Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...


Lilywhite

Anbefalte innlegg

Ja, vi må møtes på kaien. :hoppe: Det er jo uansett omtrent det eneste stedet det skjer noe her i byen, så. :fnise: Så koselig, gleder meg. :nigo:

Hmm. Tror ikke det gjør noe altså. :klo: Tror det har skjedd flere ganger med meg. Og noen dråper kan da ikke ha så mye å si? Man skal jo presse ut en del dråper første gangen man bruker en ampull, så. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vi må møtes på kaien. :hoppe: Det er jo uansett omtrent det eneste stedet det skjer noe her i byen, så. :fnise: Så koselig, gleder meg. :nigo:

Hmm. Tror ikke det gjør noe altså. :klo: Tror det har skjedd flere ganger med meg. Og noen dråper kan da ikke ha så mye å si? Man skal jo presse ut en del dråper første gangen man bruker en ampull, så. :vetikke:

Ja, men er i allefall et par koselige steder der nede da :) Ja, det blir kjekt! :hoppe: Sender deg tlf-nr mitt på FB :)

Googlet og kom til samme konklusjon :fnise: En annen ting er at jeg synes det ser ut som det er lite igjen i ampullen ifht at det skal holde til 5 dager til, men jeg har jo stilt inn på riktig dose, så regner med at jeg har gjort riktig :) De neste ukene blir så spennende at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! :bond: Men blir kjekt å møte en som har gått gjennom det samme face to face :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok gjort det riktig. Det er jo bare biiiittelitt du spruter inn hver gang. :jepp: Hvilken dose er det du har? Jeg hadde 125 iE.

Men...har du fått flere ampuller? Eller har du fått den aller største kanskje? Jeg måtte ihvertfall skifte husker jeg.

Herregud, det er kjempespennende. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok gjort det riktig. Det er jo bare biiiittelitt du spruter inn hver gang. :jepp: Hvilken dose er det du har? Jeg hadde 125 iE.

Men...har du fått flere ampuller? Eller har du fått den aller største kanskje? Jeg måtte ihvertfall skifte husker jeg.

Herregud, det er kjempespennende. :strix:

Satser på det! :Nikke: Jeg har også 125E, og har fått den største ampullen ja. Tredje dose i dag, og begynner på Orgalutran på onsdag...

Ja! :hoppe: I kveld har jeg vært frostig og sinnsykt trøtt, men jeg MÅ ha med meg siste episode av Broen i kveld, så derfor har jeg sovet en times tid nå, sikkert kjempelurt :fnise: Hadde du noen bivirkninger av Puregon? Jeg tror ikke dette er bivirkninger, tror jeg bare tilfeldigvis er litt forkjølet også...

Nå begynner Brille, så nå skal jeg krøke meg ned i sofaen resten av kvelden! :) Får ta en dagbokrunde når jeg er mer opplagt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sett Broen-avslutningen :grine::grine::grine: (Får snart TV-forbud her, først grining over Broen og så grining over trafikkulykke på nyhetene etterpå, når jeg først var igang. )

God bedring av forkjølelsen, og masse lykke til med den spennende prosessen dere er inne i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sett Broen-avslutningen :grine::grine::grine: (Får snart TV-forbud her, først grining over Broen og så grining over trafikkulykke på nyhetene etterpå, når jeg først var igang. )

God bedring av forkjølelsen, og masse lykke til med den spennende prosessen dere er inne i :)

Enig at den var trist :grine: Du høres litt ut som meg :fnise:

Takk! :klemmer:

------------------------

Sprøytesettingen går bra, men merker jeg har vært litt sliten denne uken. Er ganske oppblåst, føler jeg ser ut som jeg er 4 mnd gravid allerede :sjenert: Så litt tungt å være på jobb. I går kveld var jeg litt småkvalm, så begynte å være redd for at jeg er overstimulert... Men med så liten dose som jeg tar så er vel sjansen liten håper jeg... Skal på UL på lørdag og er kjempespent! :hoppe: Uheldigvis har kjære en avtale som er satt opp for lenge siden og kan ikke være med... Håper alt går etter planen og at vi reiser nedover søndag...

