Gå til innhold

9nas bryllupsdagbok, 24 juli 2004.


9na

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for hilsen JULIBRUD-04!

New York var utrolig bra.

Jeg har planer om å skrive mer, men jobben min har visst andre planer for meg... Mye å gjøre med andre ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har jeg litt tid til å skrive noe fra turen til New York.

Da vi landet på Newark-flyplassen var det ettermiddag, og vi dro rett til hotellet.

Hotellet vårt heter W (ja bare W!), og ligger på Lexington Avenue på Manhattan.

Var det noen som så på "Bridezillas"?

Husker dere en av de mest gærne damene, som var med helt til siste episode, hun som het Karen og som var misfornøyd med absolutt alt? Hotellet vi bodde på var det hun hadde bryllupet sitt på!

(Jeg overhørte noen snakke om det i heisen, det var ikke derfor vi bestilte det, altså! :ler: ).

Vi sjekket inn, tok en dusj og skiftet og dro til Nobu, favorittrestauranten vår, som ligger et stykke lenger ned på Manhattan.

Etter at vi hadde spist var vi så slitne etter reisen at vi bare måtte dra tilbake til hotellet for å sove.

Å nei, nå er pausen over!

Ja, ja.

Konklusjon på turen:

Et utrolig deilig avbrekk midt i oktober!

Og jeg har skaffet meg sko og undertøy til bryllupet!

Håper bare at skoene passer i fargen og at undertøyet ser bra ut under kjolen!

(hvis ikke kan Arwen få det, så at hun har tenkt å kjøpe akkurat det samme fra Victoria´s Secret, samme størrelse og! :blunke: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stad fikk jeg mail fra en amerikansk venninne som skal komme i bryllupet.

Hun lurte på om valget av bryllupsdato var symbolsk; at vi hadde valgt 24/7 fordi vi skulle være sammen 24/7 som de sier i USA, 24 timer i døgnet, 7 dager i uken! :hoho:

Så mye symbolikk ligger det ikke i valg av dato!

Ingenting faktisk. Det var bare den lørdagen som passet best.

Da er jeg ferdig med turnus og vi rekker å dra på bryllupsreise før kjæresten min begynner i ny jobb.

24 timer i døgnet, 7 dager i uken, ja... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om skoene jeg har kjøpt kan farges til etter bryllupet? Jeg tror det.

Og på hvor jeg kan gjøre det?

Og litt på hva det koster?

Kanskje jeg får legge inne et spørsmål i hovedforumet?

Men nå er pausen over, de går alltid så fort!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom meg aldri så langt som til å legge inn et spørsmål, men jeg fant det ut på egen hånd.

Skoene kan farges, det stod i et hefte som fulgte med skoene!

Og det er bra, for de var litt dyrere enn det jeg hadde tenkt å bruke...

Men de er så fine og de satt så bra, så jeg rasjonaliserer det hele for meg selv ved å si at det er godt å ha det gjort, for jeg har mer å gjøre på jobben enn noensinne. Og det er ikke bare rasjonalisering heller, jeg jobber virkelig så mye at jeg er helt utmattet for tiden.

Åh, nå skulle jeg ønske at jeg var student igjen, selv om det var slitsomt til tider det også. Men da kunne man ihvertfall ta seg fri innimellom, hvis man virkelig trengte det.

Sutrete, jeg? Akkurat nå er jeg nok det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var visst i litt dårlig humør på mandag, ja. :oops:

Men det er bedre nå. Siden jeg jobber turnus har jeg fri i åtte dager! :D

Det er så utrolig deilig å kunne sove litt lenger om morgenen og kunne lage middag til kjæresten min når han kommer hjem fra jobb. (Vanligvis er det han som lager mat hos oss).

I dag skal vi prate med fotografen. Han er en venn av kjæresten min,

og er pressefotograf i avisen kjæresten min jobber i.

Jeg tror det blir bra å ha en fotograf man kjenner godt fra før.

Han skal følge oss hele dagen og gjør dette mer eller mindre som en vennetjeneste. Det hadde sikkert blitt altfor dyrt ellers...

Vi har invitert han og kjæresten hans på middag hos oss i kveld.

Det blir sikkert veldig hyggelig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare legge inn en liten hilsen, lenge siden jeg var her sist :vinke:

Er du ferdig med studiene, eller er det praksis? Jeg har fri i to uker nå, etter at startdato for jobben ble utsatt. Deilig med fri, men skal også bli bra å ha noe å henge fingrene i, og føle at man utretter noe nyttig!

Gratulerer med både kjole og sko. Som jeg sa på hovedsiden har de fullt opplegg for skofarging hos grensen skotøimagasin. Vet dessverre ikke hvor mye det koster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så deilig å ha fri! :D

Man får gjort så utrolig mye som man aldri får gjort ellers.

Det var så bra å få snakket med vennen til kjæresten min som skal ta bilder av oss på bryllupet.

Jeg tror det blir bra å ha en vi kjenner godt. I tillegg vet jeg at han er en kjempeflink fotograf!

Nå skal jeg gå en tur i byen, på en helt vanlig ukedag. Ganske luksus for meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare legge inn en liten hilsen, lenge siden jeg var her sist :vinke:

Er du ferdig med studiene, eller er det praksis? Jeg har fri i to uker nå, etter at startdato for jobben ble utsatt. Deilig med fri, men skal også bli bra å ha noe å henge fingrene i, og føle at man utretter noe nyttig!

Gratulerer med både kjole og sko. Som jeg sa på hovedsiden har de fullt opplegg for skofarging hos grensen skotøimagasin. Vet dessverre ikke hvor mye det koster.

Hei *marte*!

