Gå til innhold

9nas bryllupsdagbok, 24 juli 2004.


9na

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gleder meg så fælt til å få undertøyet jeg også. Det er så nydelig.

p.s. hvilke sko på den linken var det du skulle ha?

Hei Arwen!

Det er de på side to, de som heter Vino!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg akkurat beskjed om at venninnen min er lagt inn på sykehuset fordi fødselen har startet!

Og jeg som ikke er på jobb...

Det er kanskje like greit, jeg ville sikkert ikke klart å konsentere meg om de andre på avdelingen hvis jeg hadde visst at hun var i samme etasje og snart skulle få en baby. :ler:

Men i morgen skal jeg på jobb.

Håper alt har gått bra og at hun er i form til å ha litt besøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg straks på kveldsvakt, men har hørt fra sykehuset at venninnen min fortsatt er der.

Ting har visst stoppet litt opp.

Gleder meg utrolig til å se babyen hennes, men jeg vil ikke trenge meg på rett etter at hun har født heller, selv om jeg er på jobb i samme etasje...

Kan nok hende jeg må vente litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser jeg at denne dagboken har handlet mer om babyer enn om bryllup i det siste! :ler:

Men sånn blir det når man er veldig verpesjuk og jobber på barselavdelingen og en nær venninne akkurat har fått barn.

Natt til lørdag, etter at jeg var ferdig på jobb fikk venninnen min en liten jente, på det sykehuset jeg jobber på! :hoppe:

Og morgenen etter fikk jeg se henne. Sukk...

Jeg vil også ha en sånn!!!

Forresten: *skyve alle babytanker langt bak i hodet*

Bryllup først, så baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt bryllupsordning:

Nå har vi flybillettene til bryllupsreisen i orden!

Vi drar dagen etter bryllupet, sent på ettermiddagen.

Vi flyr til New York (favorittbyen vår) og blir der i fire netter.

Etter det flyr vi til Hawaii og blir der i to uker! :hoppe:

Vi har bestilt hotell i New York også, og kjæresten min holder på å finne et sted på Hawaii. Hele bryllupsreisen er hans ansvar, og han ordner og styrer masse. Han sier at han gleder seg til å være i USA og fortelle alle at vi er på bryllupsreise og presentere meg som sin kone.

Og det gjør jeg også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fullt forståelig at du blir verpesyk når du omgås søte små babyer hele tiden :wink: Fikk forresten vite i går at leger, statistisk sett, får flere barn enn andre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fullt forståelig at du blir verpesyk når du omgås søte små babyer hele tiden  :wink: Fikk forresten vite i går at leger, statistisk sett, får flere barn enn andre :D

Oj, hvor hørte du det?

Hadde de noen forklaring på hvorfor også? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det visst lenge siden jeg har vært her inne!

Denne uken har jeg friuke og det er som alltid utrolig deilig.

Jeg får gjort så mange småting som ellers blir forsømt, og også sovet lenge hver dag. Jeg får laget middag til kjæresten min når han kommer hjem fra jobb hver dag, og det er veldig hyggelig siden det er han som pleier å gjøre det.

Etterpå skal jeg i byen og kjøpe noen julegaver.

Jeg skal også kjøpe svibler til å ha i vinduene hjemme, lukten av dem minner meg om jul da jeg var liten!

Jeg og kjæresten min har bestemt oss for at til jul i år skal vi bare gi hverandre gifteringene våre. Vi skal kjøpe dem i løpet av noen dager.

På julaften får vi vel bare pakke dem opp og kanskje prøve dem og så pakke dem ned igjen da! Vi syntes det var greit å gjøre det sånn, vi skal nemlig en langhelg til Stockholm nå, og det er nok av utgifter i forbindelse med bryllupet, så å spare litt inn på julegaver er helt greit!

Kjæresten min har riktignok insistert på å gi meg en liten symbolsk ting, og det kan jeg vel ikke nekte han...

Bryllupsordning er det ikke så mye av for tiden. Jeg synes vi ligger så utrolig godt an; jeg kunne godt ha giftet meg mye før!

Kjolen må komme først, forresten! Den skal komme om ca. en måned! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal vi ut og kjøpe gifteringer!

Gleder meg utrolig! Kjæresten min kjøpte jo forlovelsesringen på egen hånd, så dette blir første gang med ringprøving for min del.

Vi skal ihvertfall på Thune og på David Andersen og kikke.

Lurer på om jeg kommer til å klare å la ringen min ligge i fred i over syv måneder? Sikkert ikke... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi kjøpt gifteringer!

Vi fant dem på gullsmeden på Paleet på Karl Johan-

ringer i platina, helt enkle og glatte, 5 mm brede og utrolig fine!

De kommer om ca. en uke, og så graverer de dem for oss.

Vi har ennå ikke bestemt oss for hva vi vil ha gravert inne i ringene,

men noe annet enn " Din xxx", er vi enige om.

