Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...


Lilywhite

Anbefalte innlegg

Så fint å se at dere er positive. :) Nå får dere hjelpen dere trenger for å få deres etterlengtede baby. :jepp:

Og så godt at det ikke var noe mer galt med mannen.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var godt å lese - ha en super kveld sammen :klem:

Ja, det var en utrolig deilig beskjed å få :hjerte: Fikk bestilt forsamtale i midten av februar i går, og i dag tok mannen de siste blodprøvene, så nå føler jeg virkelig at vi er i gang :rodmer: Sykt å tenke på at jeg kan være gravid allerede om 3-4 mnd! :hoppe: Så får vi bare håpe at ikke optimismen blir snudd til skuffelse igjen :sjenert: Kan sikkert bli noen tårer før vi kommer til endelig resultat uansett, har jo hørt fra andre at man ikke alltid er helt stabil når man går på medisiner for å stimulere eggstokkene :fnise:

Godt og lese at dere har fått svar på prøver og at dere nå vet veien dere trenger å gå videre for å få en liten en:) kjedelig å lese at dere ble unødvendig bekymret for mannen, men godt og se at alt var fint allikevel. Håper dere lykkes med prøverør så fort som mulig. :klem:

:jepp: Tusen takk for lykkeønskninger, du er søt :) Håper ting går bra med deg etter forholdene! Tenker på deg! :klemmer:

Puh! Lettet på deres vegne at det bare var noe så banalt! :klem:

Skjønner godt at det raste mye tanker rundt i hodene deres mens dere var i uvissheten. Vi hadde det på samme måte de timene vi ventet på svar fra undersøkelsene lille M gikk gjennom de første timene. Ingen god følelse. Men utrolig deilig å kjenne på lettelsen etterpå! :)

Håper dere har en trivelig kveld :klemmer:

Ja, tror kanskje det var en miskommunikasjon mellom legesekretæren og legen også der... Men samme kan det være, det viktigste er at kjære virker frisk ellers og at vi er i gang med prosessen! :hoppe:

Hadde ikke fått med meg at dere måtte ta undersøkelser etter fødselen... :sjenert: Hadde de mistanke om noe gale utover de standard testene de foretar? Bra at alt viste seg å være i skjønneste orden i allefall :)

Vi hadde en kjempefin kveld :) Har ikke lest i dagboken din i dag, så må ta en tur inn dit nå, men virker jo som dere stortrives i nye roller, håper det fortsetter sånn! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så fint at det ikke var noe galt! Hurra! :klemmer:

Jepp! :hoppe: Så satser vi på at det går mest mulig knirkefritt herfra :) Håper du har hatt en fin kveld! :klemmer:

fjuuh.. det var godt å høre! Der kan man se hvor viktig det er hvordan en formulerer seg :jepp:

Fin kveld til dere :klem:

Jepp... Som sagt tidligere så tror jeg det var en misforståelse ute og gikk mellom legen og sekretæren også, men det samme kan det være :)

Håper du har hatt en fin kveld! :klemmer:

Så fint å se at dere er positive. :) Nå får dere hjelpen dere trenger for å få deres etterlengtede baby. :jepp:

Og så godt at det ikke var noe mer galt med mannen.

:klemmer:

:Nikke: Vi får håpe alt går veien herfra! :) Hvordan har du det om dagene da? Savner dagboken din! :sjenert:

Håper du har hatt en fin kveld i allefall! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bør vel gjerne skifte ticker forresten, telle ned til ICSI i stedet :) Jeg vet jo ikke når det blir enda, så får vel vente til vi har vært på forsamtale... Men er ikke så mye vits å vente på IKM i mellomtiden i allefall :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt at det bare var en misforståelse, må ha vært en utrolig lettelse etter noen vonde timer! Lykke til på neste etappe!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt at det bare var en misforståelse, må ha vært en utrolig lettelse etter noen vonde timer! Lykke til på neste etappe!! :klemmer:

:jepp: Lenge siden jeg har vært så glad og lettet! :) Tusen takk, vi har troen! :) Så får vi bare håpe at vi ikke blir skuffet :sjenert:

Har folk i familien som har vært gjennom utrolig mye dritt med prøverør, men det var mens jeg var liten. Heldigvis har teknologien/medisinen utviklet seg, så uten at jeg vet så altfor mye om prøverør nå ifht tidligere så regner jeg med at ting fungerer (enda) bedre nå :)

Endret av Lilywhite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det går forhåpentligvis fremover med prøverør også! ;)

Hvordan går det med mannen nå som han har fått summet seg litt?

