Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Yoplait dobbel 0% protein med eple og vanilje smakte alt for lite eple! Synes den med sitron er bedre. 

Pepsi max cherry var veldig god! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
dillyduzit skrev (På 27.9.2015 den 7.59):

Jeg har nå gitt opp letingen etter oreo med peanut. Finner jeg ikke det på kiwi på mandag får det bare være :(

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coop obs har den... ihvertfall de to coop obs butikkene her i byen. 

 

Om jeg skal til Coop obs må jeg helt Alnabru-området, noe som blir uaktuelt. Har sjekket Coop Mega ved jobben, Meny på Carl Berner, Kiwi CB, Kiwi Rosenhoff, Rema 1000 Rosenhoff og de fleste butikker i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå gitt opp letingen etter oreo med peanut. Finner jeg ikke det på kiwi på mandag får det bare være :(

Har du spurt om de skal ta den inn?

Anonymous poster hash: c98fa...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå gitt opp letingen etter oreo med peanut. Finner jeg ikke det på kiwi på mandag får det bare være :(

Vi fant smaksprøve på denne da vi var på Meny på lørdag, men jeg syns den var...merkelig, og ikke spesielt god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Firkløver med mørk sjokolade var snadder! Mannen vil ikke ta sjansen på å "ødelegge" den rette Firkløver så han nekter å smake på den :fnise: 

jaja, mer til meg :danse: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skal til Coop obs må jeg helt Alnabru-området, noe som blir uaktuelt. Har sjekket Coop Mega ved jobben, Meny på Carl Berner, Kiwi CB, Kiwi Rosenhoff, Rema 1000 Rosenhoff og de fleste butikker i nærheten.

Meny på Ringen har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fant smaksprøve på denne da vi var på Meny på lørdag, men jeg syns den var...merkelig, og ikke spesielt god.

 

Hm. Jeg er veldig glad i peanutsmør, så kanskje jeg rett og slett bare må lage en type oreo kjeks selv og smøre på med peanutsmørr istedet. Hørt negative ting om den. Var det Meny Carl Berner? Hørt at Ringnes Park skulle ha den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Jeg er veldig glad i peanutsmør, så kanskje jeg rett og slett bare må lage en type oreo kjeks selv og smøre på med peanutsmørr istedet. Hørt negative ting om den. Var det Meny Carl Berner? Hørt at Ringnes Park skulle ha den. 

Nei, dessverre, det var ikke i Oslo, men jeg vil tro at de har den på de fleste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er ny her  i Sverige også 

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

 

Den kan ikke være ny i sverige nei. 

Jeg kjøpte center med mint der i vinter.. 

Anonymous poster hash: 73cfe...f0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her i byen har jeg sett dem på rema. I vanlig tørrvarehylle, ikke frysedisk.

:blomst: Endret av MarianneE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du kjøpt dem?

 

Jeg fant dem i frysedisken på Rema 1000 :) De skal være frysevare i hht leverandøren.

De BFree wrapsene er jo også vanvittig gode. Endelig taco-wraps for oss allergikere og  :danse:

 

Edit: Info fra leverandør her :)

Endret av siela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...