Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Er Cartoons kjeks borte for godt nå? Finner dem ingen plass :(

Har de på Rimi:) med mindre de har blitt borte den siste uka, har ferie nå:P

Anonymous poster hash: d008c...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Emera

Tullball. Man blir aldri for gammel for kjeks :)

Nei, for gammel for kjeks blir man ikke. Jeg kjøpte nylig en pakke Gjende eventyrkjeks. Og jeg er midt i førtiårene. De var gode, til og med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Jeg kjøpte den nye Freia-kjeksen, "Cookieglede - myk inni." Den lyse varianten. Den var ekstremt søt! Usj. Rett i søpla med den, dessverre. Men jeg synes alle Freia-kjeksene er for søte, så det var ikke overraskende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest Jacklost

Har de på Rimi:) med mindre de har blitt borte den siste uka, har ferie nå:PAnonymous poster hash: d008c...762

Jeg fant noen på en butikk nylig men det var bare to, jeg ser dem ikke noen andre plasser. Rart :klo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer de? Jeg har ikke sett dem noen plasser. Trodde nye produkter kom 1 februar :klo:

Jeg har heller ikke sett den sjokoladen noen plasser. Fant den bare på consuming.co sin blogg.

http://www.consuming.no/2015/07/kvikk-lunsj-blabaer-fra-freia/

Ser hun har kjøpt sjokoladen på Deli de Luca. :)

 

Anonymous poster hash: 1f299...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant kvikk lunsj med blåbær på Statoil :)



Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg, jeg er mektig lei av den vanlige kvikk lunsjen :)

Blir ALDRI lei den jeg ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvikk Lunsj med blåbær, har den vært solgt tidligere også?

Mener å huske at jeg har sett den for mange år siden. Eller så kan det hende jeg drømte det... ;)

Edit: så trykker jeg på linken til consuming - bloggen og ser den har vært i salg tidligere ja. Hva med å lese før man spør.. :sjenert:

Endret av Edie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Kvikk Lunsj med blåbær, har den vært solgt tidligere også?

Mener å huske at jeg har sett den for mange år siden. Eller så kan det hende jeg drømte det... ;)

Ifølge en artikkel jeg så på så sier de at den er tilbake så har tydeligvis solgt dem før. Men det kan ikke jeg huske :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvikklunsj med blåbær får være i fred for meg. :) Men, nå er det ikke så altfor lenge til september og nytt produktslipp. Blir spennende å se hva som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, nå er det ikke så altfor lenge til september og nytt produktslipp. Blir spennende å se hva som kommer.

Ja! Lurer på hva høstens produkttrender er. Husker et år der alle produsenter kom med produkter med taco-smak. En gang var det melkesjokolade, oreo har hatt sin periode.. Kan vi ikke leke litt gjettelek? Jeg lager en ny tråd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Dorosseru

Så en ny stratos på butikken idag, den var lyseblå og het "stratos milky".. :sjokkert:

 

KAn det være at stratosen med hvitt fyll endelig kommer tilbake? Tror den het stratos dobbel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ennasus

KAn det være at stratosen med hvitt fyll endelig kommer tilbake? Tror den het stratos dobbel :)

Tror nok ikke det er den samme :( Stratos dobbel var jo med hvit sjokolade, men tror nok denne var med melkefyll (slikt som i de påskeegga)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorosseru

Tror nok ikke det er den samme :( Stratos dobbel var jo med hvit sjokolade, men tror nok denne var med melkefyll (slikt som i de påskeegga)

 

ååå :tristbla: Stratos dobbel var favorittsjokoladen min. Jaja, lov  håpe på en relansering i fremtiden  :laugh:

Endret av Dorosseru
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...