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tror kanskje det var en miskommunikasjon mellom legesekretæren og legen også der... Men samme kan det være, det viktigste er at kjære virker frisk ellers og at vi er i gang med prosessen! :hoppe:

Hadde ikke fått med meg at dere måtte ta undersøkelser etter fødselen... :sjenert: Hadde de mistanke om noe gale utover de standard testene de foretar? Bra at alt viste seg å være i skjønneste orden i allefall :)

Vi hadde en kjempefin kveld :) Har ikke lest i dagboken din i dag, så må ta en tur inn dit nå, men virker jo som dere stortrives i nye roller, håper det fortsetter sånn! :klemmer:

Enig, enig! :jepp:

Vanligvis gjøres det ikke noe særlig tester, er først blodprøver på dag 3-5. Skrev ikke akkurat så utfyllende om "startproblemene" i dagboken, for det ble bare litt korte oppdateringer i begynnelsen... Men legene ville utelukke bl.a. at hun kunne ha en forsnevring på spiserøret eller at det var en fistel (forståelig ord? :klo:) mellom luftrør og spiserør. Hvis sistnevnte hadde vært tilfellet hadde det blitt overflytning til Riksen for kirurgi rimelig kjapt, så jeg gikk jo helt i tårer bare jeg tenkte på det. Ble tatt røntgenbilder av brystet og magen, samt blodprøver, og viste seg heldigvis å være bare fint! :nigo:

Og slik har det fortsatt også hjemme, så vi storkoser oss med lille, fine jenta vår ja :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går forhåpentligvis fremover med prøverør også! ; )

Hvordan går det med mannen nå som han har fått summet seg litt?

Jepp! Vel, han er stort sett tilbake til sitt vanlige jeg :) Men sitter nok litt i at han er "den skyldige" oppi dette... Men han synes jeg er flink å takle situasjonen da, så det hjelper vel på for han også forhåpentligvis :)

Enig, enig! :jepp :

Vanligvis gjøres det ikke noe særlig tester, er først blodprøver på dag 3-5. Skrev ikke akkurat så utfyllende om "startproblemene" i dagboken, for det ble bare litt korte oppdateringer i begynnelsen... Men legene ville utelukke bl.a. at hun kunne ha en forsnevring på spiserøret eller at det var en fistel (forståelig ord? :klo :) mellom luftrør og spiserør. Hvis sistnevnte hadde vært tilfellet hadde det blitt overflytning til Riksen for kirurgi rimelig kjapt, så jeg gikk jo helt i tårer bare jeg tenkte på det. Ble tatt røntgenbilder av brystet og magen, samt blodprøver, og viste seg heldigvis å være bare fint! :nigo :

Og slik har det fortsatt også hjemme, så vi storkoser oss med lille, fine jenta vår ja :rodmer :

Huff, skjønner at det var en ekkel opplevelse ja... Forstår fistel ja... Bra at mistankene viste seg ikke å stemme :) Vil jo ikke at babyen ens skal ha det vondt :hjerte: Bra at dere koser dere masse! :rodmer: Forresten forståelig at du heller vil bruke tid på lillejenten din enn på å oppdatere oss på KG hele tiden ;)

--------------

Har hatt en kjempefin helg så langt! :) Startet helgen med spinning med en venninne i går, utrolig godt å komme hjem opplagt og med god samvittighet. Kom hjem til ferdiglaget taco, og jeg og kjære så skrekkfilmen "Room 1408". Den var syyykt ekkel, men best i starten da, etterhvert ble den litt latterlig...

