Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

https://no.openfoodfacts.org/produkt/7038010070648/morell-og-vanilje-yoghurt-go-morgen

https://produkter.matinfo.no/TINE-SA/Go’morgen®-uten-tilsatt-sukker-morell-og-vanilje-190-g/07038010070648

Dette er fra juni og juli 2023. Jeg er helt sikker på at jeg har spist den yoghurten mange ganger siste året.  Veldig god:)

Anonymkode: a3b65...caa

Da beklager jeg, for jeg har aldri sett den før. Følger tydeligvis ikke godt nok med 🙈 men uansett er den tilbake som limited edition i år også. Håper den blir permanent en gang, for den er den beste go morgen yoghurten jeg har smakt.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sofakona skrev (10 timer siden):

Så denne på tik tok... hvorfor skal Maarud ha chili i alt??? Maarud begynner å bli kjedelige. Tror neppe at dette er folkets vinner.. heller noe Maarud valgte opp...pga chiliScreenshot_20240428-214115.thumb.jpg.4ab8c2ed3a426f5d579ddbacc0042b9c.jpg

Haha, jeg elsker chili jeg, så jeg er veldig glad for det 🤣 Superchipsen med chili cheese er den beste superchipsen jeg har smakt. Gleder meg til å smake denne også. Men enig i at de burde vært litt mer oppfinnsomme.

Hva er din «drømmesmak» på pottis da, om du fikk sette sammen din egen variant som Maarud eller Kims skulle selge? 

Endret av jukkapalme
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Å, det kan forklare hvorfor jeg ikke finner den i butikken... Men ja, jeg har smakt den nye. Den er god, men jeg synes den "gamle" er bedre (og det er derfor veldig synd hvis de nå har fjernet den). Sjokoladen i den nye ødela litt for min del.

Anonymkode: 423fc...2c5

Det var synd. Jeg liker lakris og sjokolade men i is syns jeg det bare skal være lakris.. 

Anonymkode: f5c2c...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.4.2024 den 0.23):

https://www.diplom-is.no/var-iskrem/boksis/royal-trippel-lakris

Noen som har prøvd denne? Ser at den tidligere lakrisisen ikke er på nettsiden. Den var god, men jeg syns det var for lite lakrissaus i den. Så tipper denne er bedre :) 

Anonymkode: f5c2c...06d

synes også den gamle var bedre, var ingen fan av «lakrisperlene» og sjokoladebitene i den nye… velger heller kulinaris lakris eller tyrkisk pepper isen

Anonymkode: e8215...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/28/2024 at 8:40 AM, AnonymBruker said:

Har ikke sett denne krydderblandingen på Meny før, inneholder 91,9 % salt (!!!).

image.png.42f96dedf65105f96a4bde9a9ee7ace4.png

Anonymkode: 07883...d44

Ser med første øyekast ut som noe som hører hjemme hos Maxbo eller tilsvarende. xD 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (6 timer siden):

Da beklager jeg, for jeg har aldri sett den før. Følger tydeligvis ikke godt nok med 🙈 men uansett er den tilbake som limited edition i år også. Håper den blir permanent en gang, for den er den beste go morgen yoghurten jeg har smakt.

Den har vært her siden den ble lansert og er ikke tilbake fra noe. Jeg har kjøpt den minst en gang i uken siden da, spiser GoMorgen til lunsj nesten hver eneste dag. Var bekymret for at den skulle forsvinne i begynnelsen, nettopp på grunn av "Limited edition", men mulig den den har blitt så populær at de bare aldri fjernet den.

At det står "nyhet" og "limited edition" på ting i et år eller to eller mer er dessverre ikke uvanlig.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

applestories skrev (19 minutter siden):

Den har vært her siden den ble lansert og er ikke tilbake fra noe. Jeg har kjøpt den minst en gang i uken siden da, spiser GoMorgen til lunsj nesten hver eneste dag. Var bekymret for at den skulle forsvinne i begynnelsen, nettopp på grunn av "Limited edition", men mulig den den har blitt så populær at de bare aldri fjernet den.

At det står "nyhet" og "limited edition" på ting i et år eller to eller mer er dessverre ikke uvanlig.

Da beklager jeg igjen. Jeg vet at det ofte står nyhet i årevis på ting, men når det har stått limited edition i et år er det jo ingen limited edition lenger. Spesielt ikke på et såpass korttidsholdbart produkt som yoghurt… Jeg får sjekke bedre neste gang jeg poster noe om noe virkelig er nytt eller ikke. Har jo sett at enkelte i tråden blir dritsure om noen poster noe som ikke er nytt. Mener ikke deg, altså, men har sett noen anonyme som har blitt sure.

Tydeligvis blind jeg (og ikke rent lite flau) som ikke har sett den før nå 🙈 Spiser go morgen ganske ofte selv.  

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Da beklager jeg igjen. Jeg vet at det ofte står nyhet i årevis på ting, men når det har stått limited edition i et år er det jo ingen limited edition lenger. Spesielt ikke på et såpass korttidsholdbart produkt som yoghurt… Jeg får sjekke bedre neste gang jeg poster noe om noe virkelig er nytt eller ikke. Har jo sett at enkelte i tråden blir dritsure om noen poster noe som ikke er nytt. Mener ikke deg, altså, men har sett noen anonyme som har blitt sure.

