April Skrevet 16. mars 2004 #121 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg har to store i rødt!! Var egentlig det som skulle være bryllupsfargen da jeg kjøpte de, men det er jo endret nå! Ikke skal vi bruke det heller Ikke så greit å være tidlig ute med alt Men da er det jo uansett helt feil farge til deg...Får bruke den til jul da..! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 16. mars 2004 Forfatter #122 Del Skrevet 16. mars 2004 Ja, du får gjøre det! Hadde de vært hvite skulle jeg gjerne kjøpt dem av deg. Men de blir sikkert fint på julebrevene! Klem, 9na. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 18. mars 2004 Forfatter #123 Del Skrevet 18. mars 2004 I morges var jeg med på en trillingfødsel!!! Det er noe av det sprøeste jeg har vært med på, plutselig var det tre bittesmå babyer der! I det hele tatt tenker jeg mye mer på baby enn på bryllup for tiden. Det har nok mye med hvor jeg jobber å gjøre, det er ikke så lett å la være å bli smittet av verpesjuke når man er omgitt av fantastiske nyfødte hele dagen og er klar over at man har han man vil ha som pappa til sine barn hjemme... Men vi skal holde oss til etter bryllupet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 20. mars 2004 Forfatter #124 Del Skrevet 20. mars 2004 Hjelp, i natt drømte jeg at jeg skulle ha trillinger!!! :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 21. mars 2004 #125 Del Skrevet 21. mars 2004 :o Gleder meg til vi møtes i graviditetsdagbøkene jeg!! Tenkt om du har sanndrømt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 22. mars 2004 Forfatter #126 Del Skrevet 22. mars 2004 :o Gleder meg til vi møtes i graviditetsdagbøkene jeg!! Tenkt om du har sanndrømt :-) La oss håpe jeg ikke er det! Spontane trillinggraviditeter (dvs. at det ikke er pga. hormonbehandling eller kunstig befruktning) skjer ved ca. 1 av 6000 graviditeter såvidt jeg kan huske, så jeg satser på at jeg slipper unna! I løpet av denne uken satser vi på å få sendt ut de fleste av invitasjonene. Det blir mye lakking, stempling og skriving på konvolutter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #127 Del Skrevet 24. mars 2004 I dag er det fire måneder igjen til bryllupet! I dag skal vi også til hotellet og ha et møte hvor vi forhåpentligvis kommer fram til den endelige menyen! Vi kan velge selv hva vi vil ha, vi er ikke avhengig av en fast meny de har der. Det er jo fint det, men det gjør det også litt vanskeligere å bestemme seg. Det eneste vi vet er at det nok blir tre retter. Kjøkkensjefen på hotellet virker veldig dyktig, så jeg er sikker på at det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 24. mars 2004 #128 Del Skrevet 24. mars 2004 Hei på deg Så spennede det blir i dag da, håper dere finner ut en meny! Det er ikke lenge siden vi heller bestemt oss..Menyen var jo det jeg regnet med skulle være verdens enkleste ting, men det var visst ikke det Lykke til i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 29. mars 2004 Forfatter #129 Del Skrevet 29. mars 2004 Hm, 2000 treff i dagboken min? Hvem er alle sammen? *oppfordrer med dette alle sniklesere til å legge igjen hilsen, og lover å gjøre det samme i der jeg snikleser!* Ellers ble vi ferdig med menyen, og den ble veldig bra! Skal legge den inn når jeg er hjemme igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSunshine Skrevet 29. mars 2004 #130 Del Skrevet 29. mars 2004 Må vell tilstå.... lese dagboka di! :-) E ikkje like flink til å legge igjen helsing... Lykke til me planlegginga framover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 29. mars 2004 #131 Del Skrevet 29. mars 2004 Hm, 2000 treff i dagboken min? Hvem er alle sammen? *oppfordrer med dette alle sniklesere til å legge igjen hilsen, og lover å gjøre det samme i der jeg snikleser!* Hei! Eg er visst innom av og til her... Fordi eg har skrive i denne boka ein gong (det er du som skal ha den lekre kjolen! ), og difor kjem dagboka di opp på 'vis egne innlegg' - så då hender det eg går innom og kikkar, veit du! Synst det er koseleg med bryllaup eg - å kikke på kva for val de tek, og mimre litt om vår eiga planlegging (og vårt eige bryllaup, sjølvsagt). Så lykke til vidare! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #132 Del Skrevet 31. mars 2004 Takk for hilsener! Her er foresten menyen vi bestemte oss for: Forrett: Tunfiskcarpaccio med lime- og ingefærvinaigrette. Hovedrett: Kalvemedaljong med basilikumsjy, sesongens grønnsaker og Pommes Anna. Mellomrett: tallerken med franske oster. Dessert: Créme Brulée med anis og ingefærkaramell. Viner: Pouilly-Fuisse, Domaine Roger Luquet. Vieilles Vignes Pinot Noir, A. Rodet. Alambre Moscatel de Sebubal, J.M. da Fonseca. Vi skal få smake på menyen med viner senere. Det tror jeg kjæresten min gleder seg utrolig til! Mm. Nå ble jeg sulten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 2. april 2004 Forfatter #133 Del Skrevet 2. april 2004 Vi skal få smake på menyen rett etter påske! I kveld har jeg min siste vakt på elleve dager. Det skal bli så utrolig deilig med ferie. Vi kommer nok bare til å være i Oslo. Foreldrene mine skal reise bort, og vi kommer nok til å tilbringe noen dager som huspassere. Vi har en fin og ganske stor leilighet, men huset til foreldrene mine er helt fantastisk. Jeg elsker det