Gå til innhold

9nas bryllupsdagbok, 24 juli 2004.


9na

Anbefalte innlegg

Riktig godt nyttår, 9na! Jeg bare smiler, er så deilig å være over i 2004! VI SKAL GIFTE OSS....Jippi!

Bortsett fra at jeg er mega fyllesjuk i dag da...Håper du hadde en fin feiring!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Popelka og Junibrud!

Takk for hilsener og godt nyttår til dere også!

Nå kan vi altså si at vi skal gifte oss i år, ikke til neste år!

På tide, synes jeg, jeg er ganske utålmodig...

Håper dere også hadde en fin feiring-

vi sees i hverandres dagbøker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke så mye tid til å skrive her for tiden, jobben tar for mye tid....

Og å jobbe turnus tar knekken på mitt sosiale liv, når jeg har fri på dagen er alle andre på jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det blir platina ringer på meg også, skal bestille de fra nettet :-? Håper det går bra!

Så du skulle lage ostekake, du har sikkert bra oppskrifter, men ellers anbefaler jeg deg å prøve en ny! Den fra Cacas! Jeg liker ikke ostekake, men prøvde å lage deres for moro skyld og den var digg!!! Flere som heller ikke spiste ostekake, elsket den :kul:

Takk for hilsen i dagboken min, koselig å se noen som bryr seg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hefte ble sendt i går, så da håper jeg det finner veien til deg snart!

Jeg skal forresten bestille gaveesker herfra , så at du også skulle ha esker! Skal du ha gjestegaver også? Vi skal ha små sjokoladehjerter i rød folie som vi skal bestille fra Confecta! Er ikke så mange som har hørt om sånne gaver, men jeg synes nå det er en litt søt ting å gjøre jeg da!!

*Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for at du sendte meg heftet! :hoppe:

Nå skal det bli kakebaking framover!

Vi skal ha sånne esker med små gaver oppi, men jeg vet ikke hva ennå.

Det var bestemoren min sin ide. Hun er fra USA, og der er det tydeligvis utenkelig å ikke ha noe til gjestene. Men det blir neppe noen store gaver oppi...

Jeg skal kjøpe dem her i Oslo, så får jeg se hvordan de ser ut først, og slipper porto og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha...Katten min prøvde forgjeves å ta den hoppe dingsen du hadde i innlegget ditt over :hoho:

Håper du finner litt nyttige ting i hefte da, ostekaken er hvertfall supergod!!

Jeg har alltid villet hatt gjestegaver, men er ingen(les:familie) som skjønner hvorfor..Men jeg skal nå ha det for det da!

God helg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk jeg vite at turnusperioden min kommer til å være ferdig senest første juli. Det betyr at jeg kommer til å ha fri fra da og fram til bryllupet den 24! :D Kjæresten min har også mye ferie tilgode som han er nødt til å ta ut i år, så han kommer også til å ta seg fri fra første uken i juli.

Vi kommer altså til å ha masse fri sammen før bryllupet!

Ikke noe stress og mas, men god tid!

Det kommer til å bli utrolig deilig!

Og så drar vi rett på bryllupereise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har de akkurat ringt fra Kristins Brudesalong og fortalt at kjolen min har kommet!!! :D

Jeg skal dra og prøve den på torsdag og se om den trenger tilpasning.

Håper ikke det, den kjolen de hadde i butikken og som jeg prøvde før jeg bestilte min satt nesten som støpt, den trengte bare å syes litt inn rundt skuldrene.

Dette var akkurat det jeg trengte etter en ganske kjip jobbhelg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og den kjipe jobbhelgen gikk over i en enda verre dag i dag...

Sukk.

Både en kjip dag med konflikter i teamet jeg jobber i på avdelingen (selv om jeg ikke er direkte involvert påvirker det alle) og en trist dag med alvorlig syke barn.

Det føles plutselig veldig overfladisk å juble over at kjolen min har kommet...

I motsetning til på mange andre avdelinger, så er nesten alt vi på barselavdelingen opplever bare glede. Men når noe ikke er som det skal være er det bare tragisk og meningsløst.

Jeg håper, håper, håper det går bra med de det gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper med deg, selv om jeg ikke et hvem eller hva det gjelder! Synes du er tøff som takler presset som sikkert følger med i et legeyrke. Har en venninne som er nyutdannet lege, hun synes også det kan være tøft til tider. Beundrer dere som har turt å gå den veien!

