Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter å ha lett gjennom en hel Meny et par ganger etter Focacciabrød for ikke så lenge siden, så håper jeg dette smaker godt. Det butikkbrødet jeg endelig fant smakte totalt feil. Det skal smake som brødet hos Jordbærpikene (savner Jordbærpikene etter flytting), eller ihvertfall ikke langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sally-Go-Round skrev:

Hei, dere, se her: Vårens nyheter!

Kjenner jeg gleder meg til å prøve grøtnyhetene og all baksten :)

Vet ikke om det er fordi jeg er skrubbsulten nå - men det så ut som masse jeg vil prøve. Og endelig et slipp hvor det ikke er masse masse godteri. Jeg synes stort sett det er godteri og potetgullvarianter som det slippes masse av. Nå var det jo masse mat. Herlig!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mynona skrev:

Vet ikke om det er fordi jeg er skrubbsulten nå - men det så ut som masse jeg vil prøve. Og endelig et slipp hvor det ikke er masse masse godteri. Jeg synes stort sett det er godteri og potetgullvarianter som det slippes masse av. Nå var det jo masse mat. Herlig!! 

Veldig enig med deg. Er sjeldent at jeg opplever at det er så mange interessante produkter :)

Endret av Sally-Go-Round
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Nautika skrev:

Jeg så laktosefri Philadelphia på butikken, men mye mulig den er fra forrige vareslipp? 

Ja, den kom i fjor :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orkla har kanskje ikke noe særlig godteri? Freia, Nidar osv kommer nok til å lansere noe nytt godteri.

Jeg elsker ferdigbakeposer så jeg likte at det kom så mye rundstykker, foccacia osv. Og pai med feta gleder jeg meg til å smake! Synes den ferdig-retten med pasta og kylling så litt god ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nugatti uten sukker??? Shut up and take my money!!!!!!

Anonymkode: dea6b...c58

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, maipai skrev:

Bare syltetøy og posemat jo. Kjedelig!

Forhåpentligvis endelig et syltetøy som faktisk smaker ekte bær og ikke masse sukker.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syltetøyet så spennende ut syns jeg, syltetøy skal smake bær og ikke bare sukker. 

Håper på flere glutenfri varianter av ferdigbakeposer, jeg er en kjøkkenkløne og noen sånne poser er faktisk gode selv om det ikke slår å bake det helt fra scratch. Håper på noe digg pottis og godis (både godtesnop og sjokoladesnop :P ) også, hehe. Selv om jeg prøver å holde sånt til helgene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 20.1.2016 at 13.31, Nautika skrev:

Jeg så laktosefri Philadelphia på butikken, men mye mulig den er fra forrige vareslipp? 

Philadelifia ER jo laktosefri, er ikke melkesukker i salt ost.  Det er like dumt som reklame for glutenfri cornflakes...cornflakes er laget av presset og tørket mais. Hvor er glutenet i vanlig cornflakes??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, DreamOn skrev:

Philadelifia ER jo laktosefri, er ikke melkesukker i salt ost.  Det er like dumt som reklame for glutenfri cornflakes...cornflakes er laget av presset og tørket mais. Hvor er glutenet i vanlig cornflakes??

Fordi maisen, i likehet med havren, ofte dyrkes i nærheten av hvete og at hvetestøvet med hjelp av vinden sprer seg og smitter mais og havre med gluten.

Melkesukker betyr ikke at osten må smake søtt. Jo, det er laktose i ost. Ikke mye, men litt. Folk flest tåler det, men noen er ekstra, ekstra følsom for laktose og reagerer på det.

Er ikke dumt, skjønner du. Er sant.

Anonymkode: c2151...b17

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, DreamOn skrev:

Philadelifia ER jo laktosefri, er ikke melkesukker i salt ost.  Det er like dumt som reklame for glutenfri cornflakes...cornflakes er laget av presset og tørket mais. Hvor er glutenet i vanlig cornflakes??

Du har misforstått mye.... cornflakes inneholder malt. Mykoster inneholder laktose. Hadde det vært tilfelle at du hadde rett er det påfallende at jeg blir syk av vanlig Philadelphia og kellogs cornflakes.

Anonymkode: 46d4e...76a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 20.1.2016 at 18.26, sofie777 skrev:

Etter å ha lett gjennom en hel Meny et par ganger etter Focacciabrød for ikke så lenge siden, så håper jeg dette smaker godt. Det butikkbrødet jeg endelig fant smakte totalt feil. Det skal smake som brødet hos Jordbærpikene (savner Jordbærpikene etter flytting), eller ihvertfall ikke langt unna.

Er det et slikt butikkstekt focacciabrød i pose fra Jacobs du fant? Synes de er gode selv, men så har ikke jeg egentlig peiling... pleier å kjøpe de frossen (det går), og så steker jeg de hjemme om jeg har lyst på. 

Anonymkode: 3fc20...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det et slikt butikkstekt focacciabrød i pose fra Jacobs du fant? Synes de er gode selv, men så har ikke jeg egentlig peiling... pleier å kjøpe de frossen (det går), og så steker jeg de hjemme om jeg har lyst på. 

Anonymkode: 3fc20...c98

Det var vel det, var så lettet av at jeg endelig fant en eller annen versjon at jeg bare tok det jeg fant. Tror Toro har hatt brødblanding for focaccia før, men glad det kommer på nytt og på den måten, for da kan man krydre det som man vil.

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere som har småtroll så har Lev Vel-serien til Rema fått fem forskjellige økologiske smoothier på klemmepose, ti kroner stykk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kirby skrev:

For dere som har småtroll så har Lev Vel-serien til Rema fått fem forskjellige økologiske smoothier på klemmepose, ti kroner stykk :)

Disse er digg, og halve prisen av Ellas omtrent. 4-åringen elsker dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...