Gå til innhold

9nas bryllupsdagbok, 24 juli 2004.


9na

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag ble jeg vekket av kjæresten min som prikket meg på ryggen og visket: " Du, i dag er det ti måneder til bryllupet! Jeg synes det er litt lenge å vente, jeg...". Søt fyr! :hjerter:

Og han har rett, det er lenge å vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare ønske lykke til med den videre planleggingen! Vi er også først ut av gjengen, så folk synes vel jeg er en bridezilla, skal si det samme til dem når de selv står for tur :ler:. Har dere bestemt dere for kirke og lokale, i så fall hvilke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter et relativt mislykket besøk på brudekjolesalget i helgen

(få kjoler, lite og dårlig tilbehør),

dro jeg og moren min til Kristins Brudesalong for å se på en kjole jeg hadde prøvd den ene gangen jeg hadde vært der før.

De hadde den i størrelse 36, så de slapp å holde på med knappenåler og greier. Den satt perfekt, og var skikkelig fin, om jeg får si det.

(Det er min dagbok, så det får jeg!)

Dette er kjolen:

http://www.dittbryllup.no/artikler/kjoler_...rick_2003/5.htm

http://www.dittbryllup.no/artikler/kjoler_...rick_2003/6.htm

Jeg regner med at det blir den!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Oppdaga heilt tilfeldig at du har jo dagbok, jo! :D

Eg sjekka i signaturen din då eg ville skryte av kjolen din, men sidan det ikkje stod der, rekna eg med du ikkje hadde...

Men der tok eg altså feil! (Var aldri så flink at eg orka sånt sjølv, så eg reknar vel med at andre er like late...)

Men iallefall - kjolen din er framleis nydeleg! Enkel, elegant og søt! Tykkjer det enkle ofte er mykje finare enn det voldsomme...

Iallefall - lukke til vidare med førebuingane - virkar som om de er kmne langt! (Me hadde vel ikkje sett dato endå på denne tida i fjor... og me gifta oss i juni... :wink: )

Og - er det noko du trur ei allereie gift jente kan hjelpe med, så berre spør! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hyggelig hilsen, Pip!

Grunnen til at jeg ikke har link til dagboken min i signaturen min, er rett og slett at jeg ikke får det til!

Jeg har lest instruksjoner andre har fått (tror til og med det var fra deg!),

Og har kommet så langt at jeg klarer å kopiere url(?)en til dagboken, gå inn på profilen min, men så kommer jeg ikke lenger!

Klarer ikke å sette den inn i profilen, hvis du skjønner hva jeg mener...

Så det er noe jeg trenger hjelp med!

Tror forresten at vi har litt samme smak i kjoler, jeg synes også at din var skikkelig fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[url=http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=45419]9na's bryllupsdagbok[/url

Kopier dette, lim det inn under 'signatur' i profilen din. Set så inn denne: ] etter den siste /url

Då skal det gå altså!! Når du skal setje inn det du har kopiert, stiller du deg der du kan skrive inn signatur, plasserer musepeikaren (ein slags strek...) og klikkar på høgre museknapp. Du får då opp ein slags meny, der eit val er 'lim inn', og det klikkar du på...

Lukke til! (Skjønar godt at du tykkjer det er vanskeleg - eg sleit som berre det med linking og sånt lenge eg... :wink: )

(Forresten kjekt at du likte kjolen min - alltid fint med nokre med litt lik smak... dei fleste her inne har nok ein litt annan smak enn oss, virkar det som... :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal vi til lokalet hvor vi skal ha festen og middagen og se litt på menyer og andre praktiske ting.

Vi byttet nemlig lokale for ikke så lenge siden.

Vi hadde egentlig bestemt oss for et, men så var vi i et bryllup og falt helt for stedet.

Så nå skal vi ha det på Hotel Continental.

http://www.hotel-continental.no/

Både salen hvor vi skal ha middagen, salongen og den store salen hvor vi skal ha festen er så utrolig fine! :D

(Fant ingen bilder av dem på nettsiden...)

Og de vi har hatt kontakt med har vært kjempe serviceinnstilte hele tiden, så dette virker bra!

Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk kjempebra i går.

Lokalene er så fine!

