Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...


Lilywhite

Anbefalte innlegg

:tree::nisse::gullengel: God jul til deg og din kjære! :gullengel::nisse::tree:

:hug:

(Ja, jeg har slettet dagboka mi, men jeg vil fortsette å titte innom dere andre. :) Kanskje jeg lager ny bok neste år?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God jul til dere også, søtinger! :klemmer: Bare raskt innom nå før vi skal i middag til foreldrene mine. Hadde en kjempefin feiring med svigers i går :) Skal prøve å skrive litt mer og få tatt en dagbokrunde før vi reiser på fjellet i morgen!

Fortsatt god jul så lenge! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dere fortsatt på fjellet? Håper du har hatt en fin julefeiring :jepp:

Vi skulle vært på fjellet 2. juledag til i går, men pga uværet ble det masse styr med transport, verken vei eller togstrekning var åpen 2. juledag... Kjære dro oppover 3. juledag, men det var kaos med togbilletter. Derfor ble jeg igjen i byn for å slappe av. Kjære hadde med seg den bærbare PC-en, så derfor har jeg ikke vært på KG. Kjedelig nok ble jeg syk og tilbrakte mesteparten av tiden alene på sofaen :sjenert:

Er bra igjen nå da :)

Godt nyttår! :skaal: Håper du har en super kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår alle sammen! :skaal:

Vi har hatt middag med gode venner. Nå er kjære ute og går ølbukk med kompisene. Vi skal egentlig videre på fest inne i byen, men med dette været og så sent som det blir før vi kommer oss av gårde (kjære er ikke kommet hjem enda, skal dusje og skifte) så spørs det hva jeg gidder :sjenert: Hadde vært litt kos å bare være oss to når klokken slår 12 :rodmer:

Ønsker alle et fantastisk nytt år, måtte 2012 være året vi alle får drømmene våre oppfylt! :hjerte:

Kos dere masse i kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hear, hear! :jepp: håper det ble en bra avslutning på året og at du får en fin førstedag i dag :klem:

Resten av kvelden i går ble helt grei... Guttene var ikke tilbake her før kl 2130, og med dusjing og sånt så ble det jo sent, klokken var nesten 23 før vi var klare til å gå... I tillegg var ene kompisen vår blitt litt dårlig (heldigvis ikke pga drikking ;) ), så jeg, mannen og kompis ble hjemme og spilte TV-spill :fnise: Savnet jo litt å være med resten av gjengen, ble veldig stille og rolig, men siden jeg nettopp har vært syk var jeg fortsatt litt slapp, og det var jo et forferdelig vær... Så når jeg så ut vinduet var jeg glad for at vi ble hjemme :fnise:

I dag har vi hatt lang frokost med nyttårskonsert og Tour de Ski. Nå har kompisen vår dratt også, så hvis det slutter å regne satser vi på å få kommet oss ut på tur :)

Blir litt tungt å begynne på jobb igjen i morgen kjenner jeg, etter en hel uke med lange morgener... Litt derfor jeg ikke orket å dra ut i går også, skulle vi dratt ut kl 23 måtte vi nesten vært der noen timer om det skulle være vits i :sjenert:

I morgen skal jeg begynne å trene igjen med to venninner. Kan se for meg at treningssenteret kommer til å være ganske overfylt :fnise: Men blir bra å komme i gang igjen :)

I morgen blir også spennende på den måten at vi får vite resultatene fra prøvene våre... Kjenner jeg har litt klump i magen på grunn av det nå :sjenert:

Bare de to siste dagene har jeg fått vite om to nye graviditeter, og merker at det ikke alltid er like lett å være entusiastisk selv om jeg prøver... :tristbla:

Vel vel... Håper alle har en fin og avslappende dag i dag i allefall, før det nye året for alvor braker løs med hverdag igjen i morgen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde forresten EL 22. eller 23., så IKM er ikke så fryktelig langt unna... Selv om jeg etterhvert ikke har så stor tro på at vi klarer dette på egenhånd da :sjenert: Håper at prøvene ikke viser altfor nedslående resultat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muffin: Håper du bestemmer deg for å opprette ny dagbok snart, koselig å følge med deg :) Men bra du fortsatt henger her inne litt i det minste, selv om du bestemte deg for dagbokpause :) Håper du får et godt nytt år! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok å få en rolig start på året også, spesielt når man ikke har vært på topp tidligere i året!

Blir spennende med resultater i morgen! Da får man noen litt klarere svar og den ekle uvissheten kan forsvinne... :klemmer:

Men skjønner godt at det ikke er så lett å være entusiastisk for andre :kose: er det noen i nær vennegjeng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var nok lurt å ta det rolig siden du ikke har vært i super form. Hørtes ut som dere hadd en fin kveld i går, og hatt en god lat dag før jobb i morgen. Det er aldri feil :)

Forstår utrolig godt at du gruer deg til i morgen. Det hadde jeg også gjort. men det skal det nok bli veldig veldig godt å få svar og eventuelt hjelp videre.

Kjenner til dette med at andre i vennegjengen blir gravide med både en og nr to. Det er jammen tøft! men nå skal din og min tur ganske snart. Hold ut :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år! :hug: Dette er nok året du blir gravid! :jepp: Håper prøveresultatene var oppløftende. :)

Jeg skjønner godt at det ikke alltid er like lett å være entusiastisk på andres vegne når du så gjerne vil være gravid selv også. Jeg kjenner følelsen. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...