Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...


Lilywhite

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klemmer: Skjønner at det er mange tanker i hodet ditt for tiden. Jeg håper virkelig dere får det til på neste forsøk! :jepp:

Godt du nyter livet så lenge. :) Spennende med leilighetskjøp da. :hoppe:

Takk :klemmer: Ja, det er veldig spennende. I dag hadde vi verdivurdering på leiligheten, og det gikk veldig bra :) Hadde egentlig ikke tenkt å skrive under på noen kontrakt, men fikk godt inntrykk av megleren, og vi bør jo selge snart så vi rekker det før ferietid og sånt :sjenert: Nå skal vi på to visninger neste uke, så håper vi finner noe snart :hoppe:

Innom og oppdaterer meg litt. Kjenner på at jeg virkelig skulle ønske at dere slapp alt styret, og at alt gikk av seg selv :troest:

Håper prosessen dere er igjennom blir så lett som mulig :klem:

Takk :klemmer: Du er god! :) Håper ting går litt bedre hos deg nå, skjønner at du har hatt det litt utfordrende i det siste :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God :sengekos: er alltid trivelig ;)

Håper du får en in helg :klem:

Jepp :fnise: Helgen var veldig fin den, godt med langhelg! :) Håper den har vært fin hos deg også :) Snart helg igjen jo ;)

Innom med en god-helg- :klem:

Takk :) Håper helgen var fin hos deg også og at det har gått greit å begynne i jobb igjen! :)

----------------

Skal inn og oppdatere meg igjen hos dere alle snart. Er litt sliten om dagene, mye som skjer.. Er ikke helt 100% fortsatt etter forsøket, tror vel mest det er alt stresset som gjør at jeg kjenner etter og fortsatt føler meg litt nummen e.l., men tenkte jeg skulle ta en ny tur til legen og få en full sjekk med blodprøver og sånt bare for å være helt sikker på at det ikke er noe som feiler meg :)

Ha en fin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må en tur innom for å få en liten oppdatering hos deg. Forstår godt at det er mange tanker som surrer rundt i hodet ditt. Håper så inderlig det blir deres tur veldig snart :jepp::troest:

Håper dere finner drømmeleiligheten snart da ;)

Ønsker deg ei super helg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Ser det står at du kan teste om to dager - det kan jeg også! :goodbye:

Er så spent siden jeg testet negativt i forrige uke ... men det var jo litt tidlig..

Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må en tur innom for å få en liten oppdatering hos deg. Forstår godt at det er mange tanker som surrer rundt i hodet ditt. Håper så inderlig det blir deres tur veldig snart :jepp::troest:

Håper dere finner drømmeleiligheten snart da ;)

Ønsker deg ei super helg!

:klemmer:

Takk :klemmer: Ingenting nytt om nytt forsøk eller leilighet enda :sjenert: Men hjelper å ha dere søtingene som heier på oss :hjerte:

Hvis du uroer deg er det greit med en sjekk ja.... Håper du har en fin helg! :klem:

Ja, legen synes symptomene er diffuse, men jeg har tatt blodprøver for å sjekke om jeg har mutasjon som disponerer for blodpropp, stoffskifte og diabetes bare sånn for sikkerhetsskyld.

Lenge siden jeg har vært her nå, men mai har stort sett vært fin tross skikkelig drittvær :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ser det står at du kan teste om to dager - det kan jeg også! :goodbye:

Er så spent siden jeg testet negativt i forrige uke ... men det var jo litt tidlig..

Hvordan går det med deg?

Hei og :velkommen:

Jeg burde sikkert ta vekk tickeren, den går helt feil nå, og det er nok ingen sjanse for å klare det på egenhånd med mannens lave sædkvalitet :sjenert: Vi venter på ny henvisning og forhåpentligvis nytt forsøk i august.. Men lykke til med prøveperioden for din del i allefall :)

Alt bra? :klem:

Ja, bare altfor travelt for KG :sjenert: Reiser til Tsjekkia i morgen for å være med i venninnen mitt sitt bryllup, så det gleder vi oss til :hjerte: Blir borte en uke. Så skal jeg prøve å skjerpe meg her inne når jeg kommer hjem ;) Ha det fint så lenge! :klemmer:

:klemmer:

:klem: til deg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det kan bli perioder med lite kg-tid, men måtte høre siden det siste du skrev var at du skulle ta deg en tur til legen! ;)

Kos deg masse i Tsjekkia! :D :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg når det gjelder lite KG tid, jeg er ikke like aktiv alltid jeg heller.

Håper dere koser dere i Tsjekkia, og at bryllupet blir fint.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner på fb at dere hadde det fint i Tsjekkia! :)

Hvordan går det med salg av leiligheten??

Ønsker deg en fiiiin pinsehelg :sol::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for ønsket om god tur, søtinger :)

Turen var kjempefin! :) Dro til Praha på dagstur og møtte en annen tsjekkisk jente som var i Bergen samtidig med den andre venninnen min og møtte henne og familien hennes :hjerte: Torsdagen tok brudeparet oss med til en gammel villa utenfor byen vi var i. Den var nesten litt eventyraktig, gøy å se :) Villaen hadde blitt renovert med norske midler, så da ble det litt tulling med at vi bare var kommet på inspeksjon for å se hva skattepengene våre går til :fnise:

Etterpå spaserte vi litt rundt i strøket, som også var hvor brudgommen var vokst opp. På kvelden feiret vi 17. mai på en cubansk restaurant :)

Fredagen var det sightseeing på egenhånd siden brudeparet var travelt opptatt.