I dag hadde vi en lat morgen med god frokost etterfulgt av litt :sengekos: Det har vært litt rart etter vi fikk resultatene, å tenke på at det sannsynligvis aldri vil resultere i en :babysmokk: Men det har jo sin hensikt likevel :lur::fnise:

I dag har jeg vært på kunstutstilling og café med en venninne. Var på en liten shoppingrunde også, og siden det forhåpentligvis ikke er altfor mange måneder til jeg blir gravid så hadde jeg litt lyst å kjøpe noe babytøy, men siden vi ikke vet når det eventuelt vil klaffe så greide jeg å motstå fristelsen, bare kjipt å ha sånt hjemme hvis vi går gjennom mislykkede forsøk :sjenert:

Er ikke så greit å være singel alltid heller... Venninnen min har jo ganske lyst på barn hun også, men det er i allefall ikke lett når du ikke har noen å få det med ;) Håper hun finner seg en snart :) Hun er kjempesøt, og jeg kjenner flere som har vært interessert i henne, men hun har en tendens til å trekke seg unna når menn viser at de liker henne... Men hun treffer vel den rette snart hun også :)

I kveld skulle vi egentlig på kino, men filmene går alltid på så dumme tidspunkter i forhold til at man i helgen gjerne spiser middag senere enn vanlig... Så vi fant ut at vi tar det i morgen etter en familiemiddag i stedet :)

Så i kveld blir det biff og stearinlys her hjemme :hjerte:

Håper dere har en fin helg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ikke dumt ut å dele opp kosen litt! ;)

Skjønner godt at du hadde lyst til å handle litt babytøy. Hadde veldig lyst til å kjøpe noe før jeg hadde passert 12 uker, men turte ikke helt av frykt for at det skulle gå galt. Og for min del var det da veldig deilig etterpå at jeg kunne "feire" med å kjøpe nudelig babytøy :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var det her også. Vi turte ikke å kjøpe noe som helst før etter ordinær UL. :sjenert: Var så utrolig redd for at noe skulle gå galt og da ville jeg ikke bli sittende med babyting som bare minnet meg på det vi ikke kunne få. Vi feiret ordinær UL ved å kjøpe rosa babyklær. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde veldig tidlig lyst å kjøpe babytøy, men endte opp med å vente til etter ordinær ul.

Men frem til det hadde jeg hatt forskjellig babytøy- og tilbehør på strikkepinnene, så hadde noe å kose meg med frem til jeg fikk disse småklærne i hus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at dere valgte å vente alle tre :) Jeg kommer nok i allefall ikke til å kjøpe noe før jeg faktisk er :gravid: , men spørs om jeg er tålmodig nok til å vente til ordinær UL :fnise: Så flinke dere er! :Nikke:

I dag skal vi ut å spise med mannens familie, og muligens på kino etterpå.

Ha en fin søndag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi spist koselig middag med kjære sin familie, og vært på kino og sett Hysteria. Den var faktisk hysterisk morsom! :fnise: (beklager ordspillet, en miljøskade etter mange år med kjære. Han elsker ordspill! ;) )

Så da var det å ta fatt på ny uke :) Skal på trening etter jobb i morgen, det blir deilig! :hoppe: Digg å begynne å se resultater allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser utrolig artig ut! En av filmene jeg har lyst til å få sett på kino også... Kanskje det får bli første barnepassen ;) (kinoen er bare 4 minutters gange unna oss, så ikke langt hjem i tilfelle)

Ja, hvordan går det med vektnedgangen? Virker som om den bare går bra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser utrolig artig ut! En av filmene jeg har lyst til å få sett på kino også... Kanskje det får bli første barnepassen ;) (kinoen er bare 4 minutters gange unna oss, så ikke langt hjem i tilfelle)

Ja, hvordan går det med vektnedgangen? Virker som om den bare går bra :jepp:

Den kan absolutt anbefales :Nikke: Og kjære koste seg også :)

Har ikke gått noe særlig ned i vekt etter jul, men håper det kommer mer nå med treningen :) Men digg å stramme opp og komme i bedre form uansett :)

--------------

I dag har vært en veldig fin dag :hoppe: Kan fortelle mer om det i morgen :) Nå blir det bro, bro, brille (eller Brille etterfulgt av Broen) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

?! :klo:

Skjønte ikke noe her, så gleder meg til å høre mer i morgen :fnise:

Hehe, bare et dårlig ordspill over NRK-seriene Brille og Broen ;)

JEG HAR FÅTT MEG NY, FAST JOBB!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Tror ikke noen jeg kjenner leser her, men ville vente med å si det her til jeg hadde fått sagt i fra på jobben osv :) Begynner om ca. 1 mnd og gleder meg! :) Selv om det er litt vemodig å slutte der jeg er også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...