Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Atkins-baren med caramel fudge var veldig god!! Mye bedre konsistens, dvs mykere, enn andre atkinsbarer :) Venninna mi mener at den smakte mars - så her blir det gjenkjøp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bon auqa med blåbær og honning og med fersken og alo vera på kiwi. Men det frista ikke å prøve,men kanskje det frister noen andre :)



Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atkins-baren med caramel fudge var veldig god!! Mye bedre konsistens, dvs mykere, enn andre atkinsbarer :) Venninna mi mener at den smakte mars - så her blir det gjenkjøp! 

Å nei. Jeg måtte gå cold turkey på den brownie baren for det ble så dyrt for lommeboka,og så leser jeg dette. Gi meg stryke til å ikke løpe ut og kjøpe  :fnise:

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Double protein yoghurten med vanilje fra yoplait var like god som den med eple :)

https://www.fjordland.no/om-fjordland/aktuelt-media/presserom?id=1214664&type=pressrelease

Er den med eple like god som den vanlige dobbel 0% med eple som fantes før? Må få prøvd den, har ikke funnet den noe sted enda!

Smakte potetgull med kantarell, den var fæl! Smakte dårlig posesaus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den med eple like god som den vanlige dobbel 0% med eple som fantes før? Må få prøvd den, har ikke funnet den noe sted enda!

Smakte potetgull med kantarell, den var fæl! Smakte dårlig posesaus.

 

ja jeg synes det, men den gamle smakte vel litt mer frukt/eple kanskje.. i den nye er det jo eple og vanilje. Men jeg syns den er veldig god, og liker at det er fyldigere konsistens enn på de vanlige dobbel 0 % :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren min elsker disse virker det som. Han ble rimelig skuffet når jeg kom hjem med vanlig ballerina :fnise: Meg selv? Tror nok ikke det blir en stor hit nei.

-

Prøver meg igjen; Oreo med peanutbutter? Sjekket Rema, men de får jo aldri inn nyheter. Butikken i nærheten av der jeg jobber (ICA) skal legges ned og bli til Coop, så der ser det jo ut som det er en raided butikk fra et krigsområde.

Jeg leter og leter og leter. Intet hell :( den skulle slippes på mandag, men de har enda ikke fått den i butikk i Bodø i allfall! har vært innom tre remaer, coop obs, to kiwi, matkroken, bunnpris og coop prix....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leter og leter og leter. Intet hell :( den skulle slippes på mandag, men de har enda ikke fått den i butikk i Bodø i allfall! har vært innom tre remaer, coop obs, to kiwi, matkroken, bunnpris og coop prix....

Eneste remaen min har fått inn er mørk firkløver, ellers har de ingen nyheter.. Det er nesten fristende å sende en Mail og høre når og i hvilke butikker den skal slippes. Har ikke sett den i Oslo.

Sender en Mail jeg, når jeg har fått våknet litt mer *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste remaen min har fått inn er mørk firkløver, ellers har de ingen nyheter.. Det er nesten fristende å sende en Mail og høre når og i hvilke butikker den skal slippes. Har ikke sett den i Oslo.

Sender en Mail jeg, når jeg har fått våknet litt mer *ler*

do that :nigo: Jeg drømmer om den om natta! fallhøyden er farlig stor :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt Oreo med peanøttsmør på Coop Extra. Den var god den, men jeg syns det kunne vært mer peanøttsmak.

Smakte pasta med brokkoli og erter i går, og den fallt i smak hos hele familien. Ungene syns det var stas at den var grønn og smaken var god.

Mørk Firkløver fallt virkelig i smak hos meg! Smakte mer kokesjokolade enn vanlig mørk sjokolade, og ble fortere mettet av den så den varte lenger også, bonus ;)

Nypotetchips med kantarell er kjempegod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen som bor på Innladet så er oreo med peanøttsmør observert på CC mat Lillehammer

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smakte cookies and cream nutrilett bar idag. Den var kjempevond :P

Jeg synes den første biten var temmelig skuffende. Men etter hvert likte jeg den bedre. Nå er den helt ok, men ikke mer enn det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg leter og leter og leter. Intet hell :( den skulle slippes på mandag, men de har enda ikke fått den i butikk i Bodø i allfall! har vært innom tre remaer, coop obs, to kiwi, matkroken, bunnpris og coop prix....

 

Er ganske sikker på at jeg så den på coop extra eller eurospar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske sikker på at jeg så den på coop extra eller eurospar :)

 

ååååh, seriøøøst!!!! :nigo: skal heeeldigvis forbi støver i morgen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...