Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Smashkuler er sikkert gode. Men de smaker jo helt sikkert helt likt som vanlig smash. Bare en annen fasong.

 

Crispokulene - er det bare kjeks inni de? Blir ikke det noe ala de derre Kina som var før. Eller kanskje de er enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke produsentene finne på nye ting? føler alltid det er de samme tingene som går igjen. Smash og crispo finnes jo allerede i flere varianter. Blir litt som greia med taco smak på alt, og oreo..

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyhet fra hatting, glutenfrie pitabrød også uten laktose, soya, egg og nøtter :)

 

 

 

post-34968-0-46349200-1440621207_thumb.j

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dårris

Nyhet fra hatting, glutenfrie pitabrød også uten laktose, soya, egg og nøtter :)

Hurra! Glutenfri pitabrød er noe jeg virkelig har savnet! Hatting sine glutenfri rundstykker og havrebriks er kjempegode, det er sikker pitabrødene også. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smashkuler er sikkert gode. Men de smaker jo helt sikkert helt likt som vanlig smash. Bare en annen fasong.

Crispokulene - er det bare kjeks inni de? Blir ikke det noe ala de derre Kina som var før. Eller kanskje de er enda?

Crispen er vel hardere enn den puffa maismassen som er i kina ser jeg for meg. Har lyst å prøve begge to, men har ikke vært på statoil på en stund. Bare der jeg har sett de til nå

Anonymous poster hash: 95bdc...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyhet fra hatting, glutenfrie pitabrød også uten laktose, soya, egg og nøtter :)

Leste det igår, det er en utrolig god nyhet!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoringer er på bildet, det har jo vært i salg i mange år :klo:

Lese artikkelen og ikke bare se på bilder?

Anonymous poster hash: c98fa...3d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjokoringer er på bildet, det har jo vært i salg i mange år :klo:

 

Men å rette opp i skrivefeilen på pakken har de aldri klart.  :fnise:

Anonymous poster hash: f422d...caf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, litt skuffet, var ikke så mye spennende. Men kommer til å teste bernaise-potetgull, salte ubåter og grønnsakspasta :) Så jo litt smart ut med yoghurt på sånn pose.. lurer på prisen på den versus yoghurt i beger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg så Grandiosa rullen og Sørlandschipsen på Kiwi i stad.  

 

Edit: jeg er helt sikker på at jeg så sørlandschpisen i stad etter en nærmere titt på bildet - jeg holdt på å kjøpe den :)

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men å rette opp i skrivefeilen på pakken har de aldri klart. :fnise:

Anonymous poster hash: f422d...caf

Hvilken skrivefeil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men å rette opp i skrivefeilen på pakken har de aldri klart. :fnise:

Anonymous poster hash: f422d...caf

Feilen var retta opp på sjokoringer, men de gjør det på nytt med "sjokolade ruter".
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middels fornøyd med årets nyheter.. Mye kjedelig og mye som ikke passer inn i mine preferanser og kosthold.. Med det sagt: Gleder meg til å prøve skyr med cottage cheese, de nye yoghurtene fra yoplait og mørk sjokolade med firkløver! Må også teste oreo med peanøttsmør en gang, men vedder på det er sånn "gøy å smake for å ha smakt"-produkt ..

Anonymous poster hash: db92a...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...