Gå til innhold

Hvordan få eksdama forelsket igjen?


Gjest ts_ts

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mann_*

Det du må huske på TS er at det klikker aldri med første jenta, ikke andre, eller tredje heller. Men du blir bedre og bedre på jenter hver gang og til slutt vet du AKKURAT hva du vil ha, og da finner du drømmedama :). Tro meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vilma

Herregud, jeg forstår henne så godt. Jeg hadde også slettet deg fra alt jeg kunne finne og jeg hadde nektet å snakke med deg mer, uansett hva. Jeg får direkte frysninger av å lese dette, du virker jo helt mentalt forvirret.

Hun har dumpet deg og gått videre. Det gjør henne ikke til en drittkjærring og et troll, og det gjør hvertfall ikke deg til noen helgen. Håper virkelig ikke hun leser denne tråden, da mister hun all respekt for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Herregud, jeg forstår henne så godt. Jeg hadde også slettet deg fra alt jeg kunne finne og jeg hadde nektet å snakke med deg mer, uansett hva. Jeg får direkte frysninger av å lese dette, du virker jo helt mentalt forvirret.

Hun har dumpet deg og gått videre. Det gjør henne ikke til en drittkjærring og et troll, og det gjør hvertfall ikke deg til noen helgen. Håper virkelig ikke hun leser denne tråden, da mister hun all respekt for deg.

kunne ikke sakt det bedre selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Herregud, jeg forstår henne så godt. Jeg hadde også slettet deg fra alt jeg kunne finne og jeg hadde nektet å snakke med deg mer, uansett hva. Jeg får direkte frysninger av å lese dette, du virker jo helt mentalt forvirret.

Hun har dumpet deg og gått videre. Det gjør henne ikke til en drittkjærring og et troll, og det gjør hvertfall ikke deg til noen helgen. Håper virkelig ikke hun leser denne tråden, da mister hun all respekt for deg.

Jeg ser bare en mann som prøver å takle en dyp kjærlighetssorg.

Men vi kan vel ikke alle ha like godt utviklede empatiske evner..

Hva er det du får sånn frysninger av, at han har sagt i fra at han ikke vil ha kontakt mer? At han opplever litt sinne som et ledd i sorgen? At han slites litt mellom forskjellige følelser?

Herregud.. håper du blir dumpet en dag så du slutter å komme med slike utsagn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg ser bare en mann som prøver å takle en dyp kjærlighetssorg.

Men vi kan vel ikke alle ha like godt utviklede empatiske evner..

Hva er det du får sånn frysninger av, at han har sagt i fra at han ikke vil ha kontakt mer?

Fordi han kaller henne troll, drittkjærring og heks, fordi hun ikke vil være kjæresten hans mer. Det er greit at han er lei seg, men herregud? Folk mister følelsene for hverandre. Og får følelser for andre. Det skjer. Og da blir man ikke sittende igjen for å holde ekskjæresten i lanken. Man er ikke et ondt troll for det.

Hvis det er noen som enda ikke har utviklet empatiske evner og ikke klarer å sette seg inn i andres situasjon så er det vel ts..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han kaller henne troll, drittkjærring og heks, fordi hun ikke vil være kjæresten hans mer. Det er greit at han er lei seg, men herregud? Folk mister følelsene for hverandre. Og får følelser for andre. Det skjer. Og da blir man ikke sittende igjen for å holde ekskjæresten i lanken. Man er ikke et ondt troll for det.

Hvis det er noen som enda ikke har utviklet empatiske evner og ikke klarer å sette seg inn i andres situasjon så er det vel ts..

Les hele debatten en gang til, så vil du forstå. Dama hans hadde liksom så mye prosjekter at hun trengte mer alenetid en periode. Og disse prosjektene var infisert med grov flørting med en ny mann som hun hoppet på, og stjal fra hans samboer. Derfor sluttet hun å være forelsket i sin samboer.

Dama antydet at det var feil på ts_ts som var årsaken til at hun mistet interessen.

