Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Den blå pepsi maxen er noe av det dårligste jeg har smakt. Og jeg drikker aaalt for mye vanlig pepsi max. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ariana807 skrev (2 timer siden):

Jeg håper den er lik den Diplom-Is hadde i fjor sommer. Den var helt fantastisk 👌🏻 Fløte-kremet is, med sitronsmak 👌🏻

Det er stor sjanse for at jeg må smake på til helgen 😋 Prøver å redusere inntaket mitt av sukker og kalorier, men gleder meg til å prøve denne!

Den var supergod, så lurer på om den smaker likt! :) Kan du oppdatere her når du har smakt den? 

Anonymkode: f5c2c...06d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den var supergod, så lurer på om den smaker likt! :) Kan du oppdatere her når du har smakt den? 

Anonymkode: f5c2c...06d

Ikke meg du spurte men: Jeg synes denne var bedre! Hadde også litt sitronisaus som ga enda litt mer smak.

Anonymkode: a5149...1b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke meg du spurte men: Jeg synes denne var bedre! Hadde også litt sitronisaus som ga enda litt mer smak.

Anonymkode: a5149...1b1

Nam!! Er den mer syrlig enn den fra diplom is? Takk for svar, jeg må ut og se etter denne i morgen :) 

Anonymkode: f5c2c...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neon_sun skrev (13 timer siden):

Den blå pepsi maxen er noe av det dårligste jeg har smakt. Og jeg drikker aaalt for mye vanlig pepsi max. 

Hva smaker den egentlig? Ser folk er veldig delte på denne, enten misliker de dem eller så elsker de dem. Det er liksom ikke noen midt i mellom😅

Anonymkode: 7a029...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke vente til i kveld med å smake på, tok et pr ts av hver iskrem, litt frem og tilbake:

Hennig Olson Sitron

vs

Diplomis Sitron&Lime

 

Hva skal jeg si. Begge to er 👌🏻👌🏻 vanskelig å smake stor forskjell. Det er en forskjell, men den er liten.

Jeg tror kanskje jeg foretrekker Diplomis sin konsistens fremfor Hennig Olson sin, men det er absolutt ikke noe stor forskjell. Hennig Olson sin med sitron, har et penere utseende, og har litt nesten sorbet aktig saus liggende i «blomstertoppene». 

Smaken, det er syrlig sitron og sitron/lime i kremet is 👌🏻 Helt fantastiske var de begge to. Ingen av dem for sure, men heller ikke for søte en god balanse 😋 

10/10 til begge 😄

IMG_9306.jpeg

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Go morgen med morell, vanilje og nøttekrønsj var knallgod! Tror den allerede har blitt en ny favoritt. Litago bursdagskake var helt ok, smakte litt som den med jordbær. Kommer til å drikke den opp, men kjøper nok ikke igjen.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva smaker den egentlig? Ser folk er veldig delte på denne, enten misliker de dem eller så elsker de dem. Det er liksom ikke noen midt i mellom😅

Anonymkode: 7a029...c4a

Syns den smaker sprite med noe ubestemmelig annet tilsatt. Klarer ikke helt plassere den. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepsi Max Electric - Nei. Blah 😖 Det er noe sitrusgreier, men med en kvalmende søt smak. Nei, tror faktisk jeg heller ut flaska i vasken, dette var absolutt ikke noe å drikke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, neon_sun said:

Den blå pepsi maxen er noe av det dårligste jeg har smakt. Og jeg drikker aaalt for mye vanlig pepsi max. 

 

23 minutter siden, Ariana807 said:

Pepsi Max Electric - Nei. Blah 😖 Det er noe sitrusgreier, men med en kvalmende søt smak. Nei, tror faktisk jeg heller ut flaska i vasken, dette var absolutt ikke noe å drikke 

Fikk en smaksprøve på denne i dag. Fy flate! :spy: Jeg er glad jeg ikke brukte penger på den. :) 

Endret av FrankDrebin 2 1/2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadasikkert29 skrev (11 minutter siden):

Kjøpte denne idag!  🤩

17141451033608655422336159677411.jpg

Nam! Hvor da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (Akkurat nå):

Nam! Hvor da? 

Kiwi ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

neon_sun skrev (20 timer siden):

Den blå pepsi maxen er noe av det dårligste jeg har smakt. Og jeg drikker aaalt for mye vanlig pepsi max. 

Den er grusom! 

Anonymkode: 10db9...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte og prøvde denne i dag. Smakte fersken, men er ikke heeeelt fornøyd med innholdslista. Ser ikke hvorfor yoghurten absolutt må inneholde gelatin? Og hvorfor søtstoff? Jeg personlig liker best vanlig sukker, man smaker søtstoffet altfor godt(også her). Og hvorfor har de tilsatt maisfiber? 
Alt i alt et ultraprosessert produkt som smakte ok, men søtstoffer stråler gjennom.

952FB1F6-0F31-4520-A91D-10FB146052E6.jpeg

Anonymkode: 97f13...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (6 timer siden):

Jeg klarte ikke vente til i kveld med å smake på, tok et pr ts av hver iskrem, litt frem og tilbake:

Hennig Olson Sitron

vs

Diplomis Sitron&Lime

 

Hva skal jeg si. Begge to er 👌🏻👌🏻 vanskelig å smake stor forskjell. Det er en forskjell, men den er liten.

Jeg tror kanskje jeg foretrekker Diplomis sin konsistens fremfor Hennig Olson sin, men det er absolutt ikke noe stor forskjell. Hennig Olson sin med sitron, har et penere utseende, og har litt nesten sorbet aktig saus liggende i «blomstertoppene». 

Smaken, det er syrlig sitron og sitron/lime i kremet is 👌🏻 Helt fantastiske var de begge to. Ingen av dem for sure, men heller ikke for søte en god balanse 😋 

10/10 til begge 😄

IMG_9306.jpeg

Nam, gleder meg til å teste :) 

Anonymkode: f5c2c...06d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 hours ago, AnonymBruker said:

Kjøpte og prøvde denne i dag. Smakte fersken, men er ikke heeeelt fornøyd med innholdslista. Ser ikke hvorfor yoghurten absolutt må inneholde gelatin? Og hvorfor søtstoff? Jeg personlig liker best vanlig sukker, man smaker søtstoffet altfor godt(også her). Og hvorfor har de tilsatt maisfiber? 
Alt i alt et ultraprosessert produkt som smakte ok, men søtstoffer stråler gjennom.

952FB1F6-0F31-4520-A91D-10FB146052E6.jpeg

Anonymkode: 97f13...ea2

Gelatin er for konsistens. Økt viskositet.
Maisfiber er prebiotiske egenskaper, øker opptak av kalsium i tarmen og ersatter sukker.
Sukkerfri og derfor kunstig søtning. Mye overvekt og type 2 diabetes her i landet. Dessuten bedre for tannhelsen

Anonymkode: d1ea7...8ba

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Llise skrev (På 25.4.2024 den 14.43):

Noen som har funnet Cola K-Wave? Isåfall, på hvilken butikk?

Eurospar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HSå denne på tik tok. Krokodiller med salmiakk smak 😳🤩 tror der er meny eller Coop eller Kiwi he he

Screenshot_20240426-215340.jpg

  • Liker 1
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...