Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Kcal skulle det stå!

Anonymous poster hash: ca204...646

En million.

Anonymous poster hash: e31c2...d3d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Whatever....Anonymous poster hash: ca204...646

Det er ikke den som Despicable Me googlet frem til deg. Den nye er ikke med brownie, og er på 225 kcal :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke den som Despicable Me googlet frem til deg. Den nye er ikke med brownie, og er på 225 kcal :-)

Ok, tusen takk :)

Anonymous poster hash: ca204...646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så et nytt kalkunpålegg på Kiwi i går. Tror det var Prior sitt, den hadde orange pakning og het høstfilet. Var noe kalkunskinke krydret med noe "høstaktig"

Så veldig god ut! Men dyr da..Koster over 30 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett de nye kokosbollene av Delicato konditori & Grete Roede? Hvis ja, hvor i så fall? Jeg vil prøve dem!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en ny frossenpizza i butikken idag, sånne som er ca. 1 porsjon. De hadde smakene "3 oster", "Mozzarella og basilicum" og "Spekeskinke og mozarella" i disken, og en prislapp til der det sto noe om Chorizo, mulig den er ny men manglet i disken eller så var det en gammel prislapp. Dette var på Meny.

 

Litt dyre til å være små frossenpizza, 57kr tror jeg det var. Jeg kjøpte en med spekeskinke så skal si ifra når jeg har spist den  :fnise:

Endret av SoftKitty
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en ny frossenpizza i butikken idag, sånne som er ca. 1 porsjon. De hadde smakene "3 oster", "Mozzarella og basilicum" og "Spekeskinke og mozarella" i disken, og en prislapp til der det sto noe om Chorizo, mulig den er ny men manglet i disken eller så var det en gammel prislapp. Dette var på Meny.

 

Litt dyre til å være små frossenpizza, 57kr tror jeg det var. Jeg kjøpte en med spekeskinke så skal si ifra når jeg har spist den  :fnise:

Jeg er spent på om de er gode. Jeg så også disse i dag, men endte ikke opp med å kjøpe. De så små ut, mindre enn de vanlige italienske pizzaene, men de veier over 400g så da må de være ganske tykke.

Anonymous poster hash: 331ea...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvorfor det?

Synes de er kjempe gode jeg. Vet at folk er forskjellig, hater vanligvis slik godteri. Så litt nysgjerrig på hvorfor du ikke liker de, når det er de enste jeg liker :P haha

Synes for det første de luktet rart, men det kan være min gravide nese som gjør. Det var noe med smak og konsistens som ble feil og kjedelig, klarer ikke helt å sette fingeren på det. De var bare overhode ikke slik jeg hadde trodd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maaruds potetgull av nypotet med kantareller var ikke god. Enig med noen tidligere her som mente den minte om posesaus. Sjelden en pose potetgull ikke får ned på høykant her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Jeg er spent på om de er gode. Jeg så også disse i dag, men endte ikke opp med å kjøpe. De så små ut, mindre enn de vanlige italienske pizzaene, men de veier over 400g så da må de være ganske tykke.

Anonymous poster hash: 331ea...849

 

 

Ja den var liten men så ut som bunnen var litt tykkere enn på de andre italienske. Spekeskinken kom i sin egen lille pakke forresten, den lå ikke på pizzaen.. ser det står på esken at den skal tine på benken mens pizzaen steker og så legges på etterpå (tiner det på 8-10 min altså?) (Har ikke smakt,måtte bare ta av pappen pga liten fryser)

 

Synes for det første de luktet rart, men det kan være min gravide nese som gjør. Det var noe med smak og konsistens som ble feil og kjedelig, klarer ikke helt å sette fingeren på det. De var bare overhode ikke slik jeg hadde trodd.

 

Helt enig,er fremdeles skuffet for jeg ELSKER salt lakris. Men dette var jo liksom ikke salt lakris i det hele tatt...æsj.

 

Likte heller ikke nypotet med kantarell,ennå jeg elsker kantarell. Men Sørlandschips nypotet med paprika var ganske god (men overtok ikke plassen som Sørlands-favoritt over spansk paprika)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er blitt nevnt før? Men Sørlandschips har kommet med to nye varianter.

 

Hvilke da? Vet bare om den sesonggreia med kantarell og smør, men hva med den andre? :) Den med kantarell var helt OK. Smaken var litt sær, men selve chipsen var skikkelig sprø og smakte ferskt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepsi Cherry var skikkelig ekkel! Klarte ikke tømme flaska...

 

Ikke jeg heller. Satt med noen venner og bare "denne smaker klor, sant?" Alle smakte og nikket seg enig. Jeg tror de som drikker pepsi max fra før av har større sjanse for å like den. Jeg er cola entusiast og klarer ikke smaken av kunstig søtning lenger, så for min del ble det bare ekkelt og kunstig. Ettersmaken var helt forferdelig  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...