Hun var utro, og prøvde å skylde på ts_ts, som hadde satset alt på henne i 3 år. Hun styrte han over i tøffelmodus, og ble lei gutten fordi han var tøffel, og klagde over at han var for lite tøffel.

Den utro kjerringa klarte til og med å få ts-ts til å tro at det var noe galt med han av typen sjalusi.

Jeg synes det er veldig bra at ts_ts har innsett at xdama hans var bitch og ikke prinsesse, som han først hadde inntrykk av. At han klarer å spore over fra dyp sorg til sinne er veldig bra, og gjør det lettere å komme videre i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

I tillegg til at han faktisk har sine grunner til å være sur på henne, så er det ikke uvanlig å bli sur bare fordi man har blitt dumpet rett og slett.

Såvidt jeg vet så har han ikke kalt henne drittkjerring og troll til hennes ansikt.

Hvis du synes det er ille å tenke sånn om noen som har dumpet deg så skulle du hørt de tankene jeg hadde om eksen min da det ble slutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilma
Les hele debatten en gang til, så vil du forstå. Dama hans hadde liksom så mye prosjekter at hun trengte mer alenetid en periode. Og disse prosjektene var infisert med grov flørting med en ny mann som hun hoppet på, og stjal fra hans samboer. Derfor sluttet hun å være forelsket i sin samboer.

Dama antydet at det var feil på ts_ts som var årsaken til at hun mistet interessen.

Hun var utro, og prøvde å skylde på ts_ts, som hadde satset alt på henne i 3 år. Hun styrte han over i tøffelmodus, og ble lei gutten fordi han var tøffel, og klagde over at han var for lite tøffel.

Den utro kjerringa klarte til og med å få ts-ts til å tro at det var noe galt med han av typen sjalusi.

Jeg synes det er veldig bra at ts_ts har innsett at xdama hans var bitch og ikke prinsesse, som han først hadde inntrykk av. At han klarer å spore over fra dyp sorg til sinne er veldig bra, og gjør det lettere å komme videre i livet.

Og det er hans versjon, jeg skulle likt og sett hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Les hele debatten en gang til, så vil du forstå. Dama hans hadde liksom så mye prosjekter at hun trengte mer alenetid en periode. Og disse prosjektene var infisert med grov flørting med en ny mann som hun hoppet på, og stjal fra hans samboer. Derfor sluttet hun å være forelsket i sin samboer.

Dama antydet at det var feil på ts_ts som var årsaken til at hun mistet interessen.

Hun var utro, og prøvde å skylde på ts_ts, som hadde satset alt på henne i 3 år. Hun styrte han over i tøffelmodus, og ble lei gutten fordi han var tøffel, og klagde over at han var for lite tøffel.

Den utro kjerringa klarte til og med å få ts-ts til å tro at det var noe galt med han av typen sjalusi.

Jeg synes det er veldig bra at ts_ts har innsett at xdama hans var bitch og ikke prinsesse, som han først hadde inntrykk av. At han klarer å spore over fra dyp sorg til sinne er veldig bra, og gjør det lettere å komme videre i livet.

Er man utro hvis man blir betatt av en annen? For at hun har hatt sex med fyren hun ble betatt av står det ingen ting om. Eller er man kanskje utro hvis man sender sms? I såfall synes jeg i hvertfall det er bra hun kom seg unna.

Og er ikke skyld på henne fordi han er en tøffel. Å være tøffel har han klart helt fint selv.

Og hva gjelder det hun ramset opp i forbindelse med hans oppførsel som fikk henne til å miste følelser, ble ikke sjalusi nevnt. Hvor fikk du det fra? Dessuten var jo TS enig i det selv! Bare at han unskyldte det med at "det var jo bare i 3 måneder.."

Og ts elsket jo "prinsessa" si til himmelen og tilbake lenge etter det. Det var jo ikke før hun ikke kom over på komando når hun hadde andre planer, samt slettet han fra facebook hun plutselig ble et Troll, Fitte, Mongo, Drittkjærring, Heks.

