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt at det ikke var noe skummelt med den nummenheten. Greit å få sjekket det ut :)

God ruge-søndag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å få sjekket ut nummenheten, om enn bare for å få ro i sjela ;)

Kan tenke meg man HVERTFALL er obs på symptomer ved prøverørsforsøk :jepp:

Ha en flott mandag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt at det ikke var noe skummelt med den nummenheten. Greit å få sjekket det ut :)

God ruge-søndag! :)

:jepp:

Takk :) Håper helgen har vært fin hos deg også :Nikke:

Godt å få sjekket ut nummenheten, om enn bare for å få ro i sjela ;)

Kan tenke meg man HVERTFALL er obs på symptomer ved prøverørsforsøk :jepp:

Ha en flott mandag :klem:

Ja! :) Takk :klemmer:

----

Formen er fortsatt ganske laber, så i kveld skal det bare slappes av :) I morgen skal vi på kino med venner, onsdag skal jeg treffe venninne med baby og torsdag revy. Så mye som skjer denne uken også!

I morgen er det bare én uke igjen til jeg kan teste! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...