Gå til innhold

9nas bryllupsdagbok, 24 juli 2004.


9na

Anbefalte innlegg

Og nå fikk jeg beskjed fra venninnen min som har prøvd å endre på ferien sin at hun har fått det til og at hun kommer!

Jeg blir utrolig glad for at noen anstrenger seg for å komme i mitt bryllup! :)

Tolv jobbdager igjen før ferien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag skal jeg og kjæresten ha et lite møte og forberede oss på vigselssamtalen på onsdag.

Vi skal sette opp musikkvalg, salmer tekster osv.

Lurer på hva han kommer til å prate med oss om ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke tid til dette møtet med presten, men de hadde ikke særlig fleksible møtetider...

I tillegg skal presten på ferie straks og kommer ikke tilbake før rett før bryllupet, så vi må bare få gjort det denne uken.

Men jeg har ikke tid! Må prøve å få noen til å bytte en vakt med meg, men det er ikke lett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ordner seg, vennen! Det er jo ikke så ofte man skal gifte seg, så man må liksom bare få skviset inn sånne ting også! Det går helt sikkert greit! Det blir spennende å møte presten, håper dere får vielsen slik dere vil! Vi er kjempe fornøyd!

Nå går tiden fort frem til du er ferdig på jobb! Må være deilig å ha mye fri frem mot bryllupet! Kos deg i allefall med planleggingen og nyt tiden! Dagen går kjempe fort og for meg var hele dagen uvirkelig, men jeg er ufattelig glad!

Vi snakkes!

Klem, juni04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Juni!

Det ordner seg forhåpentligvis, men som du vet, i min jobb kan jeg ikke bare stikke fra kontoret i noen timer.

Er man på vakt så er man på vakt...

En kollega kunne kanskje bytte med meg, hun skulle si ifra i løpet av noen timer.

Håper det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk byttet og vi har snakket med presten!

Han virket veldig hyggelig, men møtet var kort, bare en time og tjue minutter. Jeg føler jo ikke at han ble så godt kjent med oss...

Men vi fikk da fortalt endel og alt det praktiske rundt vielsen var i orden.

Under seks uker igjen nå!

Og ni dager igjen å jobbe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Travelt, travelt nå på disse siste dagene før jeg slutter i denne jobben.

Det blir ikke mye tid til å skrive her, men jeg kommer sterkere tilbake når jeg tar ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan virkelig ikke vente til jeg får ferie!

Bare få dager igjen nå så skal vi kose oss med den siste småplanleggingen, jeg skal pleie vennskap noe jeg har vært altfor dårlig til å gjøre, se mer til familien... og utdrikkingslag! :hoppe:

En venn av samboeren min ringte meg og fortalte litt om planene han og forloveren har lagt for sambos utdrikkingslag. Det hørtes veldig bra ut, men jeg tør ikke skrive noe om det her i tilfelle smugkikking.

Men mitt aner jeg ingenting om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Lenge siden jeg har vært innom nå :(

Høres ut som om flere og flere ting er i boks, og at ferien nærmer seg må jo være skjønt :D

Blir spennende å se hvordan det blir i den nye jobben :)

Skjønner jo at du delvis synes det er litt trist å forlate den gamle stillingen, men dette kan jo bli nytt, annerledes og noe litt annet enn det du har gjort tidligere :) Forandring fryder : - )

Ønsker deg en fin kveld !

Klem, D. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Diva!

Jeg er enig i at forandring fryder, og gleder meg virkelig til den nye jobben!

Den blir nok mye mindre slitsom på mange måter, fysisk og emosjonelt, og framfor alt veldig interessant!

Og mye dårligere betalt... Men det får gå.

Karrieremessig er det veldig bra å ta denne jobben ihvertfall, og det er nyttige og viktige ting vi skal forske på også.

Jeg har fått muligheten til et utenlandsopphold til høsten, tre måneder. Skal diskutere det med mannen i dag.

Hvis han hadde kunnet være med og jobbe endel derfra hadde det vært fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, saa goy da! Hvor hen skal dere i saafall?!

Tusen takk for hilsen i dagboken min - skal bli deilig aa komme hjem til Norge for en liten stund foer det braker loes :P

Ha en fin dag!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har snakket og vi har diskutert og vi har kommet fram til at mannen skal høre med jobben sin om mulighetene for permisjon og freelance-jobbing til høsten.

Jeg skal sjekke enda mer med min nye jobb, og hvis alt ordner seg og jeg blir en av stipendiatene som får dra kommer vi til å tilbringe høstsemesteret i USA, i Boston!

