Gå til innhold

9nas bryllupsdagbok, 24 juli 2004.


9na

Anbefalte innlegg

Nei, det er ikke så lett! Vi har sendt ut forhåndsvarsel vi da, så det blir litt dumt å kutte ut noen, selvom vi kanskje kunne ønske det :roll: Men det har kommet til et par stykker da!

Det er gøy å prøve brudekjolen ja..Nå har ikke jeg fått min på meg ordentlig og nå ser det ut som jeg ender opp med en ny en, men alikevel...! Det er morsomt å være brud!

Vi bør bli ferdig med ønskelisten snart! Tiden flyr jo bare avsted!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå ligger kjolen min (forhåpentligvis) trygt forvart hjemme hos foreldrene mine.

Jeg regner med at den blir hengende der helt fram til bryllupet.

Jeg har jo prøvd den med både sko og undertøy og vet at alt er bra,

det eneste som gjenstår er slør.

Det skal forloveren min sy.

Nå er jeg straks på vei til kvelds-/nattevakt.

Jeg har utrolig lite lyst! Jeg hater nattevakter og jeg hater å sove borte hjemmefra! Men sannsynligvis blir det ikke mye soving i det hele tatt, det pleier ikke å bli det. To, tre timer kanskje.

Og jeg som trenger så mye søvn!

Det å jobbe på natten er det jeg misliker mest med jobben.

Heldigvis er det ikke så ofte, tror ikke jeg hadde taklet det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten godnatt :klem2: fra meg!

Ha en fin vakt, selvom du ikke har så lyst!

Jeg skal prøve brudekjoler :hoppe: og forloveren min skal også finne seg kjole.. Ah, jeg gleder meg! Heldig du som som kjole i hus, undertøy også! Det burde vel jeg se etter også, men fasongen min kommer jo til å forandre seg og kjole er ikke helt bestemt, så jeg får bare vente :roll:

God klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Junibrud!

Vakten gikk bra den, det var ganske rolig og jeg fikk sovet hele fire timer.

Det er endel mer enn jeg pleier å få gjort!

Vi har ennå ikke blitt ferdig med gjestelisten vår...

Det er endel vi er usikre på, men i kveld må vi få det gjort!

Jeg vil veldig gjerne ha det klart sånn at jeg vet hva jeg har å forholde meg til.

Så jeg vet hva vi kommer til å tilbringe kvelden med å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble ferdige!

Det var godt å få det unna!

Kveldsvakt i kveld. Igjen.

Vil ha en ni-til-fire-jobb!

Litt sutrete nå... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nina :)

Ni til fire jobb er oppskrytt (og de fleste har vel også åtte til fire eller ni til fem). Og ofte varer den ikke fra åtte til fire, men fra åtte til åtte...

Bra at dere fikk klarhet i gjestelista, når går invitasjonene ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei marte!

Takk for hilsen. Du har sikkert rett i at ni til fire-, eller fem-, jobbing er oppskrytt. Det kan være like slitsomt det og, jeg har prøvd det!

Kveldsvaktene er ikke så ille, det er nattevaktene jeg virkelig misliker!

De ødelegger hele døgnrytmen og det tar lang tid å komme inn i den igjen...

Jeg tror ikke vi skal sende ut invitasjonene før i slutten av mars.

Vi har ikke laget ferdig alle invitasjonene heller, jeg ville bare ha listen ferdig sånn at jeg vet hvem vi skal be!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fem måneder til bryllupet i dag!

For tiden er det altfor mye jobbing (som vanlig) og for mye sosiale forpliktelser (men det er jo bare hyggelig,da) og altfor lite tid til å skrive her.

I dag fortalte kjæresten min meg at nå har han ordnet alt som har med bryllupsreisen å gjøre! Å booke og ordne bryllupsreisen er en av hans oppgaver, og nå er altså alt i boks! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja, jeg begynte å lure litt på hvor det var blitt av deg :wink: Jeg har i undekant av 4 mnd igjen..Uæææh!! Synes tiden går kjempe fort jeg!

Liker dere bra an med planleggingen? Så flott at bryllupsreisen er i boks! Når og hvor reiser dere?

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Juni!

Neida, jeg er ikke borte, bare litt travel og ikke med en jobb hvor jeg sitter foran en pc!

Vi ligger godt an, synes jeg. Det er bare små, hyggelige ting igjen nå.

