Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Jeg smakte den blå i dag. Syns den smakte som Kims Snack Chips. Veldig god :)

Helt enig, smaker veldig likt, bare litt sterkere. Snack chips er mitt yndlingspotetgull, bare synd den er så sykt dyr. Men kjøper den likevel, hehe. Heller dyrt og godt pottis enn billig og kjedelig. :) Håper virkelig superrifla blir en stayer i butikkene, fint alternativ til snack chips og mye lettere å finne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig enig med dere som synes den nye, blå Superchipsen er god! :D Men er det noen som vet om den bare er limited edition? Føler 9 av 10 nye potetgulltyper er borte innen et år... :/ Får håpe denne selger bra nok til å bli!

Så prøvde jeg én av de nye kartongene Eldorado har kommet med i frokostblandinghylla denne uka, nemlig denne: http://www.matenhjem.no/produkt/frokostblandinger/muesli-bringebaerfersken-450g-eldorado

Synes den var veldig god, og et ganske bra og "plaint" alternativ for de av oss som ikke liker rosiner (føler det er i ALLE sånn enkle musli- eller frokostblandinger...). Bringebæren og ferskenen ga et lite særpreg, uten at det overskygget helt. God og krispy, jeg spiste sammen med yoghurt. Var billig også, kostet 19,90 på KIWI.

Anonymkode: 544ca...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

På tide å dra opp igjen denne tråden kanskje? Noen som har hørt om noen butikknyheter?

jeg hørte om makrell i tomat med pepper, den kunne jeg tenkt meg p smake, men finner den jo ingen steder!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Susa skrev:

På tide å dra opp igjen denne tråden kanskje? Noen som har hørt om noen butikknyheter?

jeg hørte om makrell i tomat med pepper, den kunne jeg tenkt meg p smake, men finner den jo ingen steder!

Den har jeg sett på Obs.

Anonymkode: e9979...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har hørt noen rykter om hva som kommer som nyheter nå snart?

 

Må bare si jeg er glad for denne tråden. Andre rundt meg mener det er veldig merkelig å synes det er interessant med nyheter.. Jeg digger det!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer om laktosefri Cottage Cheese, så krysser fingrene for at det kommer i februar :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller laktosefri Creme Fraiche! (men hva er egentlig forskjellen på rømme og creme fraiche?)

Anonymkode: ed540...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller laktosefri Creme Fraiche! (men hva er egentlig forskjellen på rømme og creme fraiche?)

Anonymkode: ed540...e46

Jeg vet ikke hva forskjellen er, men CF smaker SÅÅÅ mye bedre. Og er litt blankere og mindre fast. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller laktosefri Creme Fraiche! (men hva er egentlig forskjellen på rømme og creme fraiche?)

Anonymkode: ed540...e46

Klipp og lim fra Tine.no
"Forskjellen er at TINE Crème Fraîche er homogenisert ved et høyere trykk og egner seg derfor bedre i varme retter uten at den skiller seg"

Anonymkode: bc83e...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så reklame for relansering av grandiosa uten paprika.. 

Anonymkode: 56cf3...4ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 18.1.2016 at 21.29, AnonymBruker skrev:

Eller laktosefri Creme Fraiche! (men hva er egentlig forskjellen på rømme og creme fraiche?)

Anonymkode: ed540...e46

CF tåler høy varme uten å skille seg, det gjør ikke rømme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Nautika skrev:

Jeg så laktosefri Philadelphia på butikken, men mye mulig den er fra forrige vareslipp? 

Det er den nok ikke, hadde den vært det så hadde den nok vært i oreokaka til stefar for lenge siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ennasus

Spent på nugatti zero og kalori-innhold :)

polly peanøttsmør var fancy :fnise:

men de to toro grøtene har vært i kantina på skola siden i høst :O 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Ennasus skrev:

men de to toro grøtene har vært i kantina på skola siden i høst :O 

Kanskje de bruker dere studenter til forsøkskaniner?:fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...