Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

så snill du er!! men jeg fant!!! Eurospar på trekanten. men såååå skuffa da! hadde sett for meg et fyldigere fyll, dette var jo litt tørt :cry3:

Du hadde ALT for store forventninger til den :P Legg den i fra deg og ta den fram når du egentlig ikke har lyst på den, kanskje den blir bedre da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Despicable Me skrev (På 21.9.2015 den 16.48):

Du hadde ALT for store forventninger til den :P Legg den i fra deg og ta den fram når du egentlig ikke har lyst på den, kanskje den blir bedre da? :P

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken produsent er det som produserer den?

Nestle hadde en sånn liten Smarties sjokolade ala eventyr sjokolade i 2004 rundt der. Den var rødt papir på med sånn rød aluminiumsfolie. Veldig god, de hadde den på Rimi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nestle hadde en sånn liten Smarties sjokolade ala eventyr sjokolade i 2004 rundt der. Den var rødt papir på med sånn rød aluminiumsfolie. Veldig god, de hadde den på Rimi.

Å, den har visst gått meg hus forbi, for den kan jeg ikke huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, den har visst gått meg hus forbi, for den kan jeg ikke huske.

Jeg huker den, foreldrene mine skilte seg noen år før. Så jeg brukte pappas pantepenger på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg huker den, foreldrene mine skilte seg noen år før. Så jeg brukte pappas pantepenger på de.

Så trist. :( :klemme:

Trodde egentlig jeg fulgte ganske godt med på sjokolademarkedet, men det er opptil flere ting som har gått meg hus forbi. Rød smash f.eks. Skulle ønske den kom tilbake så jeg fikk smakt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde et par nye produkter i dag. Skyr med cottage cheese og mango var overraskende god! Den skal jeg kjøpe flere ganger. Prøvde også dobbel 0 protein eple, den var helt grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nypotetgullet med creme fraiche er kjempegodt, Oreo med peanøttsmak er helt greie. Gode, men som andre har sagt, den peanøttsmaken skremmer ingen.

 

Skulle kjøpe den i dag, med 20% avslag via Meny-appen. Men fant den absolutt ikke i butikken. Men Kims Crisp fra tidligere i år, som de hadde på tilbud, havnet i handlekorgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud altså..i helgen ble jeg kvalifisert til å skrives om i "dumme kunder"-tråden. Var så desperat etter å teste det nye bernaise-potetgullet at jeg grafset inni en eske som ikke var pakket ut ennå.. kom en ansatt løpende men jeg fikk kjøpe likevel da.. Flaut, men verdt det, for det var godt potetgull! Smakte lite bernaise da...kjente bare en svak smak av det. Og butikkene får pakke ut litt fortere synes jeg så stakkars desperate gærninger som meg ikke må dumme seg ut for å få tak i godsakene.



Anonymous poster hash: 76a55...2fa
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygg-gryn og chia! Jeg fant den på Meny, smakte helt greit :)

Skulle akkurat til å poset et nye innlegg.Måtte ut en tur så raksa med meg en,men ble skuffa. For det første så rant den over inni microen(fulgte bruksanvisningen) og  for den andre syntes jeg den var fryktelyg tynn. Nesten på grensa til velling. Blir ikke gjenkjøp. Holder meg til fjorland sin

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nestle hadde en sånn liten Smarties sjokolade ala eventyr sjokolade i 2004 rundt der. Den var rødt papir på med sånn rød aluminiumsfolie. Veldig god, de hadde den på Rimi.

 

Ååh, barndomsminner  :rodmer:

Anonymous poster hash: 96549...3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud altså..i helgen ble jeg kvalifisert til å skrives om i "dumme kunder"-tråden. Var så desperat etter å teste det nye bernaise-potetgullet at jeg grafset inni en eske som ikke var pakket ut ennå.. kom en ansatt løpende men jeg fikk kjøpe likevel da.. Flaut, men verdt det, for det var godt potetgull! Smakte lite bernaise da...kjente bare en svak smak av det. Og butikkene får pakke ut litt fortere synes jeg så stakkars desperate gærninger som meg ikke må dumme seg ut for å få tak i godsakene.

Anonymous poster hash: 76a55...2fa

Det er vel helt innafor. Jeg har selv jobbe i butikk i ganske mange år nå og ville aldri brydd meg om en kunde tok en vare vi ikke hadde rukket å fylle på enda. Det skal jo selges uansett:)

Anonymous poster hash: d008c...762

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud altså..i helgen ble jeg kvalifisert til å skrives om i "dumme kunder"-tråden. Var så desperat etter å teste det nye bernaise-potetgullet at jeg grafset inni en eske som ikke var pakket ut ennå.. kom en ansatt løpende men jeg fikk kjøpe likevel da.. Flaut, men verdt det, for det var godt potetgull! Smakte lite bernaise da...kjente bare en svak smak av det. Og butikkene får pakke ut litt fortere synes jeg så stakkars desperate gærninger som meg ikke må dumme seg ut for å få tak i godsakene.

Anonymous poster hash: 76a55...2fa

Haha, søt!

Nå åpner coop mega om to dager, da skal jeg jammen meg handle kurven full av nyheter!

Ballerina duo var god, den smakte som barndommen uten at jeg kommer på hva det er nå.

Hva tenker dere om spaghettien med grønnsaker? Hva har dere i tillegg til den? Vurderer den i dag sålangt rema har den inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...