Tydeligvis blind jeg (og ikke rent lite flau) som ikke har sett den før nå 🙈 Spiser go morgen ganske ofte selv.  

Vi kan sa ikke forvente at vi alle får med oss alt, og det er garantert flere som ikke hadde sett denne før. De sure anonyme ødelegger bare for alle andre. Merker selv at jeg går en ekstra runde før jeg poster bilde av noe jeg tror er nytt, når jeg vet det lusker slike her som kommer til å kritisere og føle seg forulempet om de må lese om noe de har sett før..

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Battery electric blue var helt grei, men kanskje ikke et gjenkjøp. :slurk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

applestories skrev (1 time siden):

Vi kan sa ikke forvente at vi alle får med oss alt, og det er garantert flere som ikke hadde sett denne før. De sure anonyme ødelegger bare for alle andre. Merker selv at jeg går en ekstra runde før jeg poster bilde av noe jeg tror er nytt, når jeg vet det lusker slike her som kommer til å kritisere og føle seg forulempet om de må lese om noe de har sett før..

Sant det, de færreste får vel med seg alt. Ja, synd de sure anonyme må ødelegge sånn. Jeg forstår ikke hvilken glede de har av det. Håper go morgen morell blir i Tines sortiment permanent, for den er den beste jeg har smakt. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, queenbii said:

Battery electric blue var helt grei, men kanskje ikke et gjenkjøp. :slurk:

Det blir neppe en bestseller, nei. :) De kommer nok til å fly ut av hyllene den første uka fordi den er ny, men deretter blir det nok lenge mellom hver gang at det blir nødvendig å etterfylle. :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse syntes jeg var skikkelig gode. Har hatt dem til airfryet laks to ganger nå, skikkelig godt!

SMASHED POTATOES tilbud hos Rema 1000

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørlandchips Sommer Vibber Korean Chicken BBQ:

Jeg ble såpass glad når jeg hørte om denne nyheten, at jeg ikke kunne vente til helga på en smakebit. Altså… Koreansk BBQ. Det er chips, hvitløk, tomat, løk litt krydder. Men den er ikke sterk som egentlig forventet ut fra at den skal være «koreansk». Jeg kan kjenne at det er noe kajenne som stikker litt, men gitt at jeg tåler absolutt ingenting sterk, så vil jeg ikke kalle denne sterk. Og jeg reagerer med brann i halsen på de der nisseehattene med paprika og chilli 😅 Chipsen smaker godt, men ingenting i den minner meg egentlig noe særlig om «koreansk bbq».

God chips, god smak, men tviler på at det blir gjenkjøp da den ikke finnes i butikkene jeg handler i daglig.

Etter hva jeg har funnet er det Joker, Spar eller Eurospar som selger den. 

IMG_9352.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tabris skrev (4 timer siden):

Disse syntes jeg var skikkelig gode. Har hatt dem til airfryet laks to ganger nå, skikkelig godt!

SMASHED POTATOES tilbud hos Rema 1000

Enig. gode og crispy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (På 27.4.2024 den 16.50):

Fant denne på kiwi...må si skikkelig skuffet...det smaker sterk paprika ( og om du ser på ingrediensene er det løk, paprika,hvitløk, chili etc :(

synes potetgull produsenten ikke klarer å lage smak lenger...alt er løk, hvitløk,chili, pepper 

IMG_20240427_164656.jpg

Ikke så dum, syntes det er greit med krydder på.

Likte den, men pomfri smakte det ikke som.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blå pepsien, likte jeg ikke smakte såpe.

Anonymkode: c3147...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Den blå pepsien, likte jeg ikke smakte såpe.

Anonymkode: c3147...750

Jeg synes den blå pepsi maxen smakte OK, men ikke noe jeg kunne drikke noe særlig mengde av. Jeg ser noen sier den skal smake sitrus, men det kjente ikke jeg noe til... jeg vil si vanilje og en svak ettersmak av kanel, jeg.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørlandsis Cookie Dough

Vet ikke om denne er ny, men jeg prøvde den for første gang i dag og herregud så gjerrige de har vært med cookie doughen... Veldig få biter syns jeg. Ble for kjedelig, spiser den opp men kommer ikke til å kjøpe igjen. 

Anonymkode: f5c2c...06d

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

image.thumb.png.08d66372570af7da9e14ab16461f1e17.png

 

jeg syntes ikke denne var helt god. første slurk ok men ble kvalmende. minner om dårlig fyll og tull

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hinkepinke skrev (6 timer siden):

image.thumb.png.08d66372570af7da9e14ab16461f1e17.png

 

jeg syntes ikke denne var helt god. første slurk ok men ble kvalmende. minner om dårlig fyll og tull

Zeroh sin versjon av den samme er faktisk ganske god. Fun sin er jeg enig i at er … tja, hva er ordet, kvalmende? Kjemisk?

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...