Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...


Lilywhite

Anbefalte innlegg

:hoppendeglad: Så utrolig fine nyheter å komme hjem til! :rodmer:

Håperhåperhåper at det klaffer på første forsøk. Heldigvis er oddsene veldig på deres side. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe::bolledeig::strix::klemmer:

Tenk at dere begynner neste måned!! :jepp::hjerte:

Ja, det blir utrolig spennende! :hoppe: Jeg var innstilt på at vi sikkert måtte vente til april i det minste, så dette var oppløftende :) (jeg tenkte ikke over på forhånd at forsøk i april ville havne midt i påskeferien)

Beklager at jeg ikke svarte deg i sted forresten, var litt travelt som sagt ;) Men ja, det var utrolig fine bilder fra Cape Town :) Har jo sett bilder derfra tidligere også, men fikk ikke mindre lyst å dra dit en gang nå! :)

:hoppendeglad: Så utrolig fine nyheter å komme hjem til! :rodmer:

Håperhåperhåper at det klaffer på første forsøk. Heldigvis er oddsene veldig på deres side. :jepp:

Ja, det er nesten surrealistisk å tenke på at jeg kan bli gravid om bare en måned etter den lange ventetiden vi har bak oss! :bolledeig: Men håperhåperhåper selvfølgelig det klaffer vi også :)

Håper hjemturen gikk bedre for dere enn turen ned, og at dere har storkost dere! :)

Har nesten litt dårlig samvittighet for å bli borte fra nye jobben så raskt ifbm første forsøk, men orker som sagt ikke vente til juni :sjenert: Glemte å spørre om det på klinikken i går, men er det sånn at man får sykemelding rundt uttak/innsett? Mener jeg har lest noe om det...

Husker ikke om du syntes det var vondt med uttak? De sa i går at jeg skulle få god smertelindring, men jeg gruer meg litt likevel :sjenert:

----

Ha en fin lørdagskveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk sykemelding fra og med uttaksdatoen til og med innsettingsdatoen. Som regel er det tre dager, mandag til onsdag, men det kan være annerledes i det private.

Uttak var veldig ubehagelig, men ikke VONDT liksom. Det verste var første gangen da jeg ble så forferdelig svimmel og dårlig av pillene. Så jeg anbefaler å kanskje bestille hotell her nede på uttaksdatoen dersom dere har muligheten til det. Det eneste jeg ville gjøre etter uttak var å sovesovesove. Tror jeg sov i 5 timer begge gangene. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så utrolig koselig å høre Lilywhite! :bolledeig::duskedame::klemmer:

Da krysser jeg fingrene for en bolle i ovnen fortfortfort :nigo:

:Nikke: Takk! :klemmer:

Jeg fikk sykemelding fra og med uttaksdatoen til og med innsettingsdatoen. Som regel er det tre dager, mandag til onsdag, men det kan være annerledes i det private.

Uttak var veldig ubehagelig, men ikke VONDT liksom. Det verste var første gangen da jeg ble så forferdelig svimmel og dårlig av pillene. Så jeg anbefaler å kanskje bestille hotell her nede på uttaksdatoen dersom dere har muligheten til det. Det eneste jeg ville gjøre etter uttak var å sovesovesove. Tror jeg sov i 5 timer begge gangene. :fnise:

OK, regner med det er det samme i det private, men jeg får huske å spørre neste gang jeg snakker med de :) Men takk for svar, kjekt å kunne spørre en som har vært gjennom det samme (selv om jeg selvfølgelig skulle ønske vi ikke hadde trengt å gå gjennom det...).

Sykepleieren sa man kunne bli litt sløv, og at vi kunne velge selv om vi ville dra hjem eller bli der nede, men i og med at det er en såpass lang biltur og vi må ned igjen allerede to dager etter så tror jeg nok det blir mest avslappende å bli der nede :) Hvis jeg blir like sliten som deg etter uttak så høres det i allefall greit ut å ha et hotellrom :fnise:

Ååh, så gøy at det skjer så fort!! :jepp: Skal krysse fingrene for dere, for nå har dere venta lenge nok! :klemmer:

Ja! :hoppe: Takk for fingerkryssing :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde aldri klart å ta en tre timer lang biltur, inkludert en ferjetur, i den pillerusen jeg var i ihvertfall. :fnise: Ta det som en kjæresteferie. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri klart å ta en tre timer lang biltur, inkludert en ferjetur, i den pillerusen jeg var i ihvertfall. :fnise: Ta det som en kjæresteferie. :hjerte:

Hehe... Høres ikke så fristende ut etter din beskrivelse nei! ;) Vi får prøve å ta det som en kjæresteferie ja :rodmer: Blir en spesiell tur i allefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode nyheter å lese om her inne!! :strix: Utrolig bra at ting skjer så fort :jepp: Krysser alt jeg har for dere :hoppendeglad:

Ja, veldig kjekt :) Takk! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne helgen har kjære vært på guttetur på fjellet. Venter han hjem i kveld, sikkert ganske sliten :fnise:

På fredag hadde jeg besøk av to venninner, vi laget middag, skravlet og sang Singstar. Kjempekoselig :)

I går var det utdrikningslag for en venninne. Vi overrasket henne med å hente henne på jobb, og hun ble kjempeoverrasket og litt skjelven. Tror ikke hun hadde forventet at det skulle skje nå i det hele tatt :fnise: Er fortsatt nesten to måneder til bryllupet.

Vi spiste frokost hjemme hos henne, med pakkeleken og video med spørsmål som hennes kommende mann hadde svart på, og så skulle hun gjette svarene. Deretter dro vi på spa. På vei til byen etterpå måtte hun ha på seg en hvit kjole som hun måtte selge deler av (folk kunne klippe av f eks på brystet for 10 kr, men hun fikk ha noe under så det ikke ble rett inn på undertøyet da) og så måtte hun selge pikekyss... Jeg syntes hun var tøff, for jeg hadde ikke vært så høy i hatten om det var meg :sjenert: Deretter gikk vi ut og spiste og danset litt.. Litt etter midnatt var det imidlertid slutt, alle var utrolig slitne etter å ha holdt på siden kl 10 om morgenen! :fnise:

I dag bare slapper jeg av hjemme... Har fått tilbud fra svigers om å komme på fastelavnsboller i kveld da, så tror jeg slår til på det :)

I morgen begynner jeg i ny jobb, det blir spennende! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm... fastelavensboller :sikle: Svigermor tyvstartet med de i går, og jeg koser meg med fastelavensbrownies i dag ;)

Masse masse lykke til med jobbstart i morgen! Kommer til å gå strålende :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm... fastelavensboller :sikle: Svigermor tyvstartet med de i går, og jeg koser meg med fastelavensbrownies i dag ;)

Masse masse lykke til med jobbstart i morgen! Kommer til å gå strålende :klemmer:

Digg! :spise: Kos deg :)

Takk! :klemmer: Håper du har rett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, er det i morgen du skal begynne i ny jobb? Spennende! Masse lykke til :)

:jepp: Dagen gikk heldigvis kjempebra :) Merker jeg blir eneste med min bakgrunn i denne jobben, og at det blir litt skummelt, men folk virker veldig hyggelige og jeg kommer i det minste til å lære masse!

Nå venter TV-kveld med kjære :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen hørtes bra ut! Fastelavensboller er farlig godt! :sikle: Det er noe av det jeg ikke har begrensninger på :sjenert: godt det bare er en gang i året :gjeiper:

Godt å høre at første dag i ny jobb gikk så bra :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så spennende med ny jobb! Bra du hadde en fin første dag, og fikk et godt inntrykk. :jepp:

Og så utrolig bra at dere snart er igang med baby-forsøk! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen hørtes bra ut! Fastelavensboller er farlig godt! :sikle: Det er noe av det jeg ikke har begrensninger på :sjenert: godt det bare er en gang i året :gjeiper:

Godt å høre at første dag i ny jobb gikk så bra :tommelsmil:

Jepp! :fnise:

Nå er jeg tilbake fra seminar med jobben. Utrolig interessant, men er ganske sliten også nå, så blir godt med helg i morgen :)

Så spennende med ny jobb! Bra du hadde en fin første dag, og fikk et godt inntrykk. :jepp:

Og så utrolig bra at dere snart er igang med baby-forsøk! :strix:

:jepp: og :Nikke: Hvordan går det med deg da? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten begynt å grue meg skikkelig til å sette sprøyter på meg selv og til uttak :tristbla: Var dum nok til å google, og virker som "alle" synes uttak er skikkelig vondt... Også er det jo ganske stor sjanse for å bli kvalm/spy av morfinen, jeg haaater det... Må selvfølgelig tenke at det blir verdt det til slutt, og at fødsel nok er mye verre smertemessig, men da er man tross alt litt nærmere målet og vet at om få timer/minutter er babyen der... Litt mindre motiverende å gå gjennom evt smerte når jeg ikke vet om jeg blir :gravid: engang :sjenert: Men får håpe det er "skrekkhistoriene" jeg har støtt på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke uttak var så veldig vondt egentlig. Men jeg grudde meg som en hund til andre gangen allikevel. Det er jo ikke akkurat godt å ha en halvmeter lang nål inni hoo-haen. :sjenert:

Når er det dere skal igang? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...