Gå til innhold

9nas bryllupsdagbok, 24 juli 2004.


9na

Anbefalte innlegg

Hei Juni (og velkommen hjem!).

Ja, jeg har det veldig fint nå.

Jeg og kjæresten har det så utrolig fint sammen, det blir bare bedre og bedre, jo!

Det er herlig å ha ferie og jeg gleder meg til å begynne i ny og veldig annerledes jobb.

Jeg håper selvsagt at jeg får dra til Boston, jeg burde ha en OK sjanse i og med at den delen av forskningsprosjektet jeg skal jobbe med ligge så tett opptil det de driver med der borte.

Når det gjelder bryllup driver jeg mest og venter på utdrikkingslag for tiden... Jeg aner ingenting om hva som skal skje eller når, så det kommer til å bli en stor overraskelse.

Jeg har vært på prøvetime hos frisøren og ble veldig fornøyd (bortsett fra prisen :evil: .Jeg mistenker at de slenger på en tusenlapp ekstra bare de hører ordet "brud" og jeg irriterer meg over at jeg gikk med på det!).

Forloveren min holder på å sy ferdig sløret akkurat nå.

Vi har prøvd det med kjolen og hele utstyret, og det så veldig bra ut.

Ellers er jeg og kjæresten overrasket over hvor lite det er å gjøre, men det er vel fordi vi har gjort småting hele tiden, og spredt det over langt tid.

Nå har vi vært på Ultra og handlet og skal lage laks og drikke hvitvin! Mm, Chablis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann :D

Takk for hyggelig hilsen i boka mi.

Høres skjønt ut med ferie nå fram til Den Store Dagen :tommelsmil:

Skjønner godt at du gleder deg :D Nå er det absolutt ikke lenge igjen!

Krysser også fingrene for deg/dere ang USA-turen!

Ha en fin dag!

*klem* D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Diva!

Og det var ikke meningen å ignorere Siam, jeg så ikke hilsenen før nå... :oops:

Gratulerer med nytt nick!

På bryllupsplanleggingslisten for i dag står:

*endelig få ut fingeren og bestemme solosang i kirken.

Snakke med solisten og organisten.

*kjøpe gave til kameraten til kjæresten som har ordnet oss en superbil (Mercedes S-klasse) gratis.

Han jobber for Mercedes og kjører oss på dagen!

*gave til toastmaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vi fikk ikke gjort en ting i går...

Vi bare slappet av hele dagen og lagde god middag og drakk vin på kvelden.

Men i dag blir det bryllupsordning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært kjempeflinke og ordnet masse!

Nå stikker vi bort på Grunerløkka for å ta noen glass vin med noen venner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det, Siam.

Det var kjempedeilig å sitte ute med et glass kald Chablis og god tapas!

I dag er det middag hos svigers og før det: absolutt ingenting! Deilig med ferie! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen deilige dager du har :-)

Høres godt ut å ikke gjøre noe! Kos deg hos svigers..

Hm, lurer på om ikke jeg også skal ta et glass vin i kveld :danse: Vet jo ikke hvor lenge man har muligheten :-)

Ha en fin dag, vennen!

Klem, juni04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er herlige dager for tiden, Juni!

Og i dag er det akkurat to uker igjen.

Det er søren meg ikke lenge! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggrisen som skal gifte seg snart, da!!

Er alt i rute, eller? Synes du virker så rolig.

To uker før bryllupet vårt var jeg super-stressa! Men jeg ble bare roligere og roligere når dagen nærmet seg.

Kos dere masse de siste to ukene!

Og god helg og ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siam!

Du er ikke så verst heldiggris selv, du er jo nygift og nyprøver!

Jeg er ganske rolig ja, men jeg tror det har mye å gjøre med at både jeg og kjæresten har ferie.

Det hadde sikkert vært mer stressende hvis vi hadde jobbet og skullet ordne alle siste-liten-tingene samtidig.

Og så har det vel endel å gjøre med at vi er ferdig med nesten alt også.

God søndag til deg og!

Gleder meg forresten til kurset du anbefalte. Vi skal dit på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle også ønske deg var meg som hadde 14 dager igjen, jeg kunne gjerne tatt bryllupsdagen om og om igjen!!

Det er helt sikkert deilig å ha fri og det er kjempe godt å være tidlig ute med planleggingen, så man kan holde nervene i ro den siste tiden! Kan ikke huske jeg stresset så mye, men kom på ting på bryllupsdagen og i etter tid som burde vært gjort. Det var bare ubetydelig ting, så det gjorde ingenting!

Ha en fin uke og nyt disse siste ukene!

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Juni!

Jeg håper virkelig at det blir litt bedre vær til neste helg enn det har vært her i Oslo i det siste... Det er kjedelig å ha Oslo-ferie i dette møkkaværet. :evil:

I går var jeg og mannen på valsekurs.

Det gikk riktig så bra, så nå har jeg tro på at vi kan få til en fin brudevals. :hjerte:

I dag er det bare ti dager igjen...

