Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fant denne på kiwi...må si skikkelig skuffet...det smaker sterk paprika ( og om du ser på ingrediensene er det løk, paprika,hvitløk, chili etc :(

synes potetgull produsenten ikke klarer å lage smak lenger...alt er løk, hvitløk,chili, pepper 

IMG_20240427_164656.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sofakona skrev (Akkurat nå):

Fant denne på kiwi...må si skikkelig skuffet...det smaker sterk paprika ( og om du ser på ingrediensene er det løk, paprika,hvitløk, chili etc :(

synes potetgull produsenten ikke klarer å lage smak lenger...alt er løk, hvitløk,chili, pepper 

IMG_20240427_164656.jpg

 

IMG_20240427_164702.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (4 timer siden):

HSå denne på tik tok. Krokodiller med salmiakk smak 😳🤩 tror der er meny eller Coop eller Kiwi he he

Screenshot_20240426-215340.jpg

Fant de på Kiwi. De er ganske gode, men smaker ikke så salt som forventet. 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rema har fått inn mer i "Hemmligheter"-serien sin med krydder. Nå også marinade, både tørrvare og kjølevare.

Noen som har prøvd noen av disse?

Rhemmeligheter-trrvare.jpg.e8a6e3c82d2cf0e6ac8300c343f30656.jpg

Rhemmeligheter-kjlevare.thumb.jpg.edfcd93e49c5f58d47b18430d53ba2d1.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, applestories said:

Rema har fått inn mer i "Hemmligheter"-serien sin med krydder. Nå også marinade, både tørrvare og kjølevare.

Noen som har prøvd noen av disse?

Rhemmeligheter-trrvare.jpg.e8a6e3c82d2cf0e6ac8300c343f30656.jpg

Rhemmeligheter-kjlevare.thumb.jpg.edfcd93e49c5f58d47b18430d53ba2d1.jpg

Har ikke prøvd, men var på Rema i dag for å sjekke om de solgte den BBQ-sausen med bourbon som Rema selger med kylling. Digger den sausen og skulle ønske de solgte den uten kyllingen. Men fant ikke den sausen blant sausene Rema solgte. 

Anonymkode: 24d93...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (7 timer siden):

Fant denne på kiwi...må si skikkelig skuffet...det smaker sterk paprika ( og om du ser på ingrediensene er det løk, paprika,hvitløk, chili etc :(

synes potetgull produsenten ikke klarer å lage smak lenger...alt er løk, hvitløk,chili, pepper 

IMG_20240427_164656.jpg

Jeg syns potetgullene smaker lite også. For meg virker det som om alle er redd for for mye smak.. Sourcream and onion fungerer, men har skjedd flere ganger at jeg får en pose hvor chipsene er lite krydret, så kjøper det ikke lenger. 

Anonymkode: f5c2c...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ariana807 skrev (På 26.4.2024 den 12.26):

Jeg klarte ikke vente til i kveld med å smake på, tok et pr ts av hver iskrem, litt frem og tilbake:

Hennig Olson Sitron

vs

Diplomis Sitron&Lime

 

Hva skal jeg si. Begge to er 👌🏻👌🏻 vanskelig å smake stor forskjell. Det er en forskjell, men den er liten.

Jeg tror kanskje jeg foretrekker Diplomis sin konsistens fremfor Hennig Olson sin, men det er absolutt ikke noe stor forskjell. Hennig Olson sin med sitron, har et penere utseende, og har litt nesten sorbet aktig saus liggende i «blomstertoppene». 

Smaken, det er syrlig sitron og sitron/lime i kremet is 👌🏻 Helt fantastiske var de begge to. Ingen av dem for sure, men heller ikke for søte en god balanse 😋 

10/10 til begge 😄

IMG_9306.jpeg

Nå har jeg også prøvd Henning Olson sin og du hadde rett i at den smaker litt mer enn fjorårets sitronis av Diplomis!! Den var kjempe god og jeg liker at boksen ikke er så stor heller. :D 

Anonymkode: f5c2c...06d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett denne krydderblandingen på Meny før, inneholder 91,9 % salt (!!!).

image.png.42f96dedf65105f96a4bde9a9ee7ace4.png

Anonymkode: 07883...d44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Nå har jeg også prøvd Henning Olson sin og du hadde rett i at den smaker litt mer enn fjorårets sitronis av Diplomis!! Den var kjempe god og jeg liker at boksen ikke er så stor heller. :D 

Anonymkode: f5c2c...06d

*Hennig Olsen 

Anonymkode: 8738c...64f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Har ikke sett denne krydderblandingen på Meny før, inneholder 91,9 % salt (!!!).

image.png.42f96dedf65105f96a4bde9a9ee7ace4.png

Anonymkode: 07883...d44

og koster sikkert 20 ganger mer enn salt per kg..