Vi var så glade og fornøyde etter å ha funnet ringene at vi endte opp med å gå ut og spise på en restaurant vi liker veldig godt, Arakataka.

Og i morgen reiser vi til Stockholm for en langhelg!

Jeg gleder meg, det har vært en ganske intens jobbhøst for min del.

Og kjæresten min har også jobbet mye og i tillegg hatt masse konfliker på arbeidsplassen sin, stakkars, så han er enda mer klar for litt fri enn meg.

Tar nok pause herfra et par dager nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte det av en sosiolog som jobber ved administrasjonen på universitetet. Hun mente det sikkert hadde noe å gjøre med at leger er veldig interessert i hvordan kroppen fungerer :lol:

Gratulerer med ringer nesten vel i hus, og god jul :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsener *marte*, og for oppklaring av legespørsmålet!

Synes imidlertid ikke jeg ser det blant mine kollegaer- leger har jo også lang utdannelse, og folk med lang utdannelse får visst noe færre barn...

Nå har ringene våre kommet!

De ligger hos gullsmeden, så nå må vi bare bestemme oss for hva vi vil ha inngravert i dem.

Vi har ikke klart å bestemme oss ennå, men skal finne det ut i kveld,

tenker vi.

I dag har jeg vært i byen og er nå ferdig med absolutt alle julegavene!

Tror aldri jeg har vært ferdig så tidlig før.

Nå er det bare to dager med jobbing igjen, så har jeg fri til over nyttår!!!

Jeg var heldig og slapp unna julejobbing i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 9na! Takk for koselig hilsen i dagboken min!

Gratulerer med vielsesringer, platina er yndlingsmetallet mitt også, men det er jo veldig dyrt så det spørs om jeg og kjæresten kan koste på oss det etter dyrt leilighetskjøp.

Du får kose deg i julen!

Juleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Popelka!

Ja, platina er dyrt, men vi tenkte at akkurat når det gjalt gifteringene

så skulle vi kjøpe de vi virkelig ville ha, så da ble det dem!

Ellers har jeg bare ferie og det er utrolig deilig.

Jeg har bare vært sammen med venninner, gåt på cafe og i byen og eller ikke gjort noenting på flere dager. I morgen er siste dagen kjæresten min jobber, så har vi ferie sammen i åtte dager.

Vi skal ikke være sammen på julaften i år, jeg skal til mine foreldre og han til sine. For min del er det fordi besteforeldrene mine skal være hos min foreldre at jeg gjerne vil være sammen med dem. Man vet jo ikke hvor lenge de lever...

Mine foreldre bor i Oslo, svigerforeldrene mine bor ca.en times tur utenfor, så han drar ikke så langt, og er uansett tilbake første juledag så vi får masse ferie sammen!

På julaften er det forresten syv måneder til bryllupet! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 9na!

Ønsker deg en riktig fin julefeiring, selvom den ikke er med kjæresten! Håper du får det koselig.. Deilig med ferie nå ja, men jeg synes jeg bare suser og får ikke gjort det jeg skal! Men jeg får pelle meg ut av KG ig begynne igjen snart!

Jeg ønsker meg også platina ringer, har jeg flaks får jeg tremenningen min i Usa til å ordne det!

God jul, 9na :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyttårsaften!

Håper 2004 blir et like bra år som 2003 har vært!

I går kveld fant jeg helt tilfeldig ut hvilken vals vi skal ha i bryllupet.

Så en tråd om det inne på hovedsiden, og et tips om "Moon River", en utrolig fin vals som jeg helt hadde glemt!

Jeg nevnte det for kjæresten min og han ble veldig glad; å finne den ultimate valsen har vært en ting han har vært utrolig opptatt av

(og resten av musikken som skal spilles på festen).

Vi fant ut at vi hadde den på en gammel plate, men siden platespilleren vår ikke virker for tiden, hjalp det ikke stort.

Da kom jeg på at den ble spilt i en episode av "Sex and the city", og siden jeg er så fan har jeg alle sesongene på dvd.

Så sent i går kveld satt vi oss ned og så på episoden hvor Mr. Big skal flytte fra New York og de danser til nettopp "Moon River".

Kjæresten min syntes den var like fin som jeg, så nå vet vi hvilken vals vi skal ha! :hjerter:

I kveld skal vi på en stor middag hos noen venner, med en enda større fest etterpå. Jeg er ansvarlig for baking av ostekaker til desserten, så jeg må vel sette igang snart.

Godt nyttår til alle som måtte stikke innom! Det er så hyggelig når noen gjør det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår 9na!

Håper du hadde en fin nyttårsaften i går!

Tiden nærmer seg - det går liksom litt ekstra opp for en når vi plutselig befinner oss i 2004.

Ønsker deg alt godt for det nye året!

Klem fra en nå offisielt forlovet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...