Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...


Lilywhite

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er godt å ha mye planer i ventetiden altså! :jepp: Husker vårt første forsøk med gru... :sjenert: Mannen var på jobb og jeg hadde ingenting å gjøre. Det førte til at jeg ble en psyko kakebakende husmor. :hoho: Det var faktisk da jeg ble glad i å bake. :fnise:

Kos deg med rugingen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper formen din er bedre nå. :klemmer: Høres ut som du har noen fine planer for uken hvertfall. :jepp: Men kan tenke meg at du er spent. Jeg er kjempespent på dine vegne! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg :hoppe : med deg!

Takk, søtingen! :klemmer:

Det er godt å ha mye planer i ventetiden altså! :jepp : Husker vårt første forsøk med gru... :sjenert : Mannen var på jobb og jeg hadde ingenting å gjøre. Det førte til at jeg ble en psyko kakebakende husmor. :hoho : Det var faktisk da jeg ble glad i å bake. :fnise :

Kos deg med rugingen! :klem :

:jepp: Haha, ser det for meg! :fnise: Men skjønner deg godt da ;)

Takk... Koser meg egentlig ikke så veldig, bare teller dager til testing og håper, håper, håper... Våknet i morges og følte på meg at jeg var :gravid: og at det var en :babygutt: ,men stort sett føler jeg ingenting (som ikke er symptomer fra Lutinus) og har en gnagende følelse av at vi må gjennom dette en gang til :sjenert:

Oi! Her skjer det virkelig spennende ting! Krysser fingrene for at det klaffer raskt for dere! :klemmer :

Takk :) Hadde vært herlig å slippe hele karusellen en gang til i denne omgang! :klemmer:

Håper formen din er bedre nå. :klemmer : Høres ut som du har noen fine planer for uken hvertfall. :jepp : Men kan tenke meg at du er spent. Jeg er kjempespent på dine vegne! :hoppe :

Formen er fortsatt ikke helt der den burde være, men har nå vært på jobb og kino i dag, sett "Jernkvinnen". Kanskje litt for mye fokus på demens-sykdommen, men godt skuespill og ellers en bra film :)

Takk! :) Kjekt at dere følger spent med om dagene dere også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heier litt mer på festing og positiv test :duskedame:

Takk! :klemmer:

Hvilken dag er det du skal teste? Så kan jeg telle ned med deg ;)

:popcorn:

Egentlig er det tirsdag, men jeg lurer litt på å tyvteste på søndag, da er det i følge CB 83 % sjanse for positivt resultat hvis man er gravid... Hvis testen skulle vise "ikke gravid" blir det to veldig nervepirrende dager da.. Men har litt lyst å slippe å teste på søndag sånn at jeg slipper å gå rett på jobb etter testingen :sjenert: Jeg får tenke litt på det..

-------

Av symptomer så synes jeg puppene mine har blitt større, og de er ømme... Men det kan jo være progesterontilskuddet som gjør det da...

Våknet i natt og måtte tisse, og da hadde jeg en merkelig smak i munnen, vet ikke helt om det kan kalles metallsmak, men det var i hvertfall noe rart jeg ikke har kjent før... Så det blir noen spennende dager fremover!

Begynner endelig å bli helt frisk nå, men har hatt hodepine i går og i dag, og vet ikke om jeg tør ta Paracet... Jeg må vanligvis ta 2 for at det skal funke... Mener jeg leste at man kan ta innenfor normal dosering da, men tror jeg skal prøve å klare meg uten... Er jo fredag i dag, så får heller ta det ekstremt rolig etter jobb i dag :)

Her ser det ut til å bli en fin vårdag i dag :) Ha en fin fredag jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin fredag du også! Man sitter vel vanligvis ikke på fredagen og gleder seg til søndag, men jeg skjønner at du tripper litt etter å få denne helga overstått ;)

Blir spennende dette her! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en super helg - og krysser fingrene for deg :nigo: Spennende med testing om uansett ganske så kort tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin fredag du også! Man sitter vel vanligvis ikke på fredagen og gleder seg til søndag, men jeg skjønner at du tripper litt etter å få denne helga overstått ;)

Blir spennende dette her! :klem:

Takk :) Hehe, gleder meg vanligvis ikke supermye til søndager nei :fnise: På nettsiden til CB står det at det er 82 % sjanse allerede 3 dager før, så nesten så jeg vurderer å teste i morgen allerede... Skulle forøvrig stå at jeg helst vil slippe å teste tirsdag sånn at jeg ikke må rett på jobb etterpå, gikk visst litt fort i svingene i morges :fnise:

Tyvtest søndag, tyvtest søndag! :duskedame:

:popcorn:

Ha en behagelig helg så lenge! :klem:

Hehe, tror nesten jeg må det... I dag har jeg hatt litt tendenser til halsbrann også... Men er litt redd for å bare innbille meg symptomer og :sjenert: Skal bli godt å få venteperioden overstått, selv om jeg selvfølgelig håper mye mer på to blå enn det motsatte, så gleder jeg meg til å vite...