Lørdagen var det bryllup. Det var strålende :sol: , bruden var fantastisk vakker, stemningen var god, maten nydelig.. Kort sagt en perfekt dag :hjerte:

Søndagen var det tid for å si hadet, og vi håper brudeparet kommer på besøk til oss neste år. Litt avhengig av hva som skjer med en evt :gravid: her, planlegger vi å kanskje ta en sentral-Europaturné neste år :hoppe:

Mandagen var vi i Wien, og det var en hektisk dag for å få med seg mest mulig: Schõnbrunn, Hofburg, Stefansdomen m.m. Jeg har vært der før, men har fortsatt lyst å dra tilbake og se mer :) Nydelig by!

Tirsdagen var det hjemreise med 4 timers venting på Arlanda og 2 visninger på leiligheter vi vurderte, så onsdag var jeg ganske sliten... Torsdag og fredag var jeg syk, så nå gruer jeg meg litt til å dra på jobb igjen, har dårlig samvittighet for alle som venter på svar og alt som har hopet seg opp siden før jeg var vekke :sjenert:

Helgen har imidlertid vært kjempefin: Massasje på Wahwah, lunsj hos svigers, grilling med venner og babyshower for en venninne på lørdag, og stranden hele gårsdagen med venner.. Så nå er jeg bra solbrent på ryggen, jeg som skryter av aldri å bli solbrent :ler:

Ny visning på aktuell leilighet i dag. Vi har forberedt boligsalget her stort sett, men vi venter med å legge den ut til vi har kjøpt selv.. Jeg synes ikke leiligheten i dag er så aktuell pga trafikkstøy og første etasje, men det er i et bra område, sentralt og nært kjæres foreldre, så han ville gjerne gå.. Jeg har mer tro på en vi skal på visning til på onsdag... Håper vi finner noe vi vil ha og hvor budrunden ikke tar helt av snart i allefall :)

Puh, dette ble en lang oppdatering! Lenge siden sist.. Håper alle dere andre har hatt en strålende pinse også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når det gjelder prøvefronten så er det forresten fint lite som skjer, har fortsatt ikke hørt noe om at henvisning er sendt til Trondheim :sjenert: Så får vel purre litt igjen til uken... Det skulle ta 3 mnd å få svar på kromosomprøven til mannen, og nå er det snart gått 5! :kjefte: Vet ikke om jeg burde ringt laboratoriet direkte snart, men det er kanskje litt drøyt?

Vi skal i allefall til Purvis neste uke, så får vi se om det kommer noe ut av det...

Og forresten så har jeg fått svar på en del blodprøver jeg tok: Ikke sukkersyke, normalt stoffskifte, normal lever- og nyrefunksjon og meget bra kolestrol :) Så det er jo bra. Det eneste som plager meg nå er litt rar følelse på tungen innimellom, men tror kanskje det kan være allergi.. Har hatt litt vondt i brystet og, sånne stikk innimellom, men er nok bare astma eller stress... Så digg at ting begynner å gå seg til igjen sånn sett også :) Selv om jeg ikke ser frem til neste runde, og spesielt ikke hvis dette faktisk er bivirkninger som har hengt i så lenge... Selv om det i såfall er greit å vite at det er ufarlig i det minste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har tittet innom her nå. Høres ut som om dere har hatt en flott tur til Tsjekkia. Jeg elsker Praha, byen er så spesiell og flott. Wien er også en koselig by.

Med tanke på prøvingen hadde jeg absolutt ringt labben og hørt. Jeg har opplevd flere ganger at prøvesvar har blitt liggende, og at andre ting har stoppet opp i systemet et sted. Så de siste årene har jeg flere ganger ringt og spurt om status, det er ikke frekt i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, skal si dere har hatt travle dager! Håper det ikke tar altfor lang tid å få hodet over vannet igjen på jobb. Slitsomt å føle at man henger etter! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har tittet innom her nå. Høres ut som om dere har hatt en flott tur til Tsjekkia. Jeg elsker Praha, byen er så spesiell og flott. Wien er også en koselig by.

Med tanke på prøvingen hadde jeg absolutt ringt labben og hørt. Jeg har opplevd flere ganger at prøvesvar har blitt liggende, og at andre ting har stoppet opp i systemet et sted. Så de siste årene har jeg flere ganger ringt og spurt om status, det er ikke frekt i det hele tatt.

Ja, fine byer :hjerte: Skulle av og til ønske jeg bodde i sentral-Europa. Tenk å våkne en lørdag og si: "Vi skal ikke bare ta en biltur til Wien i dag da kjære?" :) Eller evt. bo i Wien og ha masse andre fine byer bare et par timer i bil unna...

Takk for råd :) Da tror jeg jeg ringer laben i løpet av uken! Ha en fortsatt fin kveld :klemmer:

Puh, skal si dere har hatt travle dager! Håper det ikke tar altfor lang tid å få hodet over vannet igjen på jobb. Slitsomt å føle at man henger etter! :klem:

Det er litt travle dager ja! Jeg håper jeg får unna et par saker denne uken, er noen som har hengt over meg en stund, men tar litt tid å finne ut av ting når man er ny av og til :sjenert:

Kjære likte forresten leiligheten i dag kjempegodt. Jeg syntes den var grei, det var ikke så mye trafikkstøy når man lukket altandøren, men tror man fort blir lei av suset hver gang man vil åpne et vindu, for ikke å snakke om å sitte på utstilling for bilene på hovedveien hver gang det er fint vær og man gjerne vil sitte på altanen... Får nesten litt dårlig samvittighet over å være så lunken når han er giret, men vi må kunne trives der begge to... Ny visning på onsdag!

Endret av Lilywhite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...