Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

http://www.godt.no/#!/artikkel/23519903/Sjekk+høstens+godteri-+og+snacksnyheter+fra+matslippet&xtor=CS1-2-23519903%5BSjekk+høstens+godteri-+og+snacksnyheter+fra+matslippet%5D

Gleder meg til å smaker mørk firkløver!

Men ang. spesial-platen fra Minde.. Jeg så den i hylla på meny (helgø meny i stvg), men synes i forbifarten at det stod noe om cashewnøtter ut på pakken? Noen som vet om det er den "gode gamle" spesial fra smågodtet eller om det er en helt ny spesial ?

Anonymous poster hash: db92a...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BabyBlue

Mørk firkløver var innmari god :O Perfekt smak av sjokoladen, og akkurat passe med nøtter. Naaaam. Mektigere enn den vanlige varianten, så man spiser mindre. Greit for oss som har litt vanskelig for å la sjokoladen ligge når den først er åpnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.godt.no/#!/artikkel/23519903/Sjekk+høstens+godteri-+og+snacksnyheter+fra+matslippet&xtor=CS1-2-23519903%5BSjekk+høstens+godteri-+og+snacksnyheter+fra+matslippet%5D

Gleder meg til å smaker mørk firkløver!

Men ang. spesial-platen fra Minde.. Jeg så den i hylla på meny (helgø meny i stvg), men synes i forbifarten at det stod noe om cashewnøtter ut på pakken? Noen som vet om det er den "gode gamle" spesial fra smågodtet eller om det er en helt ny spesial ?

Anonymous poster hash: db92a...8d8

Ja med nøtter ja.. Cashewnøtter og... Hmmm, mangler? utseende minnet meg om den blå spesial-nøtteposen, men den er vel fra "den lille nøttefabrikken"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo

SERIØST? FINNES DET?

Til butikken!

Så den på listen og ble like skeptisk som i fjor når jeg smakte på de med smak av bacon. Altfor mye salt og kvalmende. Måtte kaste resten av posen i bosset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.godt.no/#!/artikkel/23519903/Sjekk+høstens+godteri-+og+snacksnyheter+fra+matslippet&xtor=CS1-2-23519903%5BSjekk+høstens+godteri-+og+snacksnyheter+fra+matslippet%5D

Gleder meg til å smaker mørk firkløver!

Men ang. spesial-platen fra Minde.. Jeg så den i hylla på meny (helgø meny i stvg), men synes i forbifarten at det stod noe om cashewnøtter ut på pakken? Noen som vet om det er den "gode gamle" spesial fra smågodtet eller om det er en helt ny spesial ?

Anonymous poster hash: db92a...8d8

Jeg var den som nevnte den først,men da hadde jeg bare sett den i forbifarten så ble skuffa når jeg skulle kjøpe den i stad og innså at det ikke var spesial sjokoladen man finner i smågodt hylla,men heller en sjokolade med flere typer nøtter

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg smakt Smoked spareribs potetgullet - litt usikker på hva jeg synes. Det var ganske godt, men kanskje litt sterkt, eller det var i alle fall noe som var litt for mye av etter min smak ..*grubler videre på smaken* 

 

Tror faktisk den vil være ganske god til dip :jepp:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimi har fått inn frozen frokostblanding, tipper det er mange barn som kommer til å få lyst på den. Fikk ikke sett så godt på den om hvordan type frokostblanding det var da:P

Anonymous poster hash: d008c...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gleder meg til å prøve den nye nøttesjokoladen, har helt dilla på nøtter for tiden :fnise: Noen som vet hvilke nøtter som er i den??

Cashew,macedemian og så glemte jeg den siste akkurat nå ;p

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen sett de fryste urtene til Findus enda? :)Anonymous poster hash: 97c76...ebe

Jeg har ikke sett dem selv, men de skal i første omgang kun være tilgjengelig på Spar, så ville startet med å se der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...