Pkuss å lage og sende ut alle invitasjonene. Det er jo litt jobb...

Vi reiser på bryllupsreise dagen etter bryllupet.

Flyet går sent på ettermiddagen, så den dagen kommer vi nok bare til å sove lenge, spise frokost på hotellrommet, pakke og dra til flyplassen.

Vi flyr til New York (favorittby for begge to) og blir der i fire dager.

Så flyr vi til Hawaii hvor vi blir i nesten to uker! :hoppe:

Jeg gleder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Det høres ut som en fantastisk reise!! Kom på at du har sagt det før, når jeg så det nå :roll: Det blir helt sikkert kjempe flott!

Det er faktisk like greit å ikke ha tilgang til KG fra jobben, jeg sitter her endel timer på jobb og det er ikke bra!!

Vi har også sånne alrighte ting igjen, invitasjonene ser vi på når vi kommer hjem fra turen! Skal en lørdag inn til Oslo på Norway Designs å kjøpe litt forskjellig tenkte jeg..

Ha en fin dag :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o

Vi har også sånne alrighte ting igjen, invitasjonene ser vi på når vi kommer hjem fra turen! Skal en lørdag inn til Oslo på Norway Designs å kjøpe litt forskjellig tenkte jeg..

Ha en fin dag :wink:

Vet du hva? Det tror jeg faktisk at jeg også skal! På Norway Designs til helgen altså! Hvis det er Papirgalleriet i kjelleren der du snakker om så er det det samme stedet!

Kanskje vi sees? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lørdag ligger jeg på stranden :kul:

Men det blir ikke før helgen etter vi kommer hjem, 13. mars tenker jeg det blir!! Jeg har aldri vært der før, men jeg tror det er den som ligger ved Saga kino! Håper de har det jeg skal ha da! Tenkte vi skulle ha svarkort og de vil jeg jo ha i litt mindre format, så jeg håper de har konvolutter i mindre størrelser! Men det har de sikkert!!

Men så gøy det hadde vært om vi sees :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du finner garantert det du vil har der, de har absolutt alt av papir!

Butikken ligger rett ved siden av Saga kino, nede i kjelleren på Norway Designs.

Du får si ifra når du skal dit da! :)

God ferie!

Klem, 9na.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg.

Noen dager til New York og så videre til Hawaii i 14 dager. *SUKK* Det er drømmeferien vår, men vi har ikke råd til å tenke på det som bryllupsreise en gang. :( Heldig dere! Kan jeg spørre om hva dere betaler for reise og opphold? Hadde vært greit å vite hva sånn ca man må spare etterhvert :D :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Arwen!

Takk for hilsen!

Jeg gleder meg helt utrolig til bryllupsreisen, det er min drømmeferie også, en kombinasjon av storby og strand!

Det blir heldigvis ikke så dyrt som det kunne ha blitt. Samboeren min reiser mye i jobben sin, og har derfor masse bonuspoeng. Disse poengene dekker flybillettene våre fullstendig, det sparer vi masse på!

Hotellet i New York får vi også billig. Det er et helt nytt firestjerners hotell som har åpnet, og vi klarte å snappe opp et introduksjonstilbud.

Det sparer vi et par tusen på.

Oppholdet på Hawaii blir dyrest. Jeg har ikke fullstendig oversikt ennå, det er samboeren mn som har ordnet alt som har med bryllupsreisen å gjøre.

Dere skal til Roma, ikke sant? Nå er jeg ikke helt objektiv når det gjelder Italia (jeg har en italiensk bestemor og er veldig glad i landet), men jeg synes Roma er en super by å dra på bryllupsreise til!

Den er utrolig fin og romantisk, og når dere skal dra på høsten er temperaturen mye mer behagelig enn om sommeren.

Dere får det sikkert flott! :)

Vi får det sikkert flott begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Ha en super duper helg, 9na!

I morgen blir det Oslotur på oss, håper vi finenr det vi skal ha!

Stor klem :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 9na!

Så du skrev i dagboken min at du skulle kjøpe lakk..Hva slags farge trenger du?

Jeg har nemlig kjøpt feil... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Juni!

Nå sendte jeg samboeren min til Norway Designs, så jeg tror ikke vi trenger så mye mer lakk...

Men den vi har kjøpt er i en slags elfenbenshvit.

Hva er det du har kjøpt, og hva er det du egentlig skulle ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...