Gå til innhold

9nas bryllupsdagbok, 24 juli 2004.


9na

Anbefalte innlegg

Jeg var også lei noen ganger, men vi delegerte også bort en del ting! Alikevel falt det meste på oss, jeg hadde jo en viss formening om hvordan ting skulle være og det er ikke alltid like lett for andre å skjønne det..

Uansett, 9na- ha en avslappet og fin dag i dag! Kommer til å tenke på deg på lørdag! Ønsker dere et flott dag og jeg håper den blir alt dere har drømt om!

Kos dere på en fantastisk bryllupsreise og jeg gleder meg til å se bilder og høre referat!

Stor klem fra juni04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med dagen til dere begge!

Håper den har stått til forventningene.

Gleder meg til å lese referat! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk,takk for hilsnene!

Jeg er fortsatt paa bryllupsreise (en hel uke igjen!) og er bare innom en snartur.

I gaar var det to uker siden den store dagen, som var helt perfekt og en av de beste dagene i vaare liv! :hjerter:

Alt gikk som det skulle og vi hadde det saa utrolig goey og fint og rett og slett helt fantastisk hele dagen (som ogsaa gikk saa utrolig fort, den var jo over paa et blunk!).

Naa er jeg paa Hawaii og vi har det herlig.

Vi drar til Los Angeles om to dager og blir der de siste fire dagene. Gleder meg til det. Her paa Hawaii bare er vi paa stranden og bader og kjoerer rundt i bilen vi har leid og spiser godt og bare nyter aa vaere massen sammen.

Jeg skriver referat fra dagen naar jeg kommer hjem!

Fortsatt god sommer til alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saa herlig det hoertes ut! Gratulerer med vellykket bryllup - kjenner meg helt igjen i det du skriver! ha en fortsatt god bryllupsreise!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det høres helt fantastisk ut!! Gleder meg til å lese referat!! Nå er du vel i Los Angeles..Det ser ut til at dere har en herlig bryllupsreise!!

Kos dere! Gleder meg til å se bilder :-)

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mykje som gift! :)

Eg er ganske seint ute, men har vore vekke herfrå veeeldig lenge no... Driv no og prøver å oppdatere meg litt her inne - mykje som skjer på ein sommar!

Kjekt at de kosar dykk på bryllaupsreisa - ynskjer dykk alt det beste både for no og vidare!

God klem frå Pip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Popelka, Juni og Pip!

Jeg er tilbake og har min første dag i ny, og veldig annerledes, jobb. Altså har jeg ikke mye tid til å henge her inne!

Ferien har vært utrolig fin og den nye jobben er definitivt spennende. Det ser ikke ut til at jeg kommer til å dra til USA i tre måneder, men heller et kortere kurs på tre uker. Og det er bare noen uker til!

Jeg har masse å forberede, ny jobb å sette meg inn i, bagasjen vår har ikke kommet etter bryllupsreisen, leiligheten er kaos, men jeg lover å komme med referat (og bilder, Juni!) snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Flott å ha deg tilbake!!

Gleder meg til referat og bilder!!

Kos deg i ny og spennende jobb! Blir morsomt å høre hvordan den er. Synd det ikke ble 3 måneder i USA, men noen uker er jo heller ikke å forakte! Det blir bra!!

Send en mail når alt har roet seg og du har tid!!

En stor klem til deg :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt deg bilder, Juni, men har ikke tid til å være på nettet i det hele tatt i denne jobben! Pust. Mye å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Oi - lenge sidan du har vore her!

Tenkte på deg i går, fordi eg såg eit brurebilde med kjolen din på! :)

Håpar det går fint i den nye jobben - må ikkje slite deg heilt ut då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...