Jeg er i turnus på medisinstudiet, så jeg er ferdig med undervisning og eksamener og i full jobb. Det er kjempespennende og ganske tøft til tider.

Jeg er på barneavdelingen på et sykehus i Oslo, og det er mange triste ting å se...

Takk for tips om skofarging!

Skal sjekke det ut.

Og igjen: gratulerer med hovedoppgaven!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei...

Tenkte jeg måtte innom å si hei til deg! Så snill kjæresten din virker da! Gøy når den andre part også gidder å engasjere seg i bryllupet! Min kjære svarer når han blir blir spurt om noe og det er det...Jeg elsker jo å planlegge dette, så det er vel egentlig greit så lenge han er enig med meg!!

Vi er også de første i vennegjengen vår som gifter seg! Virker ikke som de andre er så interessert i det! Jeg skjønner det ikke helt jeg da! Jeg mener at skal man være sammen, så kan man jo like greit være gift!? Så det er jo godt å se at jeg har noen medsøstre her inne, sånn at jeg ikke tror vi er helt gale som velger å gifte oss!!

Lykke til videre med planleggingen, jeg skal følge med!

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei...

Tenkte jeg måtte innom å si hei til deg! Så snill kjæresten din virker da! Gøy når den andre part også gidder å engasjere seg i bryllupet! Min kjære svarer når han blir blir spurt om noe og det er det...Jeg elsker jo å planlegge dette, så det er vel egentlig greit så lenge han er enig med meg!!

Vi er også de første i vennegjengen vår som gifter seg! Virker ikke som de andre er så interessert i det! Jeg skjønner det ikke helt jeg da! Jeg mener at skal man være sammen, så kan man jo like greit være gift!? Så det er jo godt å se at jeg har noen medsøstre her inne, sånn at jeg ikke tror vi er helt gale som velger å gifte oss!!

Lykke til videre med planleggingen, jeg skal følge med!

Klems

Hei og takk for hilsen!

Ja, kjæresten min er snill og engasjerer seg mye i bryllupet, og det er veldig hyggelig. Det gjør at det føles som vårt felles prosjekt, ikke bare mitt. Men det er jo endel ting han gir ganske blanke i også, som blomster og hvordan lokalet skal pyntes. Det er fullstendig opp til meg! :ler:

Andre ting, som musikken som skal spilles på festen, er han ekstremt opptatt av.

Det er sant at det er litt spesielt å være blant de første i vennegjengen som gifter seg.

Det er et par venner av kjæresten min som har gjort det (han er 28 ),

men jeg er den aller første av mine venninner, (jeg er 25).

Men for et par uker siden forlovet et studievenninne av meg seg, så nå er vi to!

Jeg får dessverre ikke kommet i bryllupet hennes, det er den 14 august, og da er jeg på bryllupsreise... Men hun kommer i vårt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så trøtt!

Jeg var altfor lenge oppe i går, jeg og kjæresten min var på en boklansering av en bok som han har vært med å skrive i.

Det ble ganske sent og temmelig fuktig (gratis drikke :sjarmor: ),

og resultatet er deretter...

Men jeg skal ikke klage. Jeg har fri i dag, (selv om jeg har masse å gjøre), kjæresten min er allerede på jobb, stakkars!

For tiden gjør vi ikke stort med bryllupet egentlig. Alle store og endel middels store ting er ordnet, og jeg har lyst til å spare endel detaljer til utover vinteren og våren, har ikke lyst til å bli ferdig så tidlig, egentlig!

Bryllupsreisen ordner vi mye med for tiden, forresten, men det er kjæresten min sin jobb. Nå har han bestilt flybilletter til New York og videre til Hawaii.

Vi drar dagen etter bryllupet. Jeg liker tanken på det, ha den fantastiske festen, og så bare stikke av i tre uker! :hoppe:

Tror han holder på å booke hotell på Hawaii og i New York også.

Jeg har aldri vært på Hawaii og gleder meg voldsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og der ringte Oslo VVS-senter og sa at de kom med det nye dusjkabinettet vårt i løpet av dagen.

I løpet av dagen???? Når klarte de ikke å si!

Det betyr at jeg må vente hjemme, jeg som hadde tenkt meg i byen. :evil:

Vi holder nemlig på å pusse opp badet vårt.

Og DET er dyrt! Et bryllup blir nesten ingenting i forhold! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dusjkabinettet har kommet! :D

Da kan jeg endelig komme meg ut og bruke fridagen min til å gjøre litt forskjellige ærend.

I morgen gleder jeg meg til å gå på jobb igjen. En stund framover skal jeg nemlig være på barselavdelingen på sykehuset hvor jeg er i turnus.

Masse babyer!

Og siden det er en avdeling for dem hvor alt har gått bra blir det ikke så mye triste ting å se heller. Det har nemlig vært tilfelle på barneavdelingen hvor jeg har vært til nå. Nå blir det vel bare glede!

Jeg er redd for at jeg kommer til å bli alvorlig verpesjuk... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var helt fantastisk å jobbe på barselavdelingen.

I den perioden jeg skal være der kommer jeg til å glede meg til å gå på jobb hver dag! :D

Men som jeg tippet på forhånd; verpesjuken slo inn temmelig raskt!

Jeg har tenkt på babyer hele tiden siden jeg dro hjem i går.

Dette kan komme til å bli farlig...

Men det finnes vel knapt noe dårligere tidspunkt å bli gravid på enn nå,

ganske nøyaktig åtte måneder før bryllupet! :ler:

Jeg får holde meg og få min dose babyer på jobben.

En venninne av meg har termin den 25 november og skal føde på mitt sykehus, så hvis jeg er på jobb da får jeg se babyen hennes når den er helt ny! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...