Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Har sett etter Stratosen i flere butikker men har ikke funnet den ennå... Ser veldig god ut! :) Smakte forresten endelig Pops Safari som kom 1. februar eller noe og de var jo kjempegode!:) Men skulle vært bare lakris og kanskje sjokoladekulene, de med sitron var litt kjedelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitron yoghurten fra Tine er tilbake som limited edition. 



Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ikke den nye stratosen, kjøpte på kiwi.

Har sett mørk firkløver på coop extra

Anonymous poster hash: 95bdc...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste den nye stratosen nå, den var god :)

 

Jeg skulle ønske de fikk den kvikklunsj blåbær her nå snart

Jeg har funnet den på Statoil og Narvesen(der har de to for 25)

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett etter Stratosen i flere butikker men har ikke funnet den ennå... Ser veldig god ut! :) Smakte forresten endelig Pops Safari som kom 1. februar eller noe og de var jo kjempegode! :) Men skulle vært bare lakris og kanskje sjokoladekulene, de med sitron var litt kjedelige.

 

Jeg syntes alle var kjempegode, men etter å ha lest på innholdsfortegnelsen blir de ikke kjøpt igjen. Neitakk til palmeolje. 

Anonymous poster hash: 492ff...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

 

Jeg har funnet den på Statoil og Narvesen(der har de to for 25)

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

 

Jeg får lete etter dem der :) Er de veldig gode? Jeg er lei av de vanlige :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40474.pngNoen som har funnet denne noe sted? Jeg har sååååå lyst til å prøve den, men verken Kiwi eller Prix her har den :( Dette er det kjipeste med å bo i gokk, matvareutvalget er helt patetisk.



Anonymous poster hash: fd2e7...51c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40474.pngNoen som har funnet denne noe sted? Jeg har sååååå lyst til å prøve den, men verken Kiwi eller Prix her har den :( Dette er det kjipeste med å bo i gokk, matvareutvalget er helt patetisk.

Anonymous poster hash: fd2e7...51c

Rema og Meny har den i hvertfall. Den finnes ikke på min lokale Kiwi heller.

Anonymous poster hash: ebce5...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

40474.pngNoen som har funnet denne noe sted? Jeg har sååååå lyst til å prøve den, men verken Kiwi eller Prix her har den :( Dette er det kjipeste med å bo i gokk, matvareutvalget er helt patetisk.

Anonymous poster hash: fd2e7...51c

 

Coop :)

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får lete etter dem der :)Er de veldig gode? Jeg er lei av de vanlige :P

JA! :)

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett to sånne aliminumformer med melblandinger i. Sånn instant-brød. Putt oppi 2,5dl vann rør rundt i formen og sett på heving før den skal i ovnen. 

 

Holdt på å kjøpe. Smart tenkte jeg... Så tenkte jeg meg om litt til og fant ut at det var jo (sikkert) bare en dyrere variant av de melblandingsposene. Så ikke på prisen, så vet ikke om den var dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

40474.pngNoen som har funnet denne noe sted? Jeg har sååååå lyst til å prøve den, men verken Kiwi eller Prix her har den :( Dette er det kjipeste med å bo i gokk, matvareutvalget er helt patetisk.

Anonymous poster hash: fd2e7...51c

 

 

Denne har vært en stund og de fleste store butikker har denne :) Har selv funne den på coop obs, coop extra, rema 1000 og kiwi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begge de kule-godteriene har allerede kommet på Statoilen jeg jobber, i alle fall. :)



Anonymous poster hash: 5bc8a...fb2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Salte ubåter gleder jeg meg til å smake :)

 

 

En kommentar til det med at 1 av 5 nyheter er suksesser.. jeg skulle ønske det var plass til litt mer mangfold i matbutikkene, at ikke kun bestselgerene får bli :/ Men skjønner jo at det er et økonomispørsmål.. Hadde bare vært fint med litt utvalg. Lurer på hva som forsvinner nå jeg. Savner de lemonadene som jeg tror Tine hadde for noen år siden, i plastflaske, en sitron og en grapefruit.. de var gode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...