Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...


Lilywhite

Anbefalte innlegg

Så trist :klem: Jeg vil gjerne høre hvis du har lyst til å fortelle på PM(bare hvis du føler for det selv altså, jeg blir ikke fornærmet hvis du ikke vil), og vil gjerne følge blogg også hvis du lager det. Håper det går etter forholdene bra med deg, og at du får nok klemmer og trøst fra menneskene rundt deg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lilywhite! Jeg er også prøver og fast leser av tråden din (selv om jeg ikke har kommentert før, litt sjenert..) Vil gjerne lese bloggen din om du bestemmer deg for å opprette en. God klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei huff :( håper det går bra med deg! Virker ikke så dumt å ha en blogg, har tenkt tanken selv å gjøre den til det. Du kan sende meg en pm om du føler for å ville snakke privat! :)

Ellers vil jeg bare gi deg en god :klemmer: , og håper det går bedre med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for medfølelsen, jenter! :klemmer: Går litt bedre i dag, selv om jeg fortsatt er trist også... Har åpnet privat blogg, og tror jeg har husket å adde de fleste som jeg har noe særlig kontakt med her inne. Har skrevet litt der om hva som har skjedd... Kommer sikkert til å stenge denne dagboken om noen dager, men hvis føler at de burde hatt tilgang og ikke har det, får dere gi en lyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lilywhite! Jeg er også prøver og fast leser av tråden din (selv om jeg ikke har kommentert før, litt sjenert..) Vil gjerne lese bloggen din om du bestemmer deg for å opprette en. God klem!

Hei,

alltid hyggelig med nye lesere :) Kjekt å høre om andre prøvere også. Har dere vært prøvere lenge? Siden jeg kommer til å være enda mer åpen i bloggen på grunn av at den er lukket så er jeg litt skeptisk til å gi tilgang til folk jeg ikke har snakket med før (håper du ikke tar det personlig!), men hvis vi snakker litt sammen her inne så får du nok tilgang etterhvert :) Du har ikke opprettet prøverdagbok eller noe sånt?

Ha en fin kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper alt går bra med deg :klem:

Takk! :klemmer: Går greit :) Har gitt deg tilgang til bloggen hvis du er interessert.. Huff, er evigheter siden jeg har vært på bloggen din, men pga at jeg skal ekstra tidlig opp i morgen må jeg bare gå å legge meg, skal prøve å få lest når jeg er hjemme igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

KJære kjære Lilywhite! Nå har jeg lest igjennom hele dagboken din (Satt våken til 03:15 i nat) og begynte så snart jeg var oppe av sengen i dag.. Jeg vil bare gi deg verdens største klem! DU virker som en dame som har utrolig mye pågangsmot og som virkelig står på! Virker også som m du har utrolig gode mennesker rundt deg! Jeg er selv i prøveperioden dog ganske langt bak deg! Jeg ble gravid i starten av agust, men mistet i slutten av september. Nå er vi igang med å prøve igjen. Og du har lært meg igjennom denne dagboken at det er fullt mulig å være lykkelig selvom man prøver.

Jeg vil uansett ønske deg utrolig masse lykke til videre på veien :icon_lol::yvonne:

Også må jeg si jeg ble bitte litt skuffet av at du gikk over til privat dagbok, hadde sett frem imot å følge deg videre, men jeg sjønner deg også på den avgjørelsen :) !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJære kjære Lilywhite! Nå har jeg lest igjennom hele dagboken din (Satt våken til 03:15 i nat) og begynte så snart jeg var oppe av sengen i dag.. Jeg vil bare gi deg verdens største klem! DU virker som en dame som har utrolig mye pågangsmot og som virkelig står på! Virker også som m du har utrolig gode mennesker rundt deg! Jeg er selv i prøveperioden dog ganske langt bak deg! Jeg ble gravid i starten av agust, men mistet i slutten av september. Nå er vi igang med å prøve igjen. Og du har lært meg igjennom denne dagboken at det er fullt mulig å være lykkelig selvom man prøver.

Jeg vil uansett ønske deg utrolig masse lykke til videre på veien :icon_lol::yvonne:

Også må jeg si jeg ble bitte litt skuffet av at du gikk over til privat dagbok, hadde sett frem imot å følge deg videre, men jeg sjønner deg også på den avgjørelsen :) !

Tusen takk for veldig fine ord, Fionel! :klemmer: Det gjør godt! Imponerende at du har orket å lese hele dagboken forresten ;)

Utrolig trist at var gravid, men mistet! :kose: Det må være en forferdelig opplevelse. Får håpe at du blir gravid igjen snart :) Men ja, det er lett å miste fokus i tiden man prøver, og bare tenke på graviditet og baby hele tiden... Tror det er viktig å ikke la det ta overhånd, planlegge andre ting man kan glede seg til også osv :)

Jeg burde sikkert stengt denne dagboken siden den ikke er i bruk mer, men har ikke kommet så langt. Jeg legger deg til på bloggen min, i tilfelle du har lyst å lese der :)

Ha en fin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for veldig fine ord, Fionel! :klemmer: Det gjør godt! Imponerende at du har orket å lese hele dagboken forresten ;)

Utrolig trist at var gravid, men mistet! :kose: Det må være en forferdelig opplevelse. Får håpe at du blir gravid igjen snart :) Men ja, det er lett å miste fokus i tiden man prøver, og bare tenke på graviditet og baby hele tiden... Tror det er viktig å ikke la det ta overhånd, planlegge andre ting man kan glede seg til også osv :)

Jeg burde sikkert stengt denne dagboken siden den ikke er i bruk mer, men har ikke kommet så langt. Jeg legger deg til på bloggen min, i tilfelle du har lyst å lese der :)

Ha en fin kveld! :klemmer:

Det har jeg veldig lyst til :) Hor finner jeg den ? :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg veldig lyst til :) Hor finner jeg den ? :hug:

Beklager sent svar, glemmer som sagt å sjekke dagboken nå ;) Den ligger her på forumet under Blogger -> Community Blogs -> Alle blogger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...