Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

http://maxgodis.se/collections/vuxengodis/products/premium-dark-rasberry her kan man bestille den bringebærsjokoladen, men til under halvparten av hva det koster i Norge. Bare sånn i tilfelle noen skulle være interesserte. Jeg skal se om jeg finner den med kokos også, den er såååå god, men alt for dyr :( 

Anonymkode: 4ab92...a73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freia påskeegg er kommet! Fant dem på Narvesen. Noen andre som har spist sitt første påskeegg i år og syns at melkekremen smaker annerledes? Kan hende det bare er ene kartongen min det er noe med eller at den har blitt oppbevart litt for varmt, så kaldt osv. Men var noe som var litt annerledes med den. Fortsatt kjempegod, men syns det kjennes ut som noe er forandret. 

Anonymkode: 26a5e...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31.1.2016 at 19.22, AnonymBruker skrev:

Enig! Ser fram til å smake Skyr med kokos!

nå har de jo endelig fått Freia Premium med kokos i hyllene, jeg må gå omveier i butikken for å ikke ta med meg ei plate hver gang jeg er i butikken..

Anonymkode: 34c2a...752

Enig! Iskrem med kokos-iskrem er jo det beste som finnes, skjønner ikke at det skal være så vanskelig å lage. Det samme gjelder egentlig iskrem med banansmak. Isdiskene her til lands er et trist syn...

Anonymkode: e7542...5a3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorosseru
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Freia påskeegg er kommet! Fant dem på Narvesen. Noen andre som har spist sitt første påskeegg i år og syns at melkekremen smaker annerledes? Kan hende det bare er ene kartongen min det er noe med eller at den har blitt oppbevart litt for varmt, så kaldt osv. Men var noe som var litt annerledes med den. Fortsatt kjempegod, men syns det kjennes ut som noe er forandret. 

Anonymkode: 26a5e...b3e

Har ikke fått kjøpt dem i år, men husker ifjor da jeg kjøpte de eggene at de smakte annerledes enn de vanligvis har pleid å gjøre. De var på en måte litt tørrere, samt at de smakte annerledes :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belle âme
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Freia påskeegg er kommet! Fant dem på Narvesen. Noen andre som har spist sitt første påskeegg i år og syns at melkekremen smaker annerledes? Kan hende det bare er ene kartongen min det er noe med eller at den har blitt oppbevart litt for varmt, så kaldt osv. Men var noe som var litt annerledes med den. Fortsatt kjempegod, men syns det kjennes ut som noe er forandret. 

Anonymkode: 26a5e...b3e

Kanskje palmeoljen er vekke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fireproof skrev:

Kanskje palmeoljen er vekke?

Nei.Den er der fremdeles

Anonymkode: bc83e...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei.Den er der fremdeles

Anonymkode: bc83e...df7

Åh. Då blir det ikkje påskeegg på meg i år heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, palmeoljen er der enda dessverre. Sjekket bak på pakken fordi jeg tenkte at kanskje de hadde fjernet palmeoljen nå siden smaken var annerledes. Hadde jeg hatt viljestyrke skulle jeg boikottet dem jeg også men jeg er altfor glad i sjokolade og disse eggene er så sykt gode. :( 

Anonymkode: 26a5e...b3e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, NasseNøff skrev:

Jeg kjøper aldri godteri hos narvesen. For det er som oftest ganske varmt inne i lokalene. Så synes alt blir rart og ekkelt pga varmen, om vinteren er det verre for da kommer det jo kuldebølger når dørene åpnes. 

Jeg kjøper aldri godteri hos butikker som har unormal temperatur inne. For jeg kjenner fort at ting har blitt oppbevart i feil temperatur. Det er kun kiosker inne i et senter, langt inne, som er åpent ikke lukket rom jeg kjøper hos. 

Gleder meg til å spise freia påskeegg :danse: Elsker de.
Et spørsmål.. hva er problemet med palmeolje egentlig? Har fått med meg at det fy-fy, men ikke orket å sette meg inn i hvorfor... 

http://www.regnskog.no/no/om-regnskogen/derfor-forsvinner-regnskogen/problemet-med-palmeolje:)

Freia har dog svart på dette med palmeolje tidligere og sier at de bruker en palmeolje som ikke går utover regnskogene, menneskene og dyrene osv, de sa det i et intervju engang men hvorvidt det stemmer vet jeg ikke. 

Anonymkode: 26a5e...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 4.2.2016 den 21.48):

http://www.regnskog.no/no/om-regnskogen/derfor-forsvinner-regnskogen/problemet-med-palmeolje:)

Freia har dog svart på dette med palmeolje tidligere og sier at de bruker en palmeolje som ikke går utover regnskogene, menneskene og dyrene osv, de sa det i et intervju engang men hvorvidt det stemmer vet jeg ikke. 

Anonymkode: 26a5e...b3e

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har sett den glutenfrie pizzabunnen til Peppes i hyllene? Jeg husker ikke om det var en av nyhetene som kommer, eller om den allerede er ment å være i hyllene. Den ligger i alle fall som et produkt på hjemmesiden, men finner den ingen steder :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Sjela skrev:

Noen som har sett den glutenfrie pizzabunnen til Peppes i hyllene? Jeg husker ikke om det var en av nyhetene som kommer, eller om den allerede er ment å være i hyllene. Den ligger i alle fall som et produkt på hjemmesiden, men finner den ingen steder :( 

Jeg fant den ihvertfall på Meny i går. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Yvonne skrev:

Jeg fant den ihvertfall på Meny i går. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Oi, da må jeg spørre om Meny kan ta den inn her også :nigo: Den var ikke i butikkhyllene på meny her i byen  da jeg lette i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, Sjela skrev:

Noen som har sett den glutenfrie pizzabunnen til Peppes i hyllene? Jeg husker ikke om det var en av nyhetene som kommer, eller om den allerede er ment å være i hyllene. Den ligger i alle fall som et produkt på hjemmesiden, men finner den ingen steder :( 

Har sett dem "overalt"

I butikken idag så jeg torskeloin I samme type innpakning slik som salmalaks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Sjela skrev:

Oi, da må jeg spørre om Meny kan ta den inn her også :nigo: Den var ikke i butikkhyllene på meny her i byen  da jeg lette i går.

Ingen vits i å spørre... Jeg jobber i en menybutikk selv, og med så mange varer som skal inn i hyllene tar det naturligvis litt tid å få de inn i hyllene på grunn av mangel på hylleplass. Vi må faktisk følge et planogram som de øverste lederne i Oslo sender oss og bygge hyllene om etter deres krav. De bryr seg null komma niks om hva som sto der tidligere...så det tar tid før det kommer i hyllene!

Anonymkode: 79cf8...127

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen vits i å spørre... Jeg jobber i en menybutikk selv, og med så mange varer som skal inn i hyllene tar det naturligvis litt tid å få de inn i hyllene på grunn av mangel på hylleplass. Vi må faktisk følge et planogram som de øverste lederne i Oslo sender oss og bygge hyllene om etter deres krav. De bryr seg null komma niks om hva som sto der tidligere...så det tar tid før det kommer i hyllene!

Anonymkode: 79cf8...127

Såpass ja... sånn er det ikke på Rema her i byen. Der er det bare å snakke med sjefen og så ligger varen i hylla uken etter :) Får håpe Rema har den i sortementet sitt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...