Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Groennsakspasta-med-40-prosent-groennsak

Har prøvd Toro Grønnsakspasta med gulerot. Det smakte helt greit. Ikke like godt som vanlig pasta, men greit å veksle mellom i blant :)

Hva inneholder de, foruten 40% grønnsaker? :)

Anonymous poster hash: 2394b...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva inneholder de, foruten 40% grønnsaker? :)

Anonymous poster hash: 2394b...635

 

Det er vel vanlig pasta? Mel+vann+salt? :P

 

Du kan finne detaljene her: http://www.toro.no/Vaare-produkter/Middag/TORO-Fersk-groennsakspasta-Gulrot 

 

Ser det er egg, ikke vann og salt, jeg kan visst ikke lage pasta likevel  :fnise:

Endret av SoftKitty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva inneholder de, foruten 40% grønnsaker? :)

Anonymous poster hash: 2394b...635

 

Blomkålspasta: durumhvete, blomkål 41% (blomkålpurè og

blomkålpulver), hvetemel, hvetegluten, egg.

 

Gulrotpasta: durumhvete, gulrot 42% (gulrotpurè og gulrotpulver),

hvetemel, hvetegluten, egg.

 

Brokkoli- og erterpasta: durumhvete, brokkoli 23% (brokkolipurè og

brokkolipulver), erter 23% (ertepurè og ertepulver), hvetemel,

hvetegluten, egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg prøvd Salte ubåter, litt for klissete og seigt, men smakte godt. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe den igjen da, er ikke så glad i sånn godteri. Men kommer til å spise opp posen for det :D 

 

Kjøpte meg 2 poser nypotet! Så nå skal jeg prøve kantarellen også :D Ikke dag, men Fredag eller Lørdag kanskje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo

Da har jeg prøvd Salte ubåter, litt for klissete og seigt, men smakte godt. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe den igjen da, er ikke så glad i sånn godteri. Men kommer til å spise opp posen for det :D 

 

Kjøpte meg 2 poser nypotet! Så nå skal jeg prøve kantarellen også :D Ikke dag, men Fredag eller Lørdag kanskje.

Hvor kjøpte du chipsene med kantarell? Finner ikke de her i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte du chipsene med kantarell? Finner ikke de her i Bergen.

Coop Obs. 

De hadde 3 store rader, 2 med den andre og 1 med kantarell. Må ha gått rett forbi de sist og trodd det var en 3. rad med den samme. Men i dag dobbelsjekket jeg og da var det 1 med kantarell :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonGangerTo

Coop Obs. 

De hadde 3 store rader, 2 med den andre og 1 med kantarell. Må ha gått rett forbi de sist og trodd det var en 3. rad med den samme. Men i dag dobbelsjekket jeg og da var det 1 med kantarell :D

Takk for svar. Skal sjekke på lørdag om Obs har de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns firkløver med mørk sjokolade var helt grei, litt kjedelig. Men nå er jeg ikke så veldig glad i vanlig firkløver heller. Syns det er bedre med hele nøtter som i helnøtt :)

 

Er det noen som har prøvd de frosne urtene enda? Jeg har prøvd å fryse koriander selv tidligere, men syns den ble så vassen og rar når den tinte igjen. Derfor er jeg veldig spent på hvordan den nye pakken er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns firkløver med mørk sjokolade var helt grei, litt kjedelig. Men nå er jeg ikke så veldig glad i vanlig firkløver heller. Syns det er bedre med hele nøtter som i helnøtt :)

 

Er det noen som har prøvd de frosne urtene enda? Jeg har prøvd å fryse koriander selv tidligere, men syns den ble så vassen og rar når den tinte igjen. Derfor er jeg veldig spent på hvordan den nye pakken er.

De har ikke fått dem inn på sparen min enda :(

Anonymous poster hash: 97c76...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne i kantina på skolen idag, den er vel ny? :) står hvertfall nyhet på den :P

 

Så lurt!  :) Kjøpte du den? (Hvis så, smakte det?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lurt! :) Kjøpte du den? (Hvis så, smakte det?)

Nei smKte den ikke, er ikke så glad i havregrøt :P

De hadde forresten en smak til. Syntes for øvrig at den hørtes bedre ut :)

post-83143-1010902_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dorosseru

smakte nettopp Yoplait dobbel 0 med eple. Den var veldig god! Har også smakt grønnsakspastaen med erter og brokkoli. Tror ikke det blir gjenkjøp av den. 

 

Har også kjøpt den nye Ballerinakjeksen og Melkesjokoladekrutene fra Sætre. Skal testes på Lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo

Skyr med cottage cheese smaken mango og pasjonsfrukt var god :)

Jeg og synes den var god men siden jeg liker å tropisk musli og nøtter på toppen, blir det for kompakt for meg. Cottage cheese i seg selv er bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ballerina Duo smakte py!

14 vanilje med chiafrø og granola(tror jeg) var veldig god. Masse protein og god vaniljesmak:) halv pris på Narvesen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ballerina Duo smakte py!

14 vanilje med chiafrø og granola(tror jeg) var veldig god. Masse protein og god vaniljesmak:) halv pris på Narvesen nå.

 

Samboeren min elsker disse virker det som. Han ble rimelig skuffet når jeg kom hjem med vanlig ballerina  :fnise:  Meg selv? Tror nok ikke det blir en stor hit nei. 

-

Prøver meg igjen; Oreo med peanutbutter? Sjekket Rema, men de får jo aldri inn nyheter. Butikken i nærheten av der jeg jobber (ICA) skal legges ned og bli til Coop, så der ser det jo ut som det er en raided butikk fra et krigsområde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babybel med gouda, er den ny?

Vet det kom en med cheddar for en stund siden (lilla), og så er det den vanlige rød. Den med gouda er oransje.

Den lilla har jeg kjøpt på ica lenge, den er og i Sverige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...