Den store salen hvor vi skal ha festen er bare helt fantastisk.

Nå som vi har lokalene kan jeg endelig begynne å forestille meg hvordan middagen og festen kommer til å bli!

Og det kommer til å bli bra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og takk for hilsen i dagboka mi!

Ville bare si at det er en kjempefin kjole du har valgt deg - jeg prøvde den selv også, men det ble jo ikke den jeg bestemte meg for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

hei 9na

flott dagbok du har laget da! og takk for tips! Nå kom jeg på at jeg kan jo også legge ut noen linker her og der.

I dag er det 281 dager igjen til vi gifter oss med våre respektive forloveder! Nyttårsaften er det 205 dager igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt kjolen min!

Jeg gjorde det på torsdag, men jeg er litt treig til å skrive for tiden.

Når man er medisinstudent i turnus på et stort sykehus i Oslo, blir det ikke mye tid til å sitte og henge på KG i arbeidstiden...

Det blir heller ikke tid til så voldsomt mye bryllupsplanlegging, men jeg føler at vi har gjort mye, så det er ikke noe stress.

Egentlig ble det aller meste gjort i løpet av den første måneden etter at vi forlovet oss i sommer. Da var jeg lat student uten sommerjobb, og hadde allverdens tid. Ikke nå lenger, nei... :cry:

Nok syting.

Det er er veldig spennende og ikke minste viktig jobb, men også ganske fæl til tider. Jeg jobber på en barneavdelig, så dere kan vel tenke dere at det kan være tøft...

Tilbake til kjolen.

Jeg må vente i tre til fire måneder før jeg får den, ettersom jeg valgte å ikke kjøpe den de hadde i butikken, men bestille en helt ny.

Så nå er kjolen i Spania og blir sydd til meg! :D

Håper alt er i orden med den når den kommer, og at jeg klarer å vente så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til New York!!!! :D :D :D

Jeg skal henge meg på kjæresten min som skal dit på jobb.

Har klart å ordne meg fri fra jobb selv, betaler flybilletten med bonuspoeng og bor gratis på hans hotellrom, dekket av jobben hans!

New York er en av mine favorittbyer, og jeg gleder meg så utrolig til å komme dit igjen (selv om jeg var der i sommer)!

Tror jeg skal prøve å finne meg sko til bryllupet! :hoppe:

Gleder meg, gleder meg, gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og der var billetten bekreftet! :D

Drar på torsdag, blir til neste mandag!

Kjæresten min skal ikke jobbe så veldig mye, så vi får mye tid til å være sammen også.

Dette var veldig overraskende og impulsivt, ikke akkurat det jeg hadde ventet meg en litt trist, grå oktobermandag!

Bra turen blir billig, for her tror jeg det kommer til å bli seriøs shopping! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To dager til jeg drar!

I stad ringte kjæresten min fra jobben og fortalte at han hadde bestilt bord på favorittrestauranten vår i New York, som heter Nobu:

http://www.newyorkmetro.com/pages/details/2140.htm

Maten der er helt fantastisk! Jeg gleder meg allerede! :D

Vi var og spiste der da vi var i New York i sommer, og har vært der en gang tidligere også.

Ellers er det sko som er nr. en på listen over hva jeg skal kjøpe,

sko til bryllupet, selvsagt.

La det bli torsdag fort, for I :hjerte: NY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake!

Det var en fantastisk langhelg, men jeg må vente med å skrive mer, for jeg trenger å sove før jeg skal på kveldsvakt på sykehuset...

Jetlag er ikke særlig behagelig. :(

Jeg har funnet sko!!!

Skal prøve å finne en link og legge ut bilde,

må bare sove og så jobbe først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet link til skoene mine!

Se her:

http://www.jimmychoo.com/womens/bridal/bridal.htm

Det er de aller nederst på side to med brudesko, Vino heter de.

Det var akkurat den typen sko jeg lette etter!

Nå håper jeg bare at de matcher kjolen min, men det tror jeg de skal gjøre.

Men nå MÅ jeg sove litt, jeg er nødt til å være opplagt til kveldsvakten, i kveld er vi ikke så mange leger, så det nytter ikke å være uopplagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...