Har ikke sagt noe på jobb om at jeg skal være vekke store deler av neste uke, og har litt dårlig samvittighet for det, spesielt siden jeg har avtalt en del møter. Men vet jo ikke 100% sikkert om og når jeg skal være vekke, kan bli utsatt et par dager om eggene ikke er modne nok... Orker ikke å få masse spørsmål om hva jeg skal :sjenert:

Nå er mannen gått ut på guttekveld, så jeg skal prøve å få tatt en dagbokrunde litt senere, må bare få satt på en klesvask og ringt en venninne først.

Ha en fin kveld så lenge! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så spennende at du er igang! :hoppe:

Ja :hoppe: Det er det. Håper, håper, håper det skal gå! :) Hvordan går det med deg? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :hoppe: Det er det. Håper, håper, håper det skal gå! :) Hvordan går det med deg? :klem:

Ja, håper virkelig alt går som det skal, så dere snart får babyen deres. :jepp:

Det går bra med meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper virkelig alt går som det skal, så dere snart får babyen deres. :jepp:

Det går bra med meg. :)

Ja, du får krysse alt du har og sende oss en tanke ;) Fortsatt ikke noe prøving på dere? Savner at du har dagbok altså :fnise: Men bra at du har det fint i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, sår hals og hoste med metallsmak :sukk: Har følt jeg har hanglet litt tidligere i uken også. Flere på jobb med influensa, så får håpe jeg ikke følger etter... Hadde passet særdeles dårlig nå.

Håper det bare er én kveld igjen med sprøyter, har røde og blå merker både på magen og lårene nå :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg fortsatt ikke helt bra... Vært litt tung i pusten i dag og hatt litt muskelsmerter. Ringte klinikken, men virket ikke som hun syntes det var noe å bekymre seg over, så satser på at hun har rett :) Det jeg ikke nevnte var at jeg har vært litt nummen i bena og i venstre hånden i dag. Ikke hele tiden da, bare innimellom... Men ekkelt likevel... Vil ikke føle meg som en hysterisk hypokonder, men man tenker jo både det ene og det andre... Sikkert bare stress da, hadde masse jeg måtte få gjort ferdig på jobb i dag. Leste også på nettet om en annen som hadde følt seg nummen av Orgalutranen, så kan jo hende det er den som gjør det? Den har jo blant annet den fine formuleringen "utilpasshet" under bivirkninger ;)

UL i morgen, grugleder meg! Tenkte å spørre legen i morgen om nummenheten og dette da, satser på at det er helt ufarlig :)

Uvirkelig at hvis alt går etter planen så kan jeg ha et embryo i magen på onsdag :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Takk, søtinger! :klemmer: UL er i ettermiddag. Kjære er som nevnt på et lenge planlagt utdrikningslag... Han skal ta det litt rolig da, så han kan kjøre nedover i morgen hvis vi får klarsignal ;)

Nå gleder jeg meg egentlig mest til å finne ut av dette... Sjansen for at ting ser bra ut foreløpig er jo stor. Men jeg vurderer å ta med meg bestevenninnen min siden jeg er så spent :sjenert: Håper ikke gyn. synes det er teit :fnise: Men han er verdens hyggeligste da, så sikkert ikke noe problem :)

Jeg skal egentlig på bursdagsfest til den andre bestevenninnen min i kveld, men jeg får se an formen etter UL. De andre bivirkningene ser ut til å ha forsvunnet, men jeg er fortsatt litt forkjølet.. Har uansett ikke tenkt å drikke i kveld, så blir nok ikke så sent. Er begrenset hvor gøy det er å være på fest etterhvert som folk blir fulle og en selv er klin edru ;)

Skal uansett hjemom etter jeg har vært på UL, så oppdaterer her når jeg kommer hjem :)

Ha en fin lørdag så lenge! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 fine egg!! :hoppe: Og 5-6 større enn 15 mm, så jeg kan ta eggløsningssprøyten i kveld :bolledeig: Dermed reiser vi i morgen og uttak mandag formiddag! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...