Vi har så godt som alt klart nå, vi må bare gå igjennom noen småting sånn at alle vet hva de skal gjøre og når.

Vi og toastmasteren skal møte der vi skal ha middagen og festen på fredag, og gå igjennom kjøreplanen med dem. Det virker som han har god oversikt, så det kommer nok til å gå fint.

Så mangler vi noen gaver til diverse folk (solisten vår, han som har ordnet bil osv.)

Kirkeprogrammer får vi ikke laget før presten kommer hjem midt i neste uke, men det går sikkert bra. Vi har malen ferdig på dataen, så det er bare å få det godkjent og printe dem ut.

Vi har bestemt oss for å danse litt hver kveld, både for å holde trinnene ved like og fordi det er veldig romantisk å danse med kjæresten sin. :hjerter:

Nå må jeg ut i høljregnet for å handle. Svært lite fristende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går var jeg og mannen på valsekurs.

Det gikk riktig så bra, så nå har jeg tro på at vi kan få til en fin brudevals. :hjerte:

Vi har bestemt oss for å danse litt hver kveld, både for å holde trinnene ved like og fordi det er veldig romantisk å danse med kjæresten sin. :hjerter:

quote]

:P Så kurset gikk bra?

Lurt å øve litt hver kveld, så slipper man å bli stresset over at man føler seg usikker på dansingen på selve kvelden.

Vi hadde den beste gjennomføringen i selve bryllupet, så det hjelper nok med noen glass rødvin først... :wink:

Ha en fin onsdag, 9na!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kurset gikk bra, ja, Siam!

Det var nok en lur investering når vi først skal valse.

Nå i dag må mannen levere inn pcen sin til jobben hans fordi den skal oppgraderes. Dermed blir jeg uten internettilgang i flere dager... :(

Håper jeg rekker å komme innom her før bryllupet, men det blir sannsynligvis ikke mye.

Nå ligger kjæresten og sover. Han hadde utdrikkingslaget sitt i går. Han virket veldig fornøyd da han kom hjem (og jeg våknet,) så jeg tror han hadde det hyggelig. Det hørtes ihvertfall ut som hyggelige ting de hadde funnet på for han (jeg ble innviet i planene på forhånd).

Mitt skjer vel til helgen, tenker jeg. :hoppe:

Jeg er ikke noe redd for hva de skal finne på, jeg kjenner venninnene mine godt og vet ting av typen utdriting-i-offentlighet ville de synes er like flaut å være tilstede på som meg.

Jeg tror vi blir ganske mange venninner, så jeg gleder meg!

I dag tror jeg jeg skal begynne å pakke til bryllupsreisen. Det er omtrent de eneste planene jeg har for dagen. :ler:

Håper vi får tilbake dataen om ikke altfor lenge, sånn at jeg får skrevet her en gang til før bryllupet ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke rekker å komme innom her før bryllupet vil jeg ønske deg lykke til!

Håper dere får en fantastisk dag. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe:

Nå er det bare 3 dager igjen..Håper dere koser dere de siste dagene!

Gleder meg til å se bilder og høre referat! Og så er jeg litt misunnelig på den bryllupsreisen deres :sjenert:

Ha en fantastisk dag på lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Juni og Siam!

Juni, du har da ingenting å være misunnelig på når det gjelder bryllupsreise, din hørtes fantastisk ut!

Vi har fortsatt ikke fått vår maskin tilbake, så nå har jeg sneket meg til å bruke internett mens vi er og spiser hjemme hos foreldrene mine.

Nå er det altså bare to dager igjen. To dager!? :o

Det er rart at dette som jeg har gått og gledet meg til i over ett år nå bare er to dager unna.

De siste dagene har det vært utrolig mange småting å ordne, og nå kjenner jeg for første gang at jeg er litt sliten av ting som har med bryllupet å gjøre. Kjæresten min og jeg har ordnet absolutt alt selv, og det har vært mange praktiske ting de siste dagene.

Men i dag har vi totalt fri og skal bare være hjemme i leiligheten vi to og spise god mat og glede oss. Kanskje øve litt mer på bryllupsvalsen?:hjerter:

I morgen kommer svigers til byen og vi skal spise hos foreldrene mine med dem, svigers og noen gjester fra USA som bor hos foreldrene mine.

Ellers er absolutt alt ordnet nå, så det er virkelig ikke mer å tenke på annet enn å glede seg.

Og det gjør jeg!

Vi reiser rett på bryllupsreise på søndag, så jeg regner med at jeg kommer med en rapport fra dagen når vi er i USA eller når jeg har kommet hjem midt i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres deilig ut med en avslapningsdag. Jeg var også litt lei av hele bryllupet innimellom. Det krevde så utrolig mye av min oppmerksomhet og tid!

Deilig når det bare er å gjennomføre igjen. Også bryllupsreisen, da!

Ha en fantastisk dag, 9na. Jeg skal tenke på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...