Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 1.5.2024 den 22.14):

Er Radler nytt? Smaker meg gjennom alle jeg finner og de fleste er SÅÅÅ gode!

Favoritten per nå er Munkholm sin med pasjonsfrukt, synes det er så fint at det finnes ekstremt gode alkoholfrie alternativer.

Anonymkode: 971bd...263

Å blande øl med brus har både tyskarar og britar helde på med i årtie, og lykkeleg er eg for at det endeleg er sosialt askeptabelt her på bjerget :D

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

svartkatt skrev (23 timer siden):

DSC_0675.thumb.JPG.fb7d454d0757905153d9b349249ab17f.JPG

Med vanlig vann er den rosa fra zeroh klart best. Det er hint av noe i funs blå, kanskje bare det er noe kunstig som er mer tydelig der.

Men prøvde begge med sitronbrus, og da er de like gode. Pleier ikke blande saft i brus, men jeg har mer eller mindre sluttet med sprudlevann. Tenker derimot at jeg kommer til å kjøpe mer sprudlevann med sitron til disse to saftflaskene. Er jo også moro med andre safter. Må kanskje prøve sitronpai-'brus' etterhvert 😸😸

Noen må jo bare fryse de der som softis. Med halve isen med Zeroh og andre med Fun 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt på Rema i dag 😍

20240503_191304.thumb.jpg.6b9754e0e681d23052e1c89c2a922e5d.jpg

(ikke smakt ennå, men er glad i alt med røde bær og sitrus. og hvitløk, men ville ikke puttet det i denne)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

applestories skrev (1 time siden):

Noen må jo bare fryse de der som softis. Med halve isen med Zeroh og andre med Fun 😄

Tenkte på noe lignende 😸 

Smakte forresten en alkoholfri drink med bublizz.. godteriet til pynt var best 😆 men moro før fargene blanda seg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det tykke og harde flak slik som vanlig sørlandschips? Eller mer tynne som de tynne sørlandschips? Eller en mellomting?

Anonymkode: 5458d...e65

Tror jeg vil si en mellomting. Er lenge siden jeg har spist noen sørlandschips så er litt usikker 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samfunnsengasjert skrev (8 timer siden):

Vet du hvor de kan kjøpes? Har ikke sett disse i frysedisken for andre Findus-varer 

Jeg mener jeg kjøpte dem på Rema, men det kan ha vært Coop xtra også 😅 men typisk er jo at det kommer i begrenset opplag for å teste salget, også er det vinn eller forsvinn etter noen mnd. Kan jo være disse er på vei ut igjen? 🧐

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne synes jeg ikke smakte som crocodillesmågodtet. Skuffende

IMG_8886.jpeg

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samfunnsengasjert skrev (12 timer siden):

Vet du hvor de kan kjøpes? Har ikke sett disse i frysedisken for andre Findus-varer 

Hallo? Det står Meny i første linjen.

Anonymkode: 5cafe...7a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var veldig god!  🤩

Snapchat-1197049599.jpg

  • Liker 3
  • Hjerte 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har smakt denne?IMG_8924.thumb.jpeg.dda3a4fbf6ba21f65860209c8b79900f.jpeg

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samfunnsengasjert skrev (43 minutter siden):

Noen som har smakt denne?IMG_8924.thumb.jpeg.dda3a4fbf6ba21f65860209c8b79900f.jpeg

Den er ikke ny, men ja den er god :)

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (1 time siden):

Den er ikke ny, men ja den er god :)

Det stod nyhet 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (3 timer siden):

Den er ikke ny, men ja den er god :)

 

Samfunnsengasjert skrev (2 timer siden):

Det stod nyhet 😂

Den har vel vært borte såpass lenge at det er greit å kalle den nyhet?

Jeg smakte den en gang, men det er noen år siden. Ble ikke gjenkjøp, husker ingen spesifikk grunn, der var nok bare andre ting som var bedre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jadasikkert29 skrev (4 timer siden):

Denne var veldig god!  🤩

Snapchat-1197049599.jpg

Den gikk rett inn på nyhetslista mi!

Hvor fant du den? Diplom-Is ser ikke ut til å ha fått den ut på nettsiden ennå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.5.2024 den 1.13):

Narvesen på sykehuset jeg jobber på har halv pris på is nå, så i denne sommervarmen vi har hatt denne uken har jeg nå smakt både Magnum double sunlover, og Royal hvit sjokolade og jordbær. Synes begge to var gode! Jeg liker vanligvis ikke hvit sjokolade noe særlig, er altfor søtt, så trodde ikke jeg ville være noe fan, men med jordbærisen så funket den altså! For den jordbærisen var så god, og det er jeg vanligvis heller ikke så fan av, så det var en positiv overraskelse. 
Sunlover'n blir nok en ny favoritt, den var altså megagod! Igjen rart for min del at jeg liker hvit sjokolade, men den sausen var helt sykt god, og komboen der med koskos og sånn funket så bra! Absolutt en hit, og nå fikk jeg veldig lyst på den, bra jeg skal ha doble vakter til uken. 😁
 

image.jpeg.e3527549f935b64883eaa2da941415c3.jpeg
 

image.png.ba1845e1f80181858d9e1ef28e6c0d8e.png

Anonymkode: 5450b...3a1

Synes mango sunlover var litt kvalmende. Er glad i sjokolade, også hvit sjokolade, men synes ikke smaken av den kom tydelig nok frem, parallelt med at den gjorde isen mektig og litt kvalmende. Mangoen dominerte altfor mye. Blir ikke gjenkjøp her 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

applestories skrev (1 time siden):

Den gikk rett inn på nyhetslista mi!

Hvor fant du den? Diplom-Is ser ikke ut til å ha fått den ut på nettsiden ennå.

Fant den på Coop Extra i furene/Volda 😊 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samfunnsengasjert skrev (18 timer siden):

Noen som har smakt denne?IMG_8924.thumb.jpeg.dda3a4fbf6ba21f65860209c8b79900f.jpeg

Jeg husker at jeg elsket denne sist den var på markedet. Men så liker jeg stort sett alt som har en eller annen kombinasjon med mint og sjokolade. Husker ikke 100% hvordan den smakte, bare at jeg likte den. Så den kommer jeg til å kjøpe igjen om jeg ser den. Håper den er så god som jeg syns å huske😊

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samfunnsengasjert skrev (På 4.5.2024 den 0.37):

Denne synes jeg ikke smakte som crocodillesmågodtet. Skuffende

IMG_8886.jpeg

Hva smakte den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coop Mega i Molde har satt opp en fin hylle. Så vet man at Coop fører disse nyhetene.

20240505_181046.thumb.jpg.b338c791bc1c77223b480c8b196e3a9b.jpg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte monster peach keen(?) i helgen. Synes ikke den var god. Den skal visst være som en iste, men de har valgt å tilsette litt kullsyre - men såpass lite at det kjennes ut som en skikkelig dau brus med veldig syntetisk «iste»-smak som minner mest om funlight enn ekte iste. Det var hverken fugl eller fisk, hadde foretrukket at de gikk all in med iste-konseptet.

 

IMG_3012.webp

Anonymkode: 2056d...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...