God helg til deg også snuppa! :klemmer:

Håper du får en super helg - og krysser fingrene for deg :nigo: Spennende med testing om uansett ganske så kort tid!

Takk :) God helg til deg også! :klemmer: Dette blir superspennende :hoppe: Og litt skremmende... Sa til mannen at jeg tror han må se på testen for jeg vet ikke om jeg tør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg testet, og resultatet var negativt :tristbla: Den ble negativ veldig raskt også, men kontrollstreken har ikke kommet opp, så da bør jeg vel gjerne bare se bort fra hele greien... Angrer på at jeg ikke kjøpte digitale tester i stedet, tror jeg skal gjøre det i dag, så får vi se om jeg orker å vente til tirsdag eller om jeg kommer til å teste hver dag nå :sjenert:

Uansett så er det vel fortsatt et visst håp for positivt resultat... Bare greier ikke tenke så mye i de baner nå :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du da, du må ikke torturere deg selv med å teste for tidlig... :klemmer: Men når det er sagt skjønner jeg veldig godt at du ikke klarte å vente.. :sjenert:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du da, du må ikke torturere deg selv med å teste for tidlig... :klemmer: Men når det er sagt skjønner jeg veldig godt at du ikke klarte å vente.. :sjenert:

:kose:

Vet, burde sikkert ikke gjort det :sjenert: Men da er jeg liksom litt forberedt og, hvis det blir negativt på tirsdag... Men tror jeg skal prøve å se bort i fra CB i dag i allefall, jeg gikk og la meg igjen og når jeg stod opp så kunne jeg ikke motstå fristelsen å ta en til, siden kontrollstreken ikke kom på den første. På den jeg tok nå kom verken resultat eller kontrollstrek, så tror det er noe gale med pakken...

Men takk for :klemmer::klem: til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Jeg er enig med deg i at du bør se bort fra disse testene når kontrollstreken ikke er der. Håper du får et bedre resultat neste gang du tester!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kontrollstreken må være der for at testen i det hele tatt er gyldig! :opplyser: kjøp deg nye du :Nikke:

Jeg testet negativt i 3 dager før den positive endelig kom, fordi jeg var ivrig... Så alt håp er ikke ute! Du får kjenne litt på om du synes det er "greit" å få negative tester eller om det bare gjør deg nedstemt, i såfall syns jeg du skal la være..

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Jeg er enig med deg i at du bør se bort fra disse testene når kontrollstreken ikke er der. Håper du får et bedre resultat neste gang du tester!

:jepp: Takk! :klemmer:

Kontrollstreken må være der for at testen i det hele tatt er gyldig! :opplyser: kjøp deg nye du :Nikke:

Jeg testet negativt i 3 dager før den positive endelig kom, fordi jeg var ivrig... Så alt håp er ikke ute! Du får kjenne litt på om du synes det er "greit" å få negative tester eller om det bare gjør deg nedstemt, i såfall syns jeg du skal la være..

:klemmer:

Ja, vet :) Nye er kjøpt ;)

Jeg tror jeg tester i morgen også... Burde sikkert la være, men er så spent nå!

Har egentlig vært en fin dag i dag, gått tur opp og besøkt familien min i solskinnet... Men når vi kom hjem var jeg litt hoven bak ene kneet... Det er ikke oppsiktsvekkende liksom, men jeg kjenner det selv når jeg tar på det... Sikkert ikke noe å bekymre seg for, men nummenheten har kommet litt tilbake også, så vet ikke om jeg kanskje skal ringe legevakten etterpå og høre om de vurderer det sånn at jeg burde komme inn... Mannen mener jeg bør slappe av og se det an, og han hadde jo rett sist... :sjenert:

Hadde forresten en lang og fin frokost med kjære i dag, selv om vi begge begynner å grue oss for et eventuelt negativt resultat... I tillegg leste jeg adopsjonshistorier i avisen i dag, så da ble det litt tårer... Men har greid å holde humøret oppe resten av dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte legevakten, og de mente jeg fint kunne se det an til mandag i allefall :) Som forventet, men så hormonell som jeg er om dagene er det greit å bare forhøre seg så man slipper å være så bekymret :)

Nå har jeg hjulpet kjære litt med å lese gjennom masteroppgaven hans, og nå skal vi spille TP og kose oss litt :hjerte: Er så utrolig glad i mannen min, og gleder meg så sinnsykt til å få baby med han :rodmer: Forhåpentligvis før enn senere :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...