Anonymkode: d1ea7...8ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

og koster sikkert 20 ganger mer enn salt per kg..

Anonymkode: d1ea7...8ba

Vanlig Jozo 1kg koster 14,90 hos Meny.

Den over koster 465,33 per kg (34,90 for en boks).

så 32 ganger mer.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, applestories said:

Vanlig Jozo 1kg koster 14,90 hos Meny.

Den over koster 465,33 per kg (34,90 for en boks).

så 32 ganger mer.

Okei, ja, så enda verre 🙂

Anonymkode: d1ea7...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

https://www.diplom-is.no/var-iskrem/boksis/royal-trippel-lakris

Noen som har prøvd denne? Ser at den tidligere lakrisisen ikke er på nettsiden. Den var god, men jeg syns det var for lite lakrissaus i den. Så tipper denne er bedre :) 

Anonymkode: f5c2c...06d

Å, det kan forklare hvorfor jeg ikke finner den i butikken... Men ja, jeg har smakt den nye. Den er god, men jeg synes den "gamle" er bedre (og det er derfor veldig synd hvis de nå har fjernet den). Sjokoladen i den nye ødela litt for min del.

Anonymkode: 423fc...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Å, det kan forklare hvorfor jeg ikke finner den i butikken... Men ja, jeg har smakt den nye. Den er god, men jeg synes den "gamle" er bedre (og det er derfor veldig synd hvis de nå har fjernet den). Sjokoladen i den nye ødela litt for min del.

Anonymkode: 423fc...2c5

Inspira med lakris er ikke ny, men den har ihvertfall ikke sjokolade i og god smak av lakris, syns jeg. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (På 26.4.2024 den 14.18):

Go morgen med morell, vanilje og nøttekrønsj var knallgod! Tror den allerede har blitt en ny favoritt. Litago bursdagskake var helt ok, smakte litt som den med jordbær. Kommer til å drikke den opp, men kjøper nok ikke igjen.  

Kom ikke god morgen med morell og vanilje forrige vår?

Anonymkode: a3b65...caa

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kom ikke god morgen med morell og vanilje forrige vår?

Anonymkode: a3b65...caa

Tror ikke det. Det sto limited edition på den og den var ikke utgått på dato i fjor heller, hehe 😂 men det kan ha vært en tidligere limited edition som har kommet tilbake. Uansett er den ny for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (20 minutter siden):

Tror ikke det. Det sto limited edition på den og den var ikke utgått på dato i fjor heller, hehe 😂 men det kan ha vært en tidligere limited edition som har kommet tilbake. Uansett er den ny for meg. 

https://no.openfoodfacts.org/produkt/7038010070648/morell-og-vanilje-yoghurt-go-morgen

https://produkter.matinfo.no/TINE-SA/Go’morgen®-uten-tilsatt-sukker-morell-og-vanilje-190-g/07038010070648

Dette er fra juni og juli 2023. Jeg er helt sikker på at jeg har spist den yoghurten mange ganger siste året.  Veldig god:)

Anonymkode: a3b65...caa

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så denne på tik tok... hvorfor skal Maarud ha chili i alt??? Maarud begynner å bli kjedelige. Tror neppe at dette er folkets vinner.. heller noe Maarud valgte opp...pga chiliScreenshot_20240428-214115.thumb.jpg.4ab8c2ed3a426f5d579ddbacc0042b9c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og denne ..igjen løk..why???

Maarud bruker løk, hvitløk, pepper, paprika og chili o alt. Vedder på at ost ligger på 0.002 prosent på ingrediensene 

Screenshot_20240429-115530.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...