Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Superchips med pepper og sitron var sabla godt. Har savnet den med salt og pepper og denne var en god erstatning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sørlandschips Pommes Frites: Nei, denne var ikke for meg. Den hekkan chillien de skal putte oppi absolutt f-ings alt 😤🤬🥵

Sier ikke at den er kjempe spicy, men jeg liker ikke den der brannen i munnen chillikrydder gir.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har smakt Zeroh med friskis smak som kan bekrefte om den smaker som isen? 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparks skrev (26 minutter siden):

Noen som har smakt Zeroh med friskis smak som kan bekrefte om den smaker som isen? 🙈

Om de har brukt samme oppskrift som i fjor synes jeg ikke den smaker likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Giffler Bringebær og Vanilje: jeg har aldei vært en fan av giffler. Har aldri forstått hvorfor folk er så sykt glad i dem. Men jeg er heller ikke så glad i kanel. Men disse her, bringebær og vanilje, de var gode altså. De er fortsatt litt tørre som originale giffler, men vaniljen slår gjennom, og ja jeg likte disse.

Vet ikke om jeg kommer til å kjøpe dem igjen da, for jeg kjøper sjeldent slikt 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/1/2024 at 12:12 AM, AnonymBruker said:

Sørlandsis Cookie Dough

Vet ikke om denne er ny, men jeg prøvde den for første gang i dag og herregud så gjerrige de har vært med cookie doughen... Veldig få biter syns jeg. Ble for kjedelig, spiser den opp men kommer ikke til å kjøpe igjen. 

Anonymkode: f5c2c...06d

En av grunnene til at jeg kjøper Ben & Jerry's. Det er dyrt, men de er  ikke gjerrige på cookie douchen. 

Nå har ikke jeg barn så iskremen er kun til meg. Skjønner at barnefamilier kjøper rimeligere iskrem. 

Anonymkode: 24d93...f98

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ariana807 skrev (37 minutter siden):

Giffler Bringebær og Vanilje: jeg har aldei vært en fan av giffler. Har aldri forstått hvorfor folk er så sykt glad i dem. Men jeg er heller ikke så glad i kanel. Men disse her, bringebær og vanilje, de var gode altså. De er fortsatt litt tørre som originale giffler, men vaniljen slår gjennom, og ja jeg likte disse.

Vet ikke om jeg kommer til å kjøpe dem igjen da, for jeg kjøper sjeldent slikt 😅

Jeg har heller aldri forstått giflefasinasjonen. 
Det er tørre kanelsnurrer med lite smak? 

Anonymkode: ec096...ab8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg er veldig glad i giffler! Ikke når de er for tørre, men når man får de litt «ferske»; nam! Særlig midten, spiser alltid første laget som er rundt, så koser jeg meg med midten 😜 jeg liker da kanel, og synes de er bedre enn nyheten med bringebær og vanilje! De med bringebær og vanilje var helt ok i følge hele familien, men ikke noe vi kjøper igjen. Blir vi tilbudt takker nok alle ja til en, men skal vi selv ha en pose i bilen på langtur, så blir det kanel (de smuler ikke, derfor de ble innført 😂).

 

Zeroh saft med den sitronpaien var helt ok. Blir drukket opp, men ikke gjenkjøp. Smakte som den greske sitron yoghurten fra Synnøve (utgått). Likte den godt, men som saft var det ikke like godt.

Anonymkode: a5149...1b1

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparks skrev (På 11.5.2024 den 22.17):

Noen som har smakt Zeroh med friskis smak som kan bekrefte om den smaker som isen? 🙈

Jeg synes den smakte helt likt som jeg husker. Men jeg har ikke smakt isen på lang tid da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bubblisz smakte redbull !

Anonymkode: 10dbd...a33

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om de er nye, jeg har ikke sett de før. Var en skuffende opplevelse, den med sjoko har altfor lite fyll og begge variantene oppleves som ekkelt melne. Sitronsmaken var hakket bedre enn sjoko. Blir ikke gjenkjøp. Kjøpt hos Obs.

image.png.cb5034061caad84b192578943011e398.png

Anonymkode: 07883...d44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

queenbii skrev (3 timer siden):

Sandwich m jordbær var helt vanvittig god x-P

Hvilken kjede? 🤤

Anonymkode: a5149...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veeeldig treig med å smake.
 

Men smakt bringebær-lakrisskyr. Likte ikke.

Plantego’ sjokao. Vet det er litt gammel nyhet da. Men likte den☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.4.2024 den 0.00):

Gelatin er for konsistens. Økt viskositet.
Maisfiber er prebiotiske egenskaper, øker opptak av kalsium i tarmen og ersatter sukker.
Sukkerfri og derfor kunstig søtning. Mye overvekt og type 2 diabetes her i landet. Dessuten bedre for tannhelsen

Anonymkode: d1ea7...8ba

Skjønner jo at gelatin er for konsistens og søtstoff er for å erstatte sukker:fnise: Men jeg ser ikke vitsen med det. Man trenger ikke gelatin i yoghurt. Gelatinen var helt unødvendig og gjorde konsistensen litt småekkel. Og ting smaker mye bedre med sukker. Da kan man heller kutte ned sukkeret litt. Fersken inneholder mye sukker alene.

Anonymkode: 97f13...ea2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne var veldig god. Forventet noe litt syntetisk, det er det riktignok, men synes den hadde overraskende god smak.

Har kun funnet den på en liten Spar, og har lett mange steder. Limited edition.

large.thumb.jpg.0f53ce1f670df85a8b8d71c121a8bae9.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pin up- is med banansmak ble omtalt for 1-2 uker siden vel. Med minne om bananisen jeg spiste på Kypros, måtte denne selvsagt prøves. Denne falt IKKE i smak, skikkelig kunstig banansmak på den 😣

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daim Jordbær: Denne var god. Daim i seg selv er jo godt, og jordbærsmaken ga litt ekstra. Kommer nok alltid til å foretrekke orginalen, slik det er med mye. Men dette var godt 😄

Dumle Sommer mix, Pære, Bringebær og Blåbær: helt greie. Man smaker jo hva de ulike smakene skulle være. Men bare helt greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.5.2024 den 21.21):

Vet ikke om de er nye, jeg har ikke sett de før. Var en skuffende opplevelse, den med sjoko har altfor lite fyll og begge variantene oppleves som ekkelt melne. Sitronsmaken var hakket bedre enn sjoko. Blir ikke gjenkjøp. Kjøpt hos Obs.

image.png.cb5034061caad84b192578943011e398.png

Anonymkode: 07883...d44

Det jeg lurer på når jeg ser dette er, hvorfor?! Er det virkelig etterspørsel etter denne type kjeks? Skal jeg ha kjeks, er dette på bunnen av ønskelista og jeg har heller ikke opplevd at noen rundt med (venner, familie, kunder skm handler samtidig) plukker med seg denne type kjeks. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...