Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Gjest Wanda Maximoff

Enig at grønnsakspastaen er super. Jeg likte best den med brokkoli og erter, guttungen likte best den med gulrot.

Kjøpte Herkulesyoghurten i dag, gutten spiser en akkurat nå og den faller visst i smak.

Er den ny? Jeg fant den på Coop og må si at jeg aldri har sett det før, men igjen, sjeldent jeg er på Coop. Yoghurten altså :) Endret av Steve Rogers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er den ny? Jeg fant den på Coop og må si at jeg aldri har sett det før, men igjen, sjeldent jeg er på Coop. Yoghurten altså :)

 

Den er ny

Anonymous poster hash: c7fea...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååh, seriøøøst!!!! :nigo: skal heeeldigvis forbi støver i morgen :nigo:

 

Fant du? Kjøpte selv på Eurospar på Koch i dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant du? Kjøpte selv på Eurospar på Koch i dag :D

NEI!!!!! var både på støver og ved fengselet, but no!! da MÅ jeg dit på mandag. gråter snart :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI!!!!! var både på støver og ved fengselet, but no!! da MÅ jeg dit på mandag. gråter snart :cry3:

 

Jeg kjøpte den siste de hadde, men de får helt sikkert inn mer i neste uke ;) Hvis ikke må du sjekke Eurospar Trekanten og ved Hunstadsenteret :) Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den siste de hadde, men de får helt sikkert inn mer i neste uke ;) Hvis ikke må du sjekke Eurospar Trekanten og ved Hunstadsenteret :) Lykke til :D

hahaha, jeg Kommer ALDRI til å få smakt den :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en ny ferdig byggrynsgrøt til å varme i micro på kiwi,men selvsagt glemte jeg var den var blandet med(var og byggryn og noe annet) når jeg skulle poste innlegget. Kankskje noen andre har sett den?



Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Nye Stratosen var god syns jeg. Har kjøpt den to ganger allerede :)

Smakte Kvikk lunsj med blåbær,og den var ikke så verst. Mente at jeg hadde smakt det før,og måtte google det. Hadde visst rett,for den var visst her for 15 år siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte Pepsi Max cherry for 2 gang idag....

Og den smakte helt forferdelig! Kan ikke skjønne hvorfor jeg ikke smakte den fæle ettårsmarkeringen første gangen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smakte Pepsi Max cherry for 2 gang idag....

Og den smakte helt forferdelig! Kan ikke skjønne hvorfor jeg ikke smakte den fæle ettårsmarkeringen første gangen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, jeg Kommer ALDRI til å få smakt den :(

 

Typisk når man leter etter noe :P Hvis du ikke får tak i, så ska jeg komme meg en pakke til deg :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Smarties-sjokolade??? :o

Sjokoladeplate med smartis.Jeg så den på narvesen

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så en ny ferdig byggrynsgrøt til å varme i micro på kiwi,men selvsagt glemte jeg var den var blandet med(var og byggryn og noe annet) når jeg skulle poste innlegget. Kankskje noen andre har sett den?

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

 

 

Bygg-gryn og chia! Jeg fant den på Meny, smakte helt greit :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk når man leter etter noe :P Hvis du ikke får tak i, så ska jeg komme meg en pakke til deg :danse:

så snill du er!! men jeg fant!!! Eurospar på trekanten. men såååå skuffa da! hadde sett for meg et fyldigere fyll, dette var jo litt tørt :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...