Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om spaghettien med grønnsaker? Hva har dere i tillegg til den? Vurderer den i dag sålangt rema har den inne

 

Jeg har spist varianten med brokkoli/erter med laks og creme fraiche (og krydder), det var snadder! Den smaker jo ikke grønnsaker :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har spist varianten med brokkoli/erter med laks og creme fraiche (og krydder), det var snadder! Den smaker jo ikke grønnsaker :danse:

Den gjør ikke det nei.. Håpet egentlig den skulle gjøre det, så jeg slapp å smørsteke brokkolien *ler* men fisk blir vanskelig når man er vegetarianer. Da får det heller bli den vanlige sausen :) takk for forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om spaghettien med grønnsaker? Hva har dere i tillegg til den? Vurderer den i dag sålangt rema har den inne

 

Jeg prøvde gulrotvarianten med en ostepastasaus på. Syntes pastaen var kjedelig, kunne godt smakt mye tydligere gulrot. Syntes det smakte litt som pasta med ettersmak av papp... Men jeg skal teste blomkålvarianten også, med en annen saus :)

 

Stratos Melky var god synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes grønnsakspastaen er veldig god. Har smakt den med blomkål og den med brokkoli, begge funker bra. Vi spiser ikke pasta til vanlig, men denne kommer vi til å ha i blant. :)



Anonymous poster hash: 9d028...b88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som ikke skjønner greia med grønnsakspasta? Høres ut som noe lagd for vanskelige barn.

Anonymous poster hash: c98fa...3d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til helgen, da skal jeg smake de riffla Superchipsene

 

 



Anonymous poster hash: 73a95...6bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som ikke skjønner greia med grønnsakspasta? Høres ut som noe lagd for vanskelige barn.

Anonymous poster hash: c98fa...3d7

For oss som har barn som ikke jubler over grønnsaker er den super!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så smash og crispo-kulene på Spar i stad, men 28 kroner per pose og det at jeg var på vei til tannlegen gjorde at jeg ikke prøver dem nå, i hvert fall! :ler:

 

Oreo med peanøttsmør var helt ok, tror ikke det blir gjenkjøp med det første. 

 

Minde med nøtter var ok, men blir nok heller Walters mandler om vi skal kjøpe sjokolade med nøtter. Skal prøve å få lurt med meg risplata neste gang :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd Pepsi Max Cherry, og får ikke helt bestemt meg om jeg liker den eller ikke. For meg smaker den mer av mandler og marsipan enn kirsebær. Marsipan er noe av det beste jeg vet, men det blir litt sært med marsipansmak på brusen. Jeg tror jeg har endt opp med at den er god i små doser, men blir fort kvalmende.

 

Har også prøvd Stratos Melky. Sjokoladen var ok, men inneholdt litt lite melkefyll. Jeg likte bedre den stratostypen som var fylt med hvit sjokolade, og som var tilgjengelig for tre-fire år siden. Det er bra at Stratos Milky finnes i liten størrelse. Nye typer sjokolade kommer ofte i store planter, og jeg har ikke selvkontroll nok til å spise bare litt om gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha hørt at Center lanserer en sjokolade med mint - noen som vet om det stemmer og når den evt kommer?

 

Den har vært i Sverige ganske lenge. Ikke meg i mot at den kommer hit inn.

Anonymous poster hash: c7fea...321

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd Pepsi Max Cherry, og får ikke helt bestemt meg om jeg liker den eller ikke. For meg smaker den mer av mandler og marsipan enn kirsebær. Marsipan er noe av det beste jeg vet, men det blir litt sært med marsipansmak på brusen. Jeg tror jeg har endt opp med at den er god i små doser, men blir fort kvalmende.

Har også prøvd Stratos Melky. Sjokoladen var ok, men inneholdt litt lite melkefyll. Jeg likte bedre den stratostypen som var fylt med hvit sjokolade, og som var tilgjengelig for tre-fire år siden. Det er bra at Stratos Milky finnes i liten størrelse. Nye typer sjokolade kommer ofte i store planter, og jeg har ikke selvkontroll nok til å spise bare litt om gangen.

Jeg synes den var kjempe god, helt til noen sa den smakte marsipan.. Nå skaker den kun marsipan i hodet mitt og det ble ikke helt det samme :P

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Den har vært i Sverige ganske lenge. Ikke meg i mot at den kommer hit inn.

Anonymous poster hash: c7fea...321

 

Det er ny her  i Sverige også 

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøpte meg oreo med peanøttsmør i dag. 

Skal prøve de så fort jeg er frisk, har vært forkjølet en stund nå så smaker ingenting.

 

De høres ganske kvalmende ut, men de var på tilbud så måtte jo bare prøve dem :P

Noen som har prøvd den? Var den god?

Jada, vi er noen her som har smak dem. Og vi er vel enige om at de er gode, men smaker litt lite peanøtt. God bedring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha hørt at Center lanserer en sjokolade med mint - noen som vet om det stemmer og når den evt kommer?

På sett denne i butikk, ikke sikker på hvilken, men tror det var Spar.

Anonymous poster hash: b987d...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha hørt at Center lanserer en sjokolade med mint - noen som vet om det stemmer og når den evt kommer?

 

Eurospar har den :) Er litt lik den gamle Smil med mint sjokoladen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...