Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den har vært til salgs siden før sommeren! Kanskje lengere!

Anonymkode: fe310...ee4

Sorry men de har aldri hatt den her i Nord Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Ennasus skrev:

Kommer ikke inn på siden, hva slags sjokolade e det? :hjerter_rundt: 

Ren melkesjokolade, som visstnok blir bedre enn Bergene melk :sikle:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Ennasus skrev:
  • Åå jeg elsket beregne melk :rodmer:

Jeg også! :strix: Så nå gleder jeg meg så ekstremt til denne kommer i butikkene! I følge Nidars FB-side blir det i løpet av et par ukers tid, om jeg forstod det rett! :nigo: 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorosseru
23 minutter siden, Tekola skrev:

Jeg også! :strix: Så nå gleder jeg meg så ekstremt til denne kommer i butikkene! I følge Nidars FB-side blir det i løpet av et par ukers tid, om jeg forstod det rett! :nigo: 

 

 

ÅÅÅÅ den så god ut! Nå kommer jeg til å stikke innom butikken hver dag til jeg finner den :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30. januar 2016 at 14.13, Antlers skrev:

Skyr med kokos og mørk sjokolade med bringebær! :bolledeig:

Har aldri skjønt hvorfor vi har så få lettilgjengelige produkter med kokos. Hvor blir det av Kokosis og rå/tørket kokossnacks? Synes utvalget i de fleste norske butikker er helt elendig, og når det først kommer noe jeg virkelig liker, blir det gjerne tatt av markedet fordi det ikke er nok interesse for produktet.

Enig! Ser fram til å smake Skyr med kokos!

nå har de jo endelig fått Freia Premium med kokos i hyllene, jeg må gå omveier i butikken for å ikke ta med meg ei plate hver gang jeg er i butikken..

Anonymkode: 34c2a...752

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.1.2016 at 13.58, Darkannie skrev:

Da de kom, rundt 2009 da jeg fikk min første, så husker jeg dem nede i 7,-! Prisen nå i dag er helt hinsides! 10,- kan jeg leve med, men opp mot 20,- skjer bare ikke. 

De ble nok helt sikkert solgt med tap fra leverandøren for å få varen inn i markedet. Nå tjener kanskje endelig leverandøren noe på varen. Tok flere år før Ringnes faktisk tjente penger på Pepsi Max.

Den 30.1.2016 at 14.13, Antlers skrev:

Skyr med kokos og mørk sjokolade med bringebær! :bolledeig:

Har aldri skjønt hvorfor vi har så få lettilgjengelige produkter med kokos. Hvor blir det av Kokosis og rå/tørket kokossnacks? Synes utvalget i de fleste norske butikker er helt elendig, og når det først kommer noe jeg virkelig liker, blir det gjerne tatt av markedet fordi det ikke er nok interesse for produktet.

Er du heldig og bor i Oslo så stikk innom Jacobs, så finner du is og snacks av kokos, er også litt å finne på Meny Ringnes Park, vet dog ikke om de har kokosis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa Freia med bær! Elsker bær i sjokolade. Var spent på hva slags plate Freia ville komme med. 

Syns også Tine ostene er interessante, og chai latten kan være bli både veldig enten tror jeg!

Endret av pinar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Ser fram til å smake Skyr med kokos!

nå har de jo endelig fått Freia Premium med kokos i hyllene, jeg må gå omveier i butikken for å ikke ta med meg ei plate hver gang jeg er i butikken..

Anonymkode: 34c2a...752

Ja, den har mye bedre smak enn bounty, men til nesten 50 kr for ei lita plate, er det kanskje like greit å gå omveier :daane:

 

40 minutter siden, Ghostwalker skrev:

Er du heldig og bor i Oslo så stikk innom Jacobs, så finner du is og snacks av kokos, er også litt å finne på Meny Ringnes Park, vet dog ikke om de har kokosis. 

Takk for tips, men jeg bor ikke i Oslo :(  Inntil videre må jeg nok nøye meg med å reise til nabobyen som har isbar med kokossorbet. Bare synd jeg ikke kan hamstre for å ta med hjem.

Sånn vil jeg ha, og jeg vet om veldig mange andre som ville kjøpt den også: https://kulinaris.no/smaker/kokossorbet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 30.1.2016 at 19.41, Severus skrev:

Sorry men de har aldri hatt den her i Nord Norge

Den har vært til salgs i Bodø i mange mnd.

Anonymkode: 33e82...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Kamelia83 skrev:

Noen som har sett noen nye produkter? Jeg skal ta meg en tur i morgen og se etter ny nugatti :fnise:

 

Varene skal i teorien ikke være på plass før 15, så ikke sikkert du finner noe enda. Men de dukker nok opp litt etter litt de neste ukene :)

Anonymkode: 56cf3...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Kamelia83 skrev:

Aah! Trodde det var den 1.februar jeg. Må vente litt til da :)

Ja 1 februar var datoen tidligere, mener de endtet det for ett par år siden ;) 

Anonymkode: 56cf3...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en ny Dent på narvesen.Den het duett og var med to smaker. Lakris og bringebær/mango, men det blir ikke gjenkjøp. Begge smakene var tamme

Anonymkode: bc83e...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Varene skal i teorien ikke være på plass før 15, så ikke sikkert du finner noe enda. Men de dukker nok opp litt etter litt de neste ukene :)

Anonymkode: 56cf3...4ec

Seriøst? Først får de oss til å sikle og så må vi vente i minst 2 uker på å smake disse produktene?  :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...