Jeg håper vi får det til, det hadde vært helt fantastisk!

Da må nok babylagingen vente noen måneder, men det får gå.

Jeg vet ikke nok om opplegget ennå, og jeg vet ikke hvor store sjansene er for at jeg får reise, men det skal jeg begynne å undersøke!

Jeg begynner i den nye jobben rett etter at vi kommer hjem fra bryllupsreisen, midt i august.

De som reiser til USA drar midt i september.

Det blir bare en måned hjemme det! :o (hvis vi får det til da... Må ikke ta det for gitt).

Det er en helt unik mulighet, selv om det blir masse jobb. Håper, håper , håper!

(Og snart skal jeg skrive litt om bryllup i denne dagboken igjen, det har vært lite av det en stund nå).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann! Så morro med mulighet til å være litt i USA da!

Krysser fingrene for at du blir en av de som får dra og at det klaffer med mannen din mht jobb :)

Litt nedtur at den nye stillingen er mye dårligere betalt, men de positive tingene kommer nok til å overstråle likevel :D

Synes at lege høres mer og mer fristende ut, men jeg har nok ikke de karakterene som skal til :(

Det virker som om det er så vanvittig mye interessant en kan holde på med! Spesielt morro må det være å drive med forskning og prosjekter...sukk.

Tror dette blir knallbra, 9na :D

Stå på :tommelsmil:

Ha en fin aften!

Klem, D. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsnene Diva og Popelka!

Jeg håper virkelig at dette går å få til, jeg må nok bruke noen dager i neste uke (da har jeg ferie!) til å undersøke litt og snakke med den nye jobben.

Jeg tør ikke helt å tenke på det før jeg vet hva som skjer...

Men altså: fra lørdag er det ferie! :hoppe:

Og i morgen er min siste dag på avdelingen.

Det blir nok litt trist, men det er jo en type jobb jeg kan komme tilbake til senere, det er ikke sånn at jeg aldri kan få jobbe et sånt sted igjen, så det går nok fint!

Tanken på ferie og bryllup overskygger det meste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld jobber jeg min siste vakt på avdelingen.

Ingen flere fantastiske nyfødte babyer... :-(

Men i og med at vi kanskje utsetter babyprøvingen hvis vi reiser til Boston til høsten, er det nok ikke så dumt for å dempe den verste verpesjuken.

Fra i morgen blir det ferie og den siste bryllupsordningen og USA-undersøking-og ordning på meg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er så herlig å ha ferie!!!

I helgen har jeg og kjæresten gjort absolutt ingenting, bare laget god mat, ordnet litt hjemme, slappet av, og sovet masse.

Vi har også snakket litt bryllup, og funnet ut at vi ligger ordentlig godt an!

Det er bare småting igjen, ting vi har god tid til å ordne nå som jeg har ferie og han tar ferie fra neste uke.

I går var det fire uker igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykke til med de siste fire ukene før bryllupet, høres deilig ut å ha litt ferie for å lade skikkelig opp til en av de største dagene i ditt og din kjæres liv!

Kos deg og nyt sommeren, snart er jammen meg du også gift!!!

:bryllup:

Og lykke til med Boston-jobben!

Stor :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Popelka!

Jeg vet jo ikke om jeg får dra til USA ennå...

Jeg håper jeg er en av de fire som får hospitere der borte i tre måneder, men siden jeg akkurat har kommet inn i prosjektet er jeg ikke helt sikker.

På den annen side er det akkurat min del av forskningsprosjektet de driver med der borte, så det ville være veldig nyttig for meg (og dermed for prosjektet) å få dra.

Vi får se!

Det er så deilig å ha ferie!

Jeg har virkelig ikke gjort en ting siden jeg sluttet i jobben. i dag drar mannen til utlandet med jobben i noen dager, men når han kommer hjem regner jeg med at det blir endel bryllupsordning.

Det er ikke mye vi har igjen å ordne, bare hyggelige småting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med ferien din, det høres så deilig ut.

Vi har akkurat kommet hjem fra ferie, men kan nesten ikke vente til neste gang....

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så gøy, 9na! Det høres ut som du har det fint nå! Muligheten med jobbing i Boston høres herlig ut, håper du får muligheten til det! Og så så heldig du er at mannen kanskje kan bli med deg! Det hadde ikke min gjort for alt i verden :cry:

Kos deg med ferie og tiden frem mot bryllupet! Nå er jeg tilbake på jobb og da blir jeg litt mer på KG :P

Klem, juni04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...