Over til noe annet: gratulerer med kjolen! Blir nok spennende å prøve din egen kjole for første gang! Du får fortelle hvordan det gikk når du har hentet den.

Ha en god kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Popelka!

Jobben kan være ganske tøff til tider, men mye mindre på den avdelingen jeg er på nå enn på mange andre, det vet jeg.

Jeg gleder meg utrolig til å prøve kjolen på torsdag!

Jeg har jo prøvd en som var helt lik før. de hadde nemlig den samme kjolen i min størrelse i salongen, men jeg bestilte en ny.

Det kostet det samme for den som hadde hengt i salongen i ett år og sikkert vært prøvd drøssevis av ganger som for en helt ny fra fabrikken,

så da gikk jeg for den nye.

Det blir spennende å høre hvordan det går med syingen av din kjole også, Popelka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flink du som takler en sånn jobb! Jeg sitter bare her med hodet ned i regninger o.l debet-kredit! Moro gitt! Men i dag har jeg vært mest på nettet ennå jeg har masse å gjøre! Nå må jeg snart slutte tror jeg! Kommer til å få sparken jeg, hvis jeg fortsetter å være på KG hele dagen...! *sparke seg bak smiley*

Har du fått bakt ostekake forresten?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har store planer om å lage ostekaken i morgen!

Da er jeg nemlig ferdig på jobb tidlig og har god tid.

Leste at du fikk skryt for den på jobben din,

så nå har jeg høye forventninger! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært og fått kjolen min tilpasset!

Jeg og moren min var på Kristins Brudesalong i går.

Jeg er egentlig ikke så veldig fornøyd med servicen der, de har altfor få folk som jobber der med det resultat at det alltid er fullt og lang ventetid.

I går hadde vi bestilt time til tilpasning, men selv da var de nesten tre kvarter forsinket. Det er ganske dårlig når man har kjøpt en kjole til 12 000 kr. av dem!

(Måtte bare få det ut, jeg har tilbragt så mye tid med å vente der og ble litt irritert i går).

Men det som var fint var at kjolen satt som ett skudd!

Den var akkurat passe lang og satt perfekt rundt livet og brystet.

Jeg hadde tatt med skoene mine og undertøyet mitt og begge deler passet fint til. Undertøyet syntes ikke under kjolen og skoene hadde riktig høyde

Rundt skuldrene måtte den tas inn litt, og det skal de gjøre.

Jeg er så glad for at alt stemte og gleder meg til å få kjolen i hus!

Jeg skal hente den om en uke! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så flott at kjolen passet og alt var perfekt! Det er ikke noe gøy med dårlig service! Hun som er i brudesalongen jeg pleier å være, er helt fantatisk og yter kjempe service og det har alt å si! Når du har kjøpt kjole til 12000kr, burde du i grunn få bra service ja! Sånt er så kjedelig..Tror ikke alle vet hva kundebehandling er :roll:

Håper du har hatt en fin helg!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hentet kjolen min!

Jeg hadde fri i dag og kjørte ut til brudesalongen i snøværet for å hente den. De små tilpasningene hun hadde gjort rundt skuldrene gjorde at kjolen nå sitter helt perfekt, og det var bare å prøve den på, pakke den ned og ta den med seg! Og betale den, selvsagt...

Nå henger den over døren rett bak meg her og jeg har en mistanke om at den kommer til å bli prøvd noen ganger til i løpet av kvelden! :ler:

Det føles godt å ha den i hus og så er den så fin, så fin!

Det eneste jeg mangler av utstyret mitt nå er slør, det skal forloveren min lage til meg. Hun er veldig flink til å sy, og jobber med det, men hun tok ikke helt sjansen på å lage en brudekjole...

Men et slør fikser hun nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å lure på om det er en god idé å ha kjolen hengende hjemme hos oss...

Siden jeg hentet den på fredag har jeg prøvd den minst en gang hver dag.

Den kommer jo til å bli utslitt hvis dette fortsetter! :ler:

Jeg vurderer å henge den hos foreldrene mine og be lillesøsteren min om å ligge langt unna!

Tror den får henge litt mer i fred der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg for å la kjolen henge hos foreldrene mine.

Skal dra opp med den i kveld.

Senere i kveld skal jeg og kjæresten min gå igjennom gjestelisten for siste gang og ta den endelige avgjøresen om hvem vi skal invitere.

Vi har et par tvilstilfeller, gamle venner som vi knapt ser lenger.

Synes det er vanskelig, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...