Hun mistet følelsene og fikk følelser for en annen. Og reagerte med å gjøre det eneste riktige - å gjøre det slutt. Og har siden det ikke lenger vært tilgjengelig for TS. Men hun er ikke Troll, Fitte, Mongo, Drittkjærring, Heks for det. Og hvis det er sånne fraser ts har for vane å slenge fra seg når han ikke får vilja si, så synes jeg det er utrolig at hun ikke dro for lenge siden !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i allverden er det dere gjør her? Er det ikke lov til å bruke stekere krutt enn "jeg synes det var teit gjort" når hun går på date én dag etter at vi har flyttet fra hverandre og hun vet at jeg er i stor kjærlighetssorg?

Jeg har aldri kalt henne et troll, ei fitte eller heks. At hun er litt drittkjerring og litt mongo når hun ikke klarer å sette seg inn i andres situasjon i et brudd, så er hun kanskje akkurat det.

Uansett hvor mye jeg ville ha gått ut av et forhold, ville jeg aldri gjort det på samme måte som hun har gjort. Jeg sitter igjen uten så mye som en 100% grunn, dessuten drev de og "koste" en uke før det ble slutt mellom oss. I form av massasje av hodebunn og "ørekos" som det stod i melding fra han. Det er litt vondt for meg å vite at dama mi holdt på slik mens hun var sammen med meg. Dette skjedde i utlandet og det gjør det kanskje ekstra ille, for man vet aldri hva mere som kan ha skjedd.

Når hun går med på å være med meg på valentines for å prøve litt på nytt, så kommer vi hjem og hun stikker rett inn på hans facebook og kikker på bilder, er ikke det litt "mongo"?

Kan man ikke synes at noen som tråkker på følelsene sine er ei drittkjerring?

Dessuten får dere lese tråden skikkelig, hun ville ikke bryte kontakten med meg først, hun ville være venner og finne på ting med meg. Àla kafé, kino og andre venneting. Så Vilma, ikke skriv her før du vet hva det dreier seg om, det hjelper ikke...

Eksen forteller ikke engang historien til si ega mor, som jeg måtte fortelle det til, det sier litt. Hun skammer seg utrolig mye og er flau over hva som har skjedd. Så det er ikke bare JEG som synes dette har gått for langt.

Utrolig kjipt å se folk som blir så sur på meg når jeg faktisk bare har vært ærlig, redelig og oppriktig gjennom hele perioden.

Vennligst utdyp hva jeg har gjort galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva gjelder det hun ramset opp i forbindelse med hans oppførsel som fikk henne til å miste følelser, ble ikke sjalusi nevnt. Hvor fikk du det fra? Dessuten var jo TS enig i det selv! Bare at han unskyldte det med at "det var jo bare i 3 måneder.."

Her bommet du godt, jeg har selv skrevet det om du blar litt i tråden. Jeg synes jeg var sjalu helt til jeg fikk beskjed om at det faktisk er helt naturlig å stille spørsmål når dama går på fashionweek med en kompis i dress og kjole og tar masse bilder sammen. Da spurte jeg om han prøvde seg på henne og fikk til svar at jeg var for sjalu, men i etterkant har jeg hørt at det er vanlig å spørre litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg jeg, ts :P og det er da helt lov å bli litt irritert/forbanna! Er bare sunt. Og dette er INTERNETT, det betyr ikke at man går rundt og slenger fra seg sånne ord/fraser til folk i virkeligheten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vilma
Bare så det er sagt, jeg har aldri kalt henne ei fitte, et troll eller ei heks..

For drittkjærring og mongo er bedre?

Og jeg har lest hele tråden, og ja, jeg synes fortsatt du er helt på bærtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinne er en helt naturlig del av denne prosessen. Det er sunt å se at eksen ikke bare er gull og grønne skoger. Og lov meg at du ikke gir etter når eksen griner og kjefter. Det er KUN for å få viljen sin!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har aldri kalt henne et troll, ei fitte eller heks. At hun er litt drittkjerring og litt mongo når hun ikke klarer å sette seg inn i andres situasjon i et brudd, så er hun kanskje akkurat det.

Å nei...

Det er først NÅ jeg forstår at hun faktisk har blitt om til ei heks over natta og at det kan skje og er relativt vanlig.

Nå forstår jeg hva slags drittkjerring hun egentlig er, selv om jeg ennå ikke helt forstår hvordan det gikk seg til.

Slik tenking må slutte og jeg er _litt_ glad for at hun faktisk slettet meg, det viser jo bare hvor mongo hun er

Fitte, akkurat som jeg tenkte. Unnskyld ordbruken.

Fuck ho.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Greit, jeg ser sitatene dine. Hadde ikke trudd jeg hadde skrevet heks, men jeg har vært sinna noen ganger, er det så rart?

Fitte var ikke et ord rettet mot henne.

Jeg sliter med dette og det er derfor tråden er her, hvis jeg ikke kan klage, spørre og undre over hva jeg burde/kan/skal gjøre, er det ikke vits i å ha dette forumet.

Unnskyld meg, men hva har jeg gjort som er så ille?

Når noen slår opp med deg, så blir du ikke litt småsur, lei deg eller emosjonell? Disse ordene er jo bare koseord i forhold til hva jeg hører andre sie : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Her bommet du godt, jeg har selv skrevet det om du blar litt i tråden. Jeg synes jeg var sjalu helt til jeg fikk beskjed om at det faktisk er helt naturlig å stille spørsmål når dama går på fashionweek med en kompis i dress og kjole og tar masse bilder sammen. Da spurte jeg om han prøvde seg på henne og fikk til svar at jeg var for sjalu, men i etterkant har jeg hørt at det er vanlig å spørre litt..

Nei, jeg bommet ikke når jeg snakker om den lista hun ramest opp til deg som gjalt hva som gjorde at hun mistet følelsene for deg. Det står fortsatt ikke sjalu på den.

Men med tanke på hvor rasende du skrev av deg her inne, etter at du fant ut at hun skulle tilbringe kvelden sin med den nye gutten selv etter at det ble slutt mellom dere, så burde det ha gjort det.

Jeg hadde som sagt en 3 måneders periode hvor jeg bare satt på sofaen her og ikke gjorde en drit. Jeg var tiltaksløs, slapp, umotivert og klagete. Dette vet jeg selv og jeg har aldri hatt en slik periode før i livet.

Dette sa hun jo:

- Kjedelig

- Tiltaksløs

- Støttet ikke alle valgene hun tok

- Orket aldri finne på noe

- Klagde mye

- Var alltid hjemme

- Dårlig døgnrytme

- Ingen rutiner

Når dere leser den listen så forstår dere at det var sikkert et helvete for eksdama mi, men dette var kun de siste månedene hvor jeg ikke hadde det noe greit med meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det var det hun sa den dagen da vi pratet.

Tidligere har hun hatt andre grunner, så det er litt av poenget.

Det virker som om hun bare finne på noe.

Den ene dagen var det nesten kun sjalusi, neste gang var det livsstilen min.

Uansett, er det ikke lov til å være sur og sint?

Hun har ikke vært noe grei og det VET jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilma
Jepp, det var det hun sa den dagen da vi pratet.

Tidligere har hun hatt andre grunner, så det er litt av poenget.

Det virker som om hun bare finne på noe.

Den ene dagen var det nesten kun sjalusi, neste gang var det livsstilen min.

Uansett, er det ikke lov til å være sur og sint?

Hun har ikke vært noe grei og det VET jeg.

Samme hva som er årsaken vel, hun vil ikke ha deg. Enkelt og greit.

Og nei, hva skal du være sur og sint for, fordi hun fant noen som hun syntes var bedre? Slikt skjer, og det tror jeg du bare må godta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...