Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som har funnet oreo med peanøttsmør, eller hva det er?

Har såå lyst til å smake, men ikke funnet noen steder:(



Anonymous poster hash: 60b3f...e97
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den med creme fraiche og løk var veldig god :) Ihvertfall hvis man liker den type "potetgull"

Den med amerikan ranch også :) masse smak

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har funnet oreo med peanøttsmør, eller hva det er?

Har såå lyst til å smake, men ikke funnet noen steder:(

Anonymous poster hash: 60b3f...e97

Forrige side ble det nevnt coop extra!

Jeg får bare håpe coop mega tar den inn når de åpner neste uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

 

Noen som har funnet oreo med peanøttsmør, eller hva det er?

Har såå lyst til å smake, men ikke funnet noen steder:(

Anonymous poster hash: 60b3f...e97

 

 

Spørs jo hvor du bor. Vi har den på Kiwi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atkins Fudge caramel var bare dødsgod! Jeg måtte også gå cold turkey på browniebaren (farlig avhengighetsskapende greier!), men denne var mer sånn at jeg var fornøyd når den var tom. Herlig :-) blir definitivt mange gjenkjøp fremover!

Anonymous poster hash: db92a...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant akkurat at den rosa kick'en er limited summer edition, så den er snart borte. Men det er jo den beste  :grine:



Anonymous poster hash: 96549...3cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

For øvrig.

Pastaen fra Toro super, smaker ikke grønnsaker og guttungen svelger unna. Enkel, tar jort tid å koke.

Mørk firkløver, kjempegod. Spist en i går. Jepp, hele.

Poseyoghurt fra Skyr. Guttungen spyttet det ut og uffet seg fært. Smakte selv og den med banan er grusom.

Gresk yoghurt for barn fra Synnøve. Er den ny? Aldri sett før, men kult med bilde av Herkules. 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atkins Fudge caramel var bare dødsgod! Jeg måtte også gå cold turkey på browniebaren (farlig avhengighetsskapende greier!), men denne var mer sånn at jeg var fornøyd når den var tom. Herlig :-) blir definitivt mange gjenkjøp fremover!

Anonymous poster hash: db92a...8d8

Jeg måtte prøve den jeg også.Greide ikke å holde meg unna,men takk og lov så slo den ikke brownien så da er jeg trygg  :fnise:

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bernaisechipsen var god, men den smakte veldig lite bernaise. Sørlandschips med lime, chili og creme fraiche smake mest tam paprikachips egentlig..men pluss for mindre poser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spottet Orea Peanøttsmør på Meny Ringnes park idag for dere som leter etter det i Oslo.



Anonymous poster hash: 76a55...2fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett denne i butikken!? Jeg har lett meg både gul og blå nå, men kan ikke finne den!



Anonymous poster hash: 8f9f3...a05

post-37809-0-87527100-1442663333_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns risplata til minde var god, selv om den smaker det samme som i alle andre varianter så funka den i plate varaiant. Var hvertfall greit forhold mellom puffa ris og sjokolade. Kan godt kjøpe igjen. 

Nøtteplata var god, men ikke noe spesielt bedre enn mye annet.

 

Tine 14 vanilje med granola var god den, ikke noe revolusjonerende smaksopplevelse men absolutt spiselig. 

 

Tror til nå at kvikklunsj blåbær og skyr cottage cheese med mango er mine nyhets favoritter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Noen som har sett denne i butikken!? Jeg har lett meg både gul og blå nå, men kan ikke finne den!

Anonymous poster hash: 8f9f3...a05

 

 

Jepp, kjøpte den på en Kiwi i Bærum her om dagen. Syntes bitene var litt kjedelige og harde.. to av bitene minnet veldig om Djungelvrål og Salte sild, som jo er godt, men sildene var ikke så gode som når de kommer i egen pose. Veldig rart, er jo samme merke? Kunne godt vært en type bit uten sånn salt på også, for mer variasjon, feks sånn som de vanlige salt lakris-bitene i Godt og blandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns risplata til minde var god, selv om den smaker det samme som i alle andre varianter så funka den i plate varaiant. Var hvertfall greit forhold mellom puffa ris og sjokolade. Kan godt kjøpe igjen.

Nøtteplata var god, men ikke noe spesielt bedre enn mye annet.

Tine 14 vanilje med granola var god den, ikke noe revolusjonerende smaksopplevelse men absolutt spiselig.

Tror til nå at kvikklunsj blåbær og skyr cottage cheese med mango er mine nyhets favoritter.

Åh, jeg eeeelsker sjokolade og puffet ris-komboen, må teste ut den plata!

Fikk tak i Grandiosa Hjemmelaget med ost og skinke, den var god til frossenpizza å være! Blir definitivt gjenkjøp. :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg eeeelsker sjokolade og puffet ris-komboen, må teste ut den plata!

Fikk tak i Grandiosa Hjemmelaget med ost og skinke, den var god til frossenpizza å være! Blir definitivt gjenkjøp. :ninja:

 

Ja du det er en farlig kombinasjon.... det er jo dyrere å kjøpe plata til 40kr enn posen til 65, men samtidig nesten like greit å få mindre sjokolade tilgjengelig :P

Endret av pinar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at grønnsakspastaen er super. Jeg likte best den med brokkoli og erter, guttungen likte best den med gulrot.

Kjøpte Herkulesyoghurten i dag, gutten spiser en akkurat nå og den faller visst i smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...