utrolig mye mer velutstyrte kjøkkenet, det enorme badet, treningsrommet, flygelet (som jeg egentlig burde hatt, det er bare jeg som spiller på det), hagen og hele det fine huset som jeg har vokst opp i. Å være der er som en miniferie, og det passer fint nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 2. april 2004 #134 Del Skrevet 2. april 2004 Oj, det høres digg ut!! Kos dere masse og ha en flott påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 2. april 2004 #135 Del Skrevet 2. april 2004 Hehe, enda en snikleser melder seg :oops: Har ikke noen gifteplaner jeg da, men synes det er hyggelig å snoke i brudedagbøkene Høres ut som om du har en flott jobb til tross for nattevakter og syke barn,- føde/barsel har jeg sååå lyst til å jobbe på Lykke til med jobb og bryllup og ha en god helg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 3. april 2004 Forfatter #136 Del Skrevet 3. april 2004 Oj, det høres digg ut!! Kos dere masse og ha en flott påske Takk og god påske til deg også, Juni! Håper du får en fin ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 3. april 2004 Forfatter #137 Del Skrevet 3. april 2004 Hehe' date=' enda en snikleser melder seg :oops: Har ikke noen gifteplaner jeg da, men synes det er hyggelig å snoke i brudedagbøkene Høres ut som om du har en flott jobb til tross for nattevakter og syke barn,- føde/barsel har jeg sååå lyst til å jobbe på Lykke til med jobb og bryllup og ha en god helg Hei! Det er så gøy med nye lesere, takk for hilsen! Ja, det er utrolig flott å jobbe på føde-/barselavdelingen, men i juni er jeg ferdig og må prøve å finne meg noe nytt. :veldigsur: Jeg må ha praksis fra flere områder, selv om jeg bare vil bli! Jeg ser du bor i Bærum, på Bærum Sykehus har de da fødeavdeling? Men de har vel ikke barneavdeling, tror jeg, og det er dit jeg på prøve å komme meg... Vet du hvor i Bærum sykehuset ligger? Jobber du innen samme sektor som meg, siden du skrev at du hadde lyst til å jobbe på føde/barsel? Ha en god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julibrud 2004 Skrevet 3. april 2004 #138 Del Skrevet 3. april 2004 Vi skal få smake på menyen rett etter påske! I kveld har jeg min siste vakt på elleve dager. Det skal bli så utrolig deilig med ferie. Vi kommer nok bare til å være i Oslo. Foreldrene mine skal reise bort, og vi kommer nok til å tilbringe noen dager som huspassere. Vi har en fin og ganske stor leilighet, men huset til foreldrene mine er helt fantastisk. Jeg elsker det utrolig mye mer velutstyrte kjøkkenet, det enorme badet, treningsrommet, flygelet (som jeg egentlig burde hatt, det er bare jeg som spiller på det), hagen og hele det fine huset som jeg har vokst opp i. Å være der er som en miniferie, og det passer fint nå! Menyen din hørtes fantstisk ut...nam,nam.. ER vel også noen av snikleserne her Det hørtes ut som et nydelig hus. Vil også ha så stort hus, men må nok nøye meg med endel mindre enda :-? Kos dere i påska.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 4. april 2004 #139 Del Skrevet 4. april 2004 Hei! Det er så gøy med nye lesere, takk for hilsen! Ja, det er utrolig flott å jobbe på føde-/barselavdelingen, men i juni er jeg ferdig og må prøve å finne meg noe nytt. :veldigsur: Jeg må ha praksis fra flere områder, selv om jeg bare vil bli! Jeg ser du bor i Bærum, på Bærum Sykehus har de da fødeavdeling? Men de har vel ikke barneavdeling, tror jeg, og det er dit jeg på prøve å komme meg... Vet du hvor i Bærum sykehuset ligger? Jobber du innen samme sektor som meg, siden du skrev at du hadde lyst til å jobbe på føde/barsel? Ha en god påske! Heisann! Jeg har akkurat merket meg hvor sykehuset ligger, så den er i boks i allefall Følger med om det er noen utlysninger der, men det ser dårlig ut akkurat nå. Jeg er helsesekretær da, så det er ikke det mest spennende yrket som er, men tenker litt på radiograf eller ingeniør om ikke så lenge. I mellomtiden funker helsesekretærjobbingen greit Hadde vært kjekt å være postsekretær på føde / barsel :: Synd at du er ferdig der du jobber i juni Krysser fingrene for at du får jobb en plass du ønsker :D Bor du i Osloområdet ? Er forhåpentligvis en del plasser du kan søke på barneavdelinger ? Lykke til så mye, 9na og god påske til deg og : - ) P.S : Har du tenkt å bli spesialist i pediatri, forresten ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 5. april 2004 Forfatter #140 Del Skrevet 5. april 2004 Takk for hilsener julibrud 2004 og Diva! Diva: jeg bor og jobber i Oslo og håper på å få fast jobb på en barneavdeling på et av de store sykehusene her i byen, gjerne det jeg jobber på nå. Jeg skal sjekke Bærum også (det var derfor jeg lurte på om du visste hvor det lå! Men jeg har funnet det ut selv, så det går bra). Jeg har lyst til å jobbe med barn og spesialisere meg innen det, men jeg trenger litt praksis fra andre områder først. Nå er jeg ikke sikker på om jobben din innebærer akkurat det samme som legesekretærene vi har på avdelingen, men de vi har er så flinke og jeg setter sånn pris på dem! Det finnes mange dumme, arrogante leger som ikke verdsetter jobben andre (les sekretærer, sykepleiere, annet personale) gjør, men det gjør jeg! Ellers synes jeg radiograf høres spennende ut! Fortsatt